דף הבית תיירות ונופש בתי מלון מלונות בלונדון
מלונות בלונדון
נורית בן חורין 14/02/10 |  צפיות: 2679

החלטתם לנסוע ללונדון- קבעתם תאריך, לקחתם חופש מהעבודה, שאלתם את החברים והמשפחה מה להביא מהדיוטי פרי ועכשיו רק צריך להחליט באיזה מלון לשהות. בלונדון אינספור בתי מלון מכל הסוגים והרמות. מתוך המבחר הענק של מלונות בלונדון כיצד תדעו איזה מלון לבחור? 
על מנת לסייע לכם לבחור מלון בלונדון המתאים לכם ריכזנו עבורכם ארבעה אזורים עיקריים בהם שוכנים מלונות בלונדון ומה כדאי לדעת על כל אזור.

מלונות בלונדון – עניין של מקום
בהתאם לחוקי הנדל"ן, העניין החשוב ביותר בבחירת מלון בלונדון הוא המיקום שלו. בכל הקשור לבתי מלון בכלל ומלונות בלונדון בפרט, למיקום קשר הדוק לעלויות.

אוקספורד Oxford - הכי מבוקש
רוב התיירים הישראליים המבקרים בלונדון מבקשים למצוא מלון ברחוב אוקספורד שבמרכז העיר. רחוב זה הינו הלב הפועם של העיר ומהווה המקום המושלם למי שרוצה להיות במרכז העניינים הלונדוני. אוקספורד זכה בתואר הכבוד של "רחוב הקניות הראשי של לונדון". ברחוב נמצא מגוון עצום של חנויות, בוטיקים ובתי כלבו. לכל המותגים הגדולים יש נוכחות מרשימה ברחוב ואוקספורד נחשב לגן עדן של שופינג. מלונות בלונדון השוכנים ברחוב אוקספורד או ברחובות הצמודים לו הם מאוד מבוקשים ובהתאם לכך גם נחשבים ליקרים.

כיכר ראסל Russell Square – רחוק יותר, זול יותר
מי שמחפש מלונות זולים יותר ימצא את מבוקשו באזור של כיכר ראסל. באזור זה תמצאו את אוניברסיטת לונדון, המוזיאון הבריטי ומוזיאון הקריקטורות. באזור כיכר ראסל בתי המלון פשוטים יותר ומתאימים לכל כיס. צריך לקחת בחשבון שמלונות בלונדון באזור זה נמצאים במרחק של כ-15 דקות הליכה ממרכז העיר. טיול של רבע שעה זה לא הרבה זמן בייחוד כשמבלים אותו בחיקה של אחת מן הערים היפות בעולם...

קנסינגטון Kensington - פחות מאוקספורד יותר מראסל
בתוך המבחר הרב של מלונות בלונדון ישנו אזור נוסף שכדאי להכיר: קנסינגטון. בקנסינגטון תמצאו את הפשרה שבין אוקספורד ובין כיכר ראסל. מאזור זה ניתן להגיע למרכז העיר בכ-10 דקות נסיעה ברכבת התחתית. באזור קנסינגטון בדרך כלל המלונות זולים יותר מאזור אוקספורד אך עדיין רובם יהיו יקרים יותר מהמלונות בכיכר ראסל.

פדינגטון Paddington – מחירים נוחים ותחבורה נוחה
בתי המלון בפדינגטון אינם יקרים כמו ברחוב אוקספורד, המלונות אינם מפוארים והשהות באזור זה היא במחירים סבירים. עם זאת, קחו בחשבון שהמחירים באזור זה יקרים יותר מקנסינגטון. מתוך מגוון המלונות בלונדון, פדינגטון נחשב למוצא טוב למי שלא מוצא או לא רוצה מלון במרכז העיר. ניתן להגיע למרכז העיר במהרה- בתחנה אחת או שתיים ברכבת. לא נמצאים ממש במרכז אך מרגישים קרוב למרכז. כמו כן, לאזור זה יתרון חשוב למבקרים בלונדון- תחבורה נוחה. בפדינגטון נמצאת תחנת הרכבת Paddington Station המחוברת לרשת הרכבת התחתית וכן תחנת רכבת של ההית'רו אקספרס לשדה התעופה. באזור מסעדות רבות ורחובות נחמדים בהם כדאי לשוטט.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נורית בן חורין


 


מאמרים נוספים מאת נורית בן חורין
 
מלונות בלונדון
14/02/10 | בתי מלון
החלטתם לנסוע ללונדון- קבעתם תאריך, לקחתם חופש מהעבודה, שאלתם את החברים והמשפחה מה להביא מהדיוטי פרי ועכשיו רק צריך להחליט באיזה מלון לשהות. בלונדון אינספור בתי מלון מכל הסוגים והרמות. מתוך המבחר הענק של מלונות בלונדון כיצד תדעו איזה מלון לבחור?

חופשה בלונדון
לונדון הנה בירתה של הממלכה הבריטית ומהווה את אחד ממוקדי התיירות המפורסמים בעולם. בנוסף להיותה עיר תיירותית, לונדון מהווה גם מרכז תרבותי ועסקי מן החשובים בעולם. מדי שנה יוצאות מרחבי העולם מיליוני טיסות ללונדון.

חופשה בברצלונה
ברצלונה הנה בירת קטלוניה והיא ממוקמת בצפון מזרח ספרד. משחקי האולימפיאדה שנערכו בברצלונה בשנת 2004 הפיחו בה רוח חדשה ושידרגו אותה למרכז תיירות מן החשובים באירופה.

סקי באנדורה
תכירו את הנסיכה הצחורה של ענף הסקי: נסיכות אנדורה הקסומה.
אנדורה הקטנה שוכנת בלב הרי הפירנאים, בין ספרד וצרפת. השפה הרשמית בנסיכות היא קטלאנית אך מדברים בה גם צרפתית וספרדית.


סקי בבולגריה
בשנים האחרונות הפכה בולגריה ליעד מועדף על חובבי הסקי בכלל וגולשי סנובוארד בפרט. אתרי הסקי בבולגריה קטנים יותר מהאתרים במערב אירופה אך כפי שגולשים רבים גילו לאחרונה, הגודל לא כל כך משנה...

סקי בצ'כיה
סקי בצ'כיה נחשב למשובח באירופה מכיוון שהוא משלב מספר אלמנטים מנצחים: קשת רחבה של מסלולים בכל הרמות, נופים עוצרי נשימה וחיי לילה תוססים במיוחד.

סקי באוסטריה
הסקי באוסטריה הוא אחד מענפי הספורט הפופולאריים ביותר במדינה המושלגת. בשנים האחרונות אוסטריה שדרגה את אתרי הסקי שלה – הקימה פארקים חדשים, החליפה רכבלים והרחיבה את המסלולים.

סקי בצרפת
החל משנות ה-60' צרפת מהווה יעד מועדף לחופשת סקי חלומית של גולשים מכל קצוות תבל.

חופשות מפנקות באתרי ספא
בשנים האחרונות חלה עליה בביקושים לאתרי ספא באירופה. גם הישראלים נהנים מסגולות המרפא של אתרים אלה ומדי שנה אלפי ישראלים נופשים באתרי ספא ברחבי העולם.

סקי באיטליה
בשנים החולפות איטליה הפכה ליעד מועדף על חובבי הסקי, רבים מתאהבים בחוויית הסקי הצבעונית באיטליה ושבים וחוזרים אליה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI