דף הבית תיירות ונופש תיירות ונופש - אחר סקי באוסטריה
סקי באוסטריה
נורית בן חורין 23/09/09 |  צפיות: 2498

באוסטריה, חווית הסקי חמימה יותר מאתרים אחרים מפני שאתרי הסקי שוכנים מסביב לעיירות מסורתיות וחביבות הנמצאות שם כבר מאות שנים. חוויה אוסטרית אותנטית מובטחת!
לחובבי סקי, למתחילים ולמקצוענים, אוסטריה מציעה מגוון יעדים לחופשת סקי קסומה

חופשת סקי באוסטריה

באוסטריה תמצאו אתרים מקסימים שיעניקו לכם חופשת סקי בלתי נשכחת.
מצד אחד האווירה במהלך היום מאוד אינטימית ורגועה בכפרים האותנטיים ומצד שני בערבים תוכלו ליהנות מחיי לילה תוססים בפאבים המקומיים.
בחופשת סקי באוסטריה הגלישה היא מרהיבה במיוחד - בין העצים הירוקים הרבים והעמקים התלולים והמושלגים.
כמו כן, מכיוון שרוב העיירות שוכנות בגובה של כ-1000 ק"מ האוויר פחות דליל ובטמפרטורה נוחה.

חבילות סקי באוסטריה

אתרי הסקי באוסטריה נחשבים למצוינים בעולם והסטנדרטים שלהם גבוהים במיוחד.
האתרים מציעים מגוון מסלולים לכל רמת גלישה. כמו כן, למחפשים חופשת סקי באוסטריה משפחתית ורגועה ישנן לא מעט חבילות סקי עם מבחר יעדים באוסטריה בהם ניתן ליהנות ממגוון פעילויות ואטרקציות נוספות.

אתרי סקי באוסטריה

כפי שציינו מקודם, ישנם הרבה אתרי סקי איכותיים באוסטריה ואנו בדיזנהאוז נמליץ לכם על חמישה אתרים מהמשובחים שבמדינה: מאיירהופן mayrhofen, פלכאו flachau, קיצבהיל Kitzbuhel, אישלג Ischgl , צל אם זה ZELL AM SEE.

מאיירהופן mayrhofen

מאיירהופן ידוע כאתר המושך אליו הן צעירים והן משפחות עם ילדים. זאת בעיקר (אבל לא רק) בזכות המיקום הפנטסטי שלו בתוך מתחם ענק של לא פחות מ- 636 ק"מ של מסלולים איכותיים. כמו כן, העיירה ידוע בחיי לילה תוססים במיוחד עם מגוון מרכזי בילוי.

פלכאו flachau

פלכאו היא עיר הולדתם של גולשים מקצועיים רבים וביניהם אלוף העולם בסקי הרמן שניידר. כמו כן, בפלכאו תיהנו מ- 350 ק"מ של מסלולים אטרקטיביים

קיצבהיל Kitzbuhel

קיצבהיל הינו אחד מאתרי הסקי הפופולאריים והיוקרתיים ביותר באוסטריה. האתר שוכן בלב חבל הטירול והוא מהווה מזה שנים רבות מוקד עליה לרגל לחובבי גלישה מכל העולם.

אישגל Ischgl

אישגל הינה עיירת סקי חמימה בחבל הטירול. אתר הסקי אישגל ידוע כמציע שלג משובח במיוחד לגולשים ומסלולי גלישה מודרניים מהטובים באירופה המותאמים לכל רמות הגלישה

צל אם זה ZELL AM SEE

צל אם זה הינו אתר מדהים וגם וותיק המאפשר גלישה מגוונת מכל הרמות - בעיקר רמות הביניים. האתר ידוע כמוקד הבילויים בשל האפרה סקי התוססת במיוחד שלו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נורית בן חורין


 


מאמרים נוספים מאת נורית בן חורין
 
מלונות בלונדון
14/02/10 | בתי מלון
החלטתם לנסוע ללונדון- קבעתם תאריך, לקחתם חופש מהעבודה, שאלתם את החברים והמשפחה מה להביא מהדיוטי פרי ועכשיו רק צריך להחליט באיזה מלון לשהות. בלונדון אינספור בתי מלון מכל הסוגים והרמות. מתוך המבחר הענק של מלונות בלונדון כיצד תדעו איזה מלון לבחור?

חופשה בלונדון
לונדון הנה בירתה של הממלכה הבריטית ומהווה את אחד ממוקדי התיירות המפורסמים בעולם. בנוסף להיותה עיר תיירותית, לונדון מהווה גם מרכז תרבותי ועסקי מן החשובים בעולם. מדי שנה יוצאות מרחבי העולם מיליוני טיסות ללונדון.

חופשה בברצלונה
ברצלונה הנה בירת קטלוניה והיא ממוקמת בצפון מזרח ספרד. משחקי האולימפיאדה שנערכו בברצלונה בשנת 2004 הפיחו בה רוח חדשה ושידרגו אותה למרכז תיירות מן החשובים באירופה.

סקי באנדורה
תכירו את הנסיכה הצחורה של ענף הסקי: נסיכות אנדורה הקסומה.
אנדורה הקטנה שוכנת בלב הרי הפירנאים, בין ספרד וצרפת. השפה הרשמית בנסיכות היא קטלאנית אך מדברים בה גם צרפתית וספרדית.


סקי בבולגריה
בשנים האחרונות הפכה בולגריה ליעד מועדף על חובבי הסקי בכלל וגולשי סנובוארד בפרט. אתרי הסקי בבולגריה קטנים יותר מהאתרים במערב אירופה אך כפי שגולשים רבים גילו לאחרונה, הגודל לא כל כך משנה...

סקי בצ'כיה
סקי בצ'כיה נחשב למשובח באירופה מכיוון שהוא משלב מספר אלמנטים מנצחים: קשת רחבה של מסלולים בכל הרמות, נופים עוצרי נשימה וחיי לילה תוססים במיוחד.

סקי באוסטריה
הסקי באוסטריה הוא אחד מענפי הספורט הפופולאריים ביותר במדינה המושלגת. בשנים האחרונות אוסטריה שדרגה את אתרי הסקי שלה – הקימה פארקים חדשים, החליפה רכבלים והרחיבה את המסלולים.

סקי בצרפת
החל משנות ה-60' צרפת מהווה יעד מועדף לחופשת סקי חלומית של גולשים מכל קצוות תבל.

חופשות מפנקות באתרי ספא
בשנים האחרונות חלה עליה בביקושים לאתרי ספא באירופה. גם הישראלים נהנים מסגולות המרפא של אתרים אלה ומדי שנה אלפי ישראלים נופשים באתרי ספא ברחבי העולם.

סקי באיטליה
בשנים החולפות איטליה הפכה ליעד מועדף על חובבי הסקי, רבים מתאהבים בחוויית הסקי הצבעונית באיטליה ושבים וחוזרים אליה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI