דף הבית פיננסים וכספים שוק ההון לימודי שוק ההון – עשה זאת בעצמך.
לימודי שוק ההון – עשה זאת בעצמך.
הארי בראון 12/02/10 |  צפיות: 3790

חיסכון והשקעה.

לימודי שוק ההון המוצעים למכירה מגיעים עם מחיר. חלקנו היו מעדיפים לשמור את הכסף למטרות אחרות. למשל: להשקעה בבורסה. כל אחד יודע, גם מי שאינו בוגר לימודי שוק ההון, שגם חיסכון הוא סוג של השקעה. המשקיע הנבון, או החסכן הנבון במקרה הזה, ינסה למצוא דרך לשמור את כספו להשקעה העתידית ולבנות לעצמו לימודים בחינם באמצעות הכלים שיש ברשותו. האם הדבר ייתכן? האם ניתן למצוא את כל הנחוץ בחינם?

לימודי שוק ההון בכל בית.

כצעד ראשון כדאי לבדוק מה מציעים לימודי שוק ההון השונים. באמצעות עבודת מחקר לא קשה ברשת ובסיוע עט או עפרון ניתן לערוך רשימה של הנושאים הנלמדים במקומות השונים. בהשוואה בין המקומות ניתן לראות מהם הנושאים שכל מקום מציע; נושאים שהם כנראה אבני היסוד בלימודי שוק ההון. לצד אבני היסוד ניתן לבחור בין הנושאים האחרים לפי הצרכים של המשקיע המתלמד. בסיום עבודת התחקיר הבסיסית הזו תהיה בידיו של התלמיד החסכן רשימה הנושאים שהוא מתכוון ללמוד בלימודים שהוא בונה לעצמו.

מקורות מידע.

הרשת עמוסה במידע: מאמרים בכל נושא; ידיעות וסיפורים מניסיון אישי של משקיעים; ניתוחים של שווקים לצד הסברים א-לה וויקיפדיה על כל מושג מתחום הכלכלה. התלמיד החסכן חייב להיות זהיר ולדעת לברור את הבר מהתבן. לא כל מה שנמצא באינטרנט, בלשון המעטה, הוא אמת. עם הזמן ובעזרת כללים בסיסיים של חיפוש והערכה, יוכל העושה-זאת-בעצמו לזהות את המידע בעל הערך ולהבדיל בינו לבין המיותר, המזויף והמוטעה. לימודי שוק ההון שהוא מכין לעצמו צריכים להיות מזוקקים היטב מהשפע הלא-תמיד-איכותי המצוי ברשת. עוד מקור למידע שמעט מוזנח בדורנו הווירטואלי הוא הספרייה הציבורית. ישנם ספרים רבים בכל ספרייה שמכילים שיעורי יסוד בשוק ההון, הסברים על מונחים חשובים וגם ספרים שנכתבו בידי משקיעים מפורסמים שמהן ניתן ללמוד מהניסיון האישי שלהם, ניסיון שאין לו תחליף.

אנחנו מוכנים לבנות רהיטים בעצמנו מערכה שקנינו בחנות מפורסמת, אנחנו לא מהססים להוריד מהרשת סרטים כדי לחסוך כסף על כרטיס קולנוע או על מנוי חודשי לכבלים, אנחנו לוקחים קורסים כדי ללמוד איך לעשות מלאכת יד מכל מיני סוגים בשעות הפנאי שלנו; מדוע שלא נעשה זאת גם בתחום לימודי שוק ההון? מדוע שלא נחסוך את הכסף הזה לטובת השקעה מוצלחת בבורסה?


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 הארי בראון


 


מאמרים נוספים מאת הארי בראון
 
הפרעות קשב וריכוז – מבוגרים – לא מאוחר מדי
הפרעות קשב וריכוז – מבוגרים, ניתנים לטיפול גם בגילאים אלו ובמידה וניתן לטפל ולהקל על החיים, אז למה לא..

דיכאון - טיפול בדיכאון
לצד הטיפול התרופתי, ישנן מגוון רחב של דרכים באמצעותם ניתן לטפל בנושא של דיכאון

יעוץ זוגי – מי במרכז?
לעיתים זוגות צריכים לקבל יעוץ זוגי, בכדי לקבל כלים כיצד לשים את הזוגיות שלהם במרכז..

שיניים תותבות – כיצד ניתן לשמור עליהן?
26/03/12 | רפואה
כמו שיניים רגילות, גם על שיניים תותבות צריך לשמור ולטפל במידת הצורך

לימודי שוק ההון – עשה זאת בעצמך.
12/02/10 | שוק ההון
לימודי שוק ההון הם מצרך מבוקש מאוד – כך לומד כל מי שגולש ברשת. מדוע שלא תכין לך בעצמך לימודים שכאלה מחומרים שניתן למצוא בכל בית?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI