דף הבית רפואה ובריאות רפואה שיניים תותבות – כיצד ניתן לשמור עליהן?
שיניים תותבות – כיצד ניתן לשמור עליהן?
הארי בראון 26/03/12 |  צפיות: 4134

שיניים תותבות מהוות תחליף לשיניים אמיתיות, לכן, בדומה לשיניים אמיתיות גם שיניים תותבות צריכות תחזוקה בכדי לשמור עליהן ולדאוג שהן ימשיכו לשרת את בעליהם בצורה הטובה ביותר. הגנה על השיניים התותבות תביא לכך שהן ישמרו לזמן רב ובנוסף, לא יאבדו מערכן ומאיכותן. לעומת זאת, הזנחה של שיניים תותבות יכולה לגרום לביקורים חוזרים ונשנים אצל רופא השיניים ולהוצאות כספיות רבות שאפשר במידת השקעה מינימאלית באותן שיניים תותבות לחסוך מכם. הנה מספר טיפים שיעזרו לכם לשמור על השיניים התותבות וליהנות מהן ככל שרק ניתן.

שיניים תותבות – דואגים לניקיון

כמו שיניים רגילות אותן אנו דואגים לצחצח, גם שיניים תותבות זקוקות לניקיון בשביל לשמור המראה והאיכות שלהן. חשוב לציין שניקיון שיניים תותבות הוא הכרחי ביותר במידה והשיניים התותבות לא ינוקו בצורה טובה הן יכולות להתרבות בחיידקים וזיהומים, מה שיגרום  לתופעות של ריח רע מהפה ולכתמים כהים על התותבות. בשביל לשמור על ניקיונן של השיניים התותבות בצורה מקסימאלית יש לצחצח אותן בעזרת מברשת מיוחדת, עם מים זורמים וסבון ולהקפיד לעשות זאת מדי יום ביומו. בנוסף, חשוב שבעלי שיניים תותבות יהיו מודעים לכך שישנן טבליות ניקוי מיוחדות המיועדות לשיניים תותבות, טבליות אלו מומסות במים, בהם יש לשים את השיניים התותבות במהלך לילה שלם. פעולתן של טבליות אלו שומרת על השיניים התותבות מפני חדירה של כתמים ובקטריות.

שיניים תותבות – מתי חשוב לבקר אצל הרופא?

גם במקרה בו שומרים ומקפידים על ניקיון שיניים תותבות, יש להגיע מדי פעם אל רופא השיניים. לרופא השיניים יש את הכלים לביצוע ניקוי יסודי יותר של השיניים התותבות. ביקור זה יידרש בדרך כלל כל תקופה על פי המלצתו. מקרה נוסף, בגינו יש צורך לבקר אצל רופא השיניים הוא כאשר מופיעים פצעים בפה. פצעים אלו בדרך כלל יופיעו כתוצאה מכך שהשיניים התותבות לא יושבות בצורה טובה מספיק בפה ובמקרה הזה יש לגשת לרופא לצורך ביצוע של תיקונים מסוימים במבנה של השיניים התותבות. הרופא ידאג להתאים אותן באופן מדויק לפה של אותו אדם בכדי שהפצעים ותחושת אי הנוחות ייפסקו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 הארי בראון


 


מאמרים נוספים מאת הארי בראון
 
הפרעות קשב וריכוז – מבוגרים – לא מאוחר מדי
הפרעות קשב וריכוז – מבוגרים, ניתנים לטיפול גם בגילאים אלו ובמידה וניתן לטפל ולהקל על החיים, אז למה לא..

דיכאון - טיפול בדיכאון
לצד הטיפול התרופתי, ישנן מגוון רחב של דרכים באמצעותם ניתן לטפל בנושא של דיכאון

יעוץ זוגי – מי במרכז?
לעיתים זוגות צריכים לקבל יעוץ זוגי, בכדי לקבל כלים כיצד לשים את הזוגיות שלהם במרכז..

שיניים תותבות – כיצד ניתן לשמור עליהן?
26/03/12 | רפואה
כמו שיניים רגילות, גם על שיניים תותבות צריך לשמור ולטפל במידת הצורך

לימודי שוק ההון – עשה זאת בעצמך.
12/02/10 | שוק ההון
לימודי שוק ההון הם מצרך מבוקש מאוד – כך לומד כל מי שגולש ברשת. מדוע שלא תכין לך בעצמך לימודים שכאלה מחומרים שניתן למצוא בכל בית?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI