דף הבית בית משפחה וזוגיות מעבר דירה הובלות – חובה, חובה לזכור.
הובלות – חובה, חובה לזכור.
יואב 23/06/08 |  צפיות: 2457

הובלות זה אומנם עסק יקר, צריך לפנות זמן יקר עבור זה. חברת ההובלות גובה מחיר רב עבור חומרים ואריזה ובסופו של דבר החשבון עלול להגיע לאלפי שקלים. אבל, ישנם דרכים רבות בהן ניתן לקצץ בהוצאות ולהוזיל באופן משמעותי את מחיר ההובלה.

·         בקשו מחברים קופסאות ריקות. בכדי שלא תצטרכו לקנות אותן מחברת ההובלות. ניתן למצוא אינסוף קופסאות בחינם בחוץ באינסוף גדלים. לכו לסופר, לאזורי מיחזור, לחנויות וכו'. עסקים אלו בדרך כלל זורקים כל יום מאות קופסאות.

 

·         השתמשו במה שיש לכם. אם אתם יודעים כי אתם הולכים להעביר דירה בזמן הקרוב. התחילו לאגור שקיות פלסטיק ועיתונים. תוכלו להשתמש בהם על מנת לעטוף ספלים ושאר חפצים שבירים.

 

·         חסרים לכם קופסאות ? שלפו את מגירת הבגדים החוצה. השתמשו בה כקופסא עבור הבגדים שלאחר מכן יכנסו בה. הכניסו חזרה את המגירות המלאות ואבטחו את המגירות בכדי שלא יגלשו החוצה בזמן ההובלות. טיפ זה יחסוך לכם מקום וייגן על הבגדים בזמן ההובלות.

 

·         השתמשו בשמיכות על מנת להגן על הרהיטים

 

·         אספו כמה חברים שיעזרו לכם עם ההעמסות והניקיונות ביום ההובלה. כמה פיצות ושתייה קלה יעלו לכם הרבה פחות משכירת מספר אנשי מקצוע. ערכו רשימה מסודרת של משימות לביצוע. סמנו מה כבר נעשה ומה עוד יש לעשות.

 

·         אם אתם שוקלים לשכור חברת הובלות מקצועית, שאלו אותם אם הם מציעים דיל של "אתם אורזים, אנחנו מובילים". כך תוכלו לעשות בעצמכם חלק גדול מהעבודה.

 

·         ודאו כי הציוד שלכם מבוטח ע"י חברת ההובלות ובקשו זאת בכתב. זה יכול לחסוך לכם המון כסף והרבה כאבי ראש.

 

·         שיקלו לשכור ציוד עזר כמו עגלות משא עבור ציוד כבד כמו תנורים, מקררים ומכונות כביסה. זה יוכל להקל עליכם ולקצר עבורכם את הזמן הנדרש.

 

·         בררו את מחירי ההובלות גם לאמצע השבוע. הובלות באמצע השבוע יכולות להיות זולות באופן משמעותי

 

·         תמיד העמיסו על המשאית את החפצים הכבדים ראשונים. כך תישמר המשאית יציבה אורך כל הדרך. ציוד שתצטרכו שיישאר זמין תשאירו בקדמת המשאית. לא לשכוח לוודא עם חברת ההובלות ששכרתם שהם מודעים לכמות הציוד שאתם מעבירים.

 

·         העמיסו את המשאית ברבעים. לאחר כל רבע שאתם מעמיסים אבטחו היטב בחבלים

 

·         אל תשכחו לתייג כל קופסא שאתם מעבירים. זה יחסוך לכם המון זמן בתהליך ההעמסה והפריקה, כך תדעו כל קופסא לאיזה חדר היא שייכת.

 

·         אחסנה – אנו נוטים לשכוח שחלק מתהליך ההובלות כולל גם אחסנה. לעיתים המעבר אינו נעשה מייד ובתקופת ביניים זו יש לאחסן את הציוד היכן שהוא. אם אין לכם מחסן בהישג יד, חברות הובלות רבות מציעות גם שירותי אחסנה כחלק ממערך השירות שהן מעניקות במחירים אטרקטיביים.

 

·         זכרו: החוק קובע כי חובת הביטוח על תכולת הדירה מוכלת על חברת ההובלות יחד עם דמי ההשתתפות העצמית במקרה של נזק. אולם, הביטוח אינו כולל נזק לחפצים שבירים. נתון זה מקשה על התובע לתבוע, כמו כן להוכיח כי החפצים ניזוקו במהלך ההובלה. לכן, מומלץ מאד, חפצים יקרים לליבכם, העבירו בעצמכם.

 

 

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יואב

שחזור מידע

צימרים

בריכות

הובלות

קידום אתרים



 


מאמרים נוספים מאת יואב
 
מאפייני משרד עורכי דין בגדלים שונים
משרד עורכי דין מתחיל ממשרד קטן עם עורך דין אחד, עד למשרדים עם מאות או אלפי עורכי דין. למרות שכל עורך דין מחייב על זמנו למשרד עורכי דין בגדלים שונים יש מאפיינים שונים. בהבנת חלק מהמאפיינים נדע יותר טוב כיצד לקבל שרות אפקטיבי מעורך הדין.

מאפייני משרד עורכי דין בגדלים שונים
משרד עורכי דין מתחיל ממשרד קטן עם עורך דין אחד, עד למשרדים עם מאות או אלפי עורכי דין. למרות שכל עורך דין מחייב על זמנו למשרד עורכי דין בגדלים שונים יש מאפיינים שונים. בהבנת חלק מהמאפיינים נדע יותר טוב כיצד לקבל שרות אפקטיבי מעורך הדין.

מציאת משרד עורכי דין מתאים לעמותה
להלן כמה נקודות לגבי עבודה עם משרד עורכי דין עבור עמותה ללא מטרת רווח. הרבה תלוי כמובן , בנושאים בהם העמותה שלכם עוסקת. אם אתם בתחילת דרככם, תזדקקו לשירות משפטי אחר מאשר מצב בו עובד תובע אתכם על עוול שנגרם לו.

תאונת עבודה –מי אחראי המעסיק הישיר או מזמין העבודה?
השאלה של מי האחריות בתאונת עבודה עולה חדשות לבקרים בבית המשפט, ולא תמיד הגבולות ברורים די צורכם. נהוג לתבוע את כל מי שקשור בביצוע העבודה או הקשור לתאונה, גם אם הקשר הוא עקיף ורחוק.

חובת מעסיק לתת תלושי שכר מפורטים לעובד
מעסיקים רבים אינם טורחים לתת תלושי שכר לעובדיהם, למרות היותם שכירים לכל דבר ועניין. במקרים אחרים בהם כבר מקבל העובד תלוש שכר, קשה לדעת מהתלוש על זכויותיו של העובד. פעמים, נעשה דבר זה במכוון על ידי המעסיק, מתוך ידיעה כי ככל שהדברים יהיו יותר מוצנעים, כך יקשה על העובד לדרוש ולהוכיח את המגיע לו במקרה וירצה לתבוע את מעסיקו

צימרים בחורף
19/11/08 | צימרים
החורף מעורר אסוציאציות שונות. באופן פרדוכסלי – או לא... - הוא מעורר בעיקר מחשבות, רגשות, משאלות וכיסופים לדברים חמים: תה. פוך. חיבוק. חורף הוא העונה של ההתכרבלויות. של ההצטנפויות. עונתם של הסוודרים. של הצעיפים. של כל הדברים העוטפים. יש מקום טבעי, מועדף ומתבקש למצוא את כולם בכפיפה אחת, תחת קורת גג אחת – בצימרים

פיצויים לנפגעי תאונות דרכים
18/11/08 | נזיקין
רוב העבודה של עורכי הדין היום בתחום הנזיקין מגיעה בזכות תביעות בגין תאונות דרכים. נושא זה הוא מין תופעה חברתית שאנו מנסים להתמודד איתה בכל מיני אפיקים. הדרך בה בחר המחוקק להסדיר את נושא הת.ד. הוא באמצעות חוק הפיצויים

משתלה - סקירת עסק
03/11/08 | גינון
משתלה היא מקום בו מרבים ומגדלים צמחים לגדלים סבירים לשימוש. ניתן למצוא כיום משתלות אשר מוכרות פרחים צמחים ועצים לציבור הרחב, משתלות אשר מוכרות בסיטונאות או משתלות אשר מוכרות רק למשתלות אחרות ולגני נוף מסחריים. כיום אף ניתן למצוא משתלות פרטיות אשר מיועדות אך ורק לבעלי נכסים פרטיים. רוב המשתלות מוכרות זרעים, פרחים ושתילים גם דרך הדואר.

הובלת פסנתרים – עבודה למומחים!
02/11/08 | מעבר דירה
הובלות הוא תחום מאד תחרותי, מי מאיתנו לא נזקק לשירותן של חברות הובלות על מנת להעביר את מיטלטלינו למעונינו החדש. המון חברות פועלות היום בשוק וניתן למצוא שלל מובילים במרחק הקלקה. חשוב לעשות שיעורי בית בטרם באים להוביל או לאחסן את רכושכם יקר הערך. במיוחד אם ברשותכם רכוש לא שיגרתי כל כך כמו פסנתר.

אנטי סליפ
מגוון סוגי פעילות דורשים ערכי התנגדות להחלקה TRACKTION)) – אנטי סליפ שונים.
הליכה בקו ישר במקום מוכר היא אחת הפעולות השכיחות בעלות הדרישה הנמוכה ביותר לאנטי סליפ.
פניות, האצת התנועות או עצירות דורשות ערכי אנטי סליפ גבוהות יותר.
הליכה מהירה או ריצה מסוכנות יותר עקב תופעת ההחלקה על משטח רטוב, משומן, מאובק או חולי.

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI