דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים INVNT™ הוכרזה כנותנת חסות וכמפיקה שותפה בבימת החשיפה של תערוכת ב-SXSW Sydney® 2024
INVNT™ הוכרזה כנותנת חסות וכמפיקה שותפה בבימת החשיפה של תערוכת ב-SXSW Sydney® 2024
חיים נוי 21/05/24 |  צפיות: 127

INVNT™ הוכרזה כנותנת חסות וכמפיקה שותפה בבימת החשיפה של תערוכת ב-SXSW Sydney® 2024

כן צוינה כשותפת חוויה יצירתית תומכת עבור האירוע של 2024

סידני, 20 במאי 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

INVNT™, הסוכנות שיוצרת חוויות חדשניות, הוכרזה היום כנותנת חסות ומפיקה המשותפת של 'בימת החשיפה' (Discovery Stage) בכנס SXSW Sydney 2024 לאחר שיתוף פעולה מוצלח באירוע הראשון שנערך בשנה שעברה.

זו השנה השנייה ברציפות, INVNT תביא את מומחיות ההפקה וסיפורי המותגים העולמית שלה, יחד עם האתוס "לאתגר את הכל" ל-SXSW Sydney, שם היא תמשיך להציג את מורשת האירוח, האוצרות והתצוגה של בימת החשיפה וכן תציע תפעולים שונים ברחבי האירוע, דרך עמודי התווך של הטכנולוגיה והחדשנות, המוזיקה, המשחקים והמסך.

בימת החשיפה ב-2024, כחלק מ-SXSW Sydney Tech & Innovation Expo, תארח מובילי חדשנות מעוררי השראה שמגדירים מחדש את הנורמלי של התעשייה, והיא תהווה מקום לחקור את ההתפתחויות האחרונות בטכנולוגיה ולפגוש מייסדי סטארטאפים שעומדים לשבש את הסטטוס קוו.

כנותנת החסות של Discovery Stage בשנה שעברה, INVNT עזרה להפגיש 35 מפגשים ו-100 דוברים בתוכנית דינמית ומלאת חדשנות. הרכב זה כלל אנשי קריאייטיב ופורצי דרך ממגוון רחב של תחומים, שאתגרו את הסטטוס קוו בתחומים כמו בינה מלאכותית, אמנות, מוזיקה, יצירתיות, עיצוב, נסיעות, אופנה, קיימות, מישחוק, שלהוב אוהדים, פינטק, חלל, מדע, רובוטיקה, Web3 ועוד. הופעות אורח בולטות כללו את טום נאש, ד"ר קרל קרוסלניצקי, אדם ספנסר, פרופ' ז'נבייב בל, ניל פרי, מיגל מאסטרה וחבר הפרלמנט אד הוסיק, יחד עם דוברים מובילים ממותגים מובילים כגון AWS, Bassike, קבוצת BMW, Canva, Envato, גוגל, HP, אינטל, Innovation Bay, Nearmap, Polestar, Salesforce, Tripadvisor, יוניסף, Virgin Australia, Xero ואחרים.

השנה, יחד עם INVNT.ATOM, החטיבה מועצמת החדשנות של INVNT GROUP, INVNT תביא לבמה עוד רעיונות מעוררים, רגעים חווייתיים ושיתופי פעולה ראשונים בעולם, במטרה להניע שיחות שינינו חדשנות שתעצב ותיצור את העתיד .

"SXSW Sydney 2024 מציגה בפנינו אתגר חדש ומלהיב, והצוות שלנו מאמץ את האתגר בשקיקה. אנו מתקרבים לבימת החשיפה במרץ מחודש בעקבות התוכנית המוצלחת שלנו ב-2023. צפו לשורה חסרת תקדים של אנשי חזון ושיתופי פעולה ראשונים בעולם, בעודנו עוזרים לזרז את עתיד החדשנות, הטכנולוגיה והיצירתיות. בנוסף, כשותפת חוויה תומכת, אנו מצפים לשתף פעולה עם מותגים כדי להחדיר את היצירתיות, הסיפור והחדשנות שלנו אל מגוון של פעילויות, וכדי לעזור להם להתבלט מותגים חלוציים וחדשניים", אומרת לורה רוברטס, המנהלת של [INVNT GROUP] APAC.

"לאחר שיתוף פעולה מוצלח באירוע בשנה שעברה, אנו מצפים להחזיר את INVNT לסיפון שלנו ב2024 כשותפה מציגה בבימת החשיפה הפופולרית שלנו - מרחב בו מתנגשים טכנולוגיה, חדשנות ויצירתיות. עם מיקוד חזק בעתיד, במה זו קיימת כדי להניח זרקור על פורצי הדרך והמחדשים שבינינו כדי לחשוף את מה שמחכה בהמשך וכדי לעורר שיחות ממירות פעולה. האתוס "לאתגר את הכל" של INVNT מתיישר מאוד עם זה של SXSW Sydney, וההתמקדות שלהם בחדשנות ובסיפור סיפורים רב עוצמה הופכת את החברה לשותפה המושלמת שתעזור לנו להחיות את האלמנט הזה בתוכנית", אומר קולין דניאלס, מנכ"ל SXSW Sydney.

בשנה האחרונה, INVNT סיפקה חוויות שיושבות בשילוב של חי, דיגיטל ותוכן עבור לקוחות כמו Emirates, Lamborghini, COP28, Live Nation Australia, Xero, UNICEF ועוד. כשותפה חווייתית יצירתית עבור SXSW Sydney 2024, הסוכנות תזמין מותגים ושותפים רשמיים של אירוע 2024 לשתף פעולה ולספק הפעלות ותערוכות של רעיונות גדולים שיפיחו חיים בסיפורי המותג, כל זאת תוך מעורבות משתתפי הפסטיבל בדרכים בלתי נשכחות.

SXSW Sydney's Tech & Innovation Expo הוא אירוע בן ארבעה ימים שיתקיים בין התאריכים 15-20 באוקטובר באולם התערוכות ICC סידני. יוצגו בו המותגים, החברות, המוצרים והשירותים החדשניים ביותר מאזור אסיה-פסיפיק ומחוצה לו והוא מקום למשתתפים לשקוע בשיחות שלב גילוי, הדגמות מוצרים ומיצבים אינטראקטיביים.

South by Southwest® (SXSW) סידני הוא מפגש שנתי של אנשי חזון, מובילי דעה וכישרונות עולים מאזור אסיה-פסיפיק. התוכנית בת השבוע מתקיימת בין התאריכים 14-20 באוקטובר 2024 והיא מלאה ביותר מ-1,000 אירועים ומפגשי נטוורקינג על פני עמודי התווך המרכזיים של טכנולוגיה וחדשנות, משחקים, מוזיקה ומסך. לקבלת מידע נוסף וכדי לרכוש את תג הכניסה שלכם, בקרו בכתובת www.sxswsydney.com.

למידע נוסף, בקרו באתר:

https://www.invntapac.com/sxswsydney2024

גישה לערכת המדיה כאן.

קובץ מצורף

INVNT x SXSW Sydney 2024

למידע נוסף:

Anna O'Young
For INVNT enquiries
+6587855778
[email protected]
 
Jhonathan Mendez De Leon
For INVNT GROUP enquiries 
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
קבוצת ניקיסו אנרגיה נקייה וגזים תעשייתיים מודיעה על חילופי מנכ"לים ב- 1 ביולי 2024
Nikkiso Co., Ltd. (TSE: 6376) הודיעה היום לאחר הצבעה במועצת המנהלים, כי החל מה-1 ביולי 2024, אדריאן רידג' (Adrian Ridge) יחליף את פיטר וגנר (Peter Wagner) כמנכ"ל Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases Group (חלק מהחטיבה התעשייתית של Nikkiso). וגנר יישאר בתפקיד מועצת המנהלים כיו"ר פעיל של Nikkiso CE&IG Group.

LTIMindtree מחזקת את נוכחותה בערב הסעודית מקימה מטה אזורי בריאד
LTIMindtree (NSE: LTIM, BSE: 540005), חברה גלובלית לייעוץ טכנולוגיה ולפתרונות דיגיטליים, הכריזה על חנוכת המרכז האזורי שלה בריאד, בירת ערב הסעודית, כחלק מהתרחבותה באזור KSA והמזרח התיכון.

ממודעות לפעולה ביום הכבד השומני העולמי
מכון הכבד העולמי מאחד את התחום בזמנים של שינויי שם וטיפולים חדשים

Myriad Genetics משתפת פעולה עם GSK כדי לשפר את הגישה לבדיקות HRD ב-9 מדינות
תוכנית בדיקות ממומנות חדשה ממנפת את בדיקות MyChoice של Myriad לחולות עם סרטן שחלות נסיובי בדרגה גבוהה

CSG קיבלה הכרה כמתאמת מסע לקוחות מובילה מטעם חברת אנליסטים ראשית
פלטפורמת מעורבות הלקוחות CSG Xponent קיבלה את הדירוג הגבוה ביותר שניתן לקבל ב-16 קריטריונים

Rosond דרום אפריקה ו- Bin Harkil ערב הסעודית מכריזות על הקמת Rosond Arabia
Rosond, חברה דרום אפריקאית מובילה המספקת פתרונות חיפוש וקידוח, ו- Bin Harkil Saudi Arabia, שם ידוע בתעשיית הכרייה והבנייה, מכריזות בגאווה על הקמת Rosond Arabia. חברת מיזם משותף חדשה זו שואפת לחולל מהפכה בתעשיית החיפוש בערב הסעודית על ידי קביעת הסטנדרטים הגבוהים ביותר בבטיחות, יעילות וחדשנות.

Quantexa מציגה לראשונה את Q Assist, חבילת טכנולוגיית בינה מלאכותית יוצרת חדשה שמודעת להקשרים
Quantexa, המובילה העולמית בפתרונות מודיעין לקבלת החלטות (DI), הציגה לראשונה על הבמה המרכזית ב-London Tech Week 2024 את Q Assist - חבילת טכנולוגיות בינה מלאכותית יוצרת עם מודעות להקשרים שמטרתה לעזור לארגונים לקבל יותר החלטות מהימנות בצוותים של עובדים בחזית ועובדי נתונים.

Zain Sudan מקימה עסק אלחוטי מחדש בזמן שיא עם CSG
Zain Sudan, חלק מקבוצת Zain, ספקית אלחוטית מובילה במזרח התיכון ובצפון אפריקה, המובילה את תחום מעורבות הלקוח באמצעות נתוני שירות משלימים ולא מובנים (USSD). לאחר השבתה שאירעה לאחרונה במרכז נתונים, Zain Sudan נותנת את אמונה ב-CSG® (נאסד"ק: CSGS) שתניע את ההתאוששות מאסון של עסקי האלחוט שלה ותשמור על תושבי סודן מחוברים, תוך שימור מיצובה המוביל בשוק.

נשיא ברזיל לולה ינאם בפסגת FII PRIORITY בריו דה ז'ניירו בארמון קופקבנה ביום רביעי
נשיא ברזיל לואיז אינסיו לולה דה סילבה ינאם בפסגת FII PRIORITY באמריקה הלטינית בריו דה ז'ניירו ב-12 ביוני, ויציין ציון דרך משמעותי בפסגה

e& מובילה כחברת ההעסקה המובילה בשוק הטלקום לפי Employer Brand Index 2024
e&, קבוצת הטכנולוגיה העולמית, השיגה את המיקום הגבוה ביותר בדו"ח מותגי המעסיקים -Employer Brand Report 2024 הראשון אי פעם של Brand Finance שהישות שלה באיחוד האמירויות דורגה כחברת ההעסקה המובילה בשוק הטלקום.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI