דף הבית פיננסים וכספים מעו"ף סקירת מעו"ף 17.9.2011 - לימודי שוק ההון
סקירת מעו"ף 17.9.2011 - לימודי שוק ההון
Best Trader 17/09/11 |  צפיות: 13834

בגרפים שיצורפו בהמשך הסקירה יהיה הסבר על מה שקרה והערכה להמשך. ניתןלראות שכל המהלכים נראו בגרפים טרם התרחשותם וכל השאר היו רק הסיבות למהלך אבלאותנו מעניינת התוצאה ולא הסיבה.

שבוע המסחר התחיל תחת השפעת סוף השבוע שקדם לו. נאום אובאמה הוכיח שובשהעולם בכלל והאמריקאים בפרט לא מאמינים לו והוריד את הבורסות בארה"ב בסופ"ש.

בתחילת השבוע התווסף לכך דרדור היחסים עם מצרים שירד עוד מדרגה ומגרד אתהתחתית וגם ארדואן שמצהיר הצהרות לוחמניות כאילו הוא הבעלים של המזה"ת ומלך ירדןפתאום התעורר מהתרדמת שהיה שרוי בה שנים ארוכות ופצח בנאום הזוי והפאניקה…….משתוללתובסופו של דבר המדד ירד עד 983.

בתחילת השבוע כבר דובר על מדד 850 ואילו בסיום השבוע כבר מדברים על 1150ההפכפכות בשיח המקומי מייצגת את חוסר הוודאות שיש למשקיע\הסוחר הממוצע.

אבל…. כפי שנכתב כאן לפני שבועיים יגיע הרגע שכל עם ישראל יתייאשמהבורסה ויחליט למכור את תיק המניות שלו לפני "הירידה הגדולה כמו ב- 2008" ובדיוקבאותו זמן ה"וורן באפטים" המקומיים זיהו תחתית (983) ולקחו משם מהלך של כמעט 80נקודות !! יותר צפוי מזה לא יכול היה להיות.

השבוע נסגרו מס' גאפים שחיכו בסבלנות להסגר ובהנחה שאנחנו נמצאיםבעיצומו של מהלך סגירת גאפים הגאפ הבא ממתין בסבלנות ב 1120 ואחריו ב 1149 ומצד שניממתין בסבלנות 951 ואחריו 852.

מה צפוי בשבועהקרוב:

קרבות בלימה. 1100 מלמעלה 1000 מלמטה. הראשונה שלא תעמוד בפרץ תניב מהלךשל עוד  80-100 נקודות. ככל שנתקרב לפקיעה זה ילך ויחריף. בהנחה שלא תהיינה הפתעותגלובליות ובהתייחס לגרפים בלבד אנו צפויים לשבוע חיובי גם אצלנו וגם ב S&P.ייתכן שנפתח שלילי ביום ראשון אבל לדעתי כל עוד נהיה מעל 1000 ועדיף מעל 1026 המגמהתהיה חיובית עד סוף השבוע.

הדבר היחידי שאולי ישפיע הוא העניין הפלסטיני והרצון להכריז על מדינה.האפקט יהיה בעיקר פסיכולוגי של הציבור. מבחינה טכנית אין לו שום השפעה על הכיווןהמיידי.

יעדים לשבועהקרוב:

לונג – פריצת 1060 —- >1080-2 — >  1100-2—– > 1119-22

שורט – שבירת 1026 —– > 1018-20—- > 1003-5  —- > 983-5

שבת שלום ובהצלחה,

עמיר קרן – לימודי שוק ההון

הכותב הינו מאמן אישי לסוחרים באופציות מעו"ף ואינו בעל רישיון ייעוץהשקעות אין לראות בנכתב המלצה לביצוע פעולות בשוק ההון.

ט.ל.ח

קישורים ממולצים: בלוג לימודי שוק ההון,לימודי שוקההון

פוסט בתחום לימודי שוקההון


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Best Trader


 


מאמרים נוספים מאת Best Trader
 
מסחר עצמאי - חובה לדעת
30/11/11 | בורסת ת"א
אין כל חדש באמרה שהקדמה יוצרת חיים קלים ונוחים יותר. בוודאי נכון לומר זאת על התחום של מסחר עצמאי בבורסה. שטף המידע והתקשורת המפותחת עושה רק טוב לתחום של מסחר עצמאי בבורסה ומקלה משמעותית על אופן השגת המידע החיוני למסחר.

מסחר באופציות לא מה שחשבתם
30/11/11 | בורסת ת"א
מסחר באופציות נחשב תמיד משום מה למסוכן ביותר מבין כל תחומי המסחר הנסחרים בבורסה לניירות ערך. במאמר זה אני אנסה להוכיח לכם שהשימוש המושכל של מסחר באופציות לא רק שאינו מסוכן יותר מכל אלא מסוכן הרבה פחות במובנים רבים ממסחר ביתר התחומים בשוק ההון.

מסחר בבורסה הדרך להצלחה
30/11/11 | בורסת ת"א
כל סוחר המבצע מסחר בבורסה רוצה להתחיל את צעדיו הראשונים עם סכום מזערי ולפוך תוך פרק זמן קצר ככל האפשר לפחות ל"טייקון על" או "גורו השקעות". אך האם זה באמת אפשרי?

מסחר עצמאי בבורסה
מסחר עצמאי בבורסה אין ספק ששטף המידע והתקשורת המפותחת עושה טוב לתחום המסחר העצמאי בבורסה ומצד שני מחסירה פעימה מליבם של מנהלי התיקים והקרנות למיניהם. סודות רבים שהיו שמורים שעבר לקבוצת מיעוט נחשפים יום אחר יום בכל ערוץ תקשורתי קיים ומגיעים ללב ליבו של כל בית בקלות רבה.

לימודי שוק ההון - מרקל אדי
01/10/11 | שוק ההון
היום שהיה, פקיעת חודש ספטמבר פקיעת חודש ספטמבר, רק השם מעורר חלחלה וצמרמורת אצל סוחרים רבים. אצל שחקני מעו"ף רבים , הפצעים של פקיעת "ספטמבר השחור" (כן, כך הוא מכונה בפי רבים מהסוחרים) של שנה שעברה עוד לא הגלידו והינה באה עוד פקיעה גבוהה שהפתיעה הרבה מהסוחרים.

סקירת מעו"ף 17.9.2011 - לימודי שוק ההון
17/09/11 | מעו"ף
בגרפים שיצורפו בהמשך הסקירה יהיה הסבר על מה שקרה והערכה להמשך. ניתן לראות שכל המהלכים נראו בגרפים טרם התרחשותם וכל השאר היו רק הסיבות למהלך אבל אותנו מעניינת התוצאה ולא הסיבה.

שוק ההון ובפרט על מסחר בבורסה
22/07/11 | שוק ההון
למי שמכיר את שוק ההון ובפרט את התחום של מסחר בבורסה ודאי יודע שישנה סטטיסיטיקה בכל מה שקשור להשקעה, או כמו שהרבה סוחרים מגדירים את הנושא כסיכוי סיכוי, כאשר המשמעות הינה ככל שאנחנו מעלים את הסיכון הסיכוי להרוויח עולה, וכן ההפך.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI