דף הבית פיננסים וכספים בורסת ת"א מסחר בבורסה הדרך להצלחה
מסחר בבורסה הדרך להצלחה
Best Trader 30/11/11 |  צפיות: 4456

מסחר בבורסה הדרך להצלחה

כל סוחר המבצע מסחר בבורסה רוצה להתחיל את צעדיו הראשונים עם סכום מזערי ולפוך תוך פרק זמן קצר ככל האפשר לפחות ל'טייקון על' או 'גורו השקעות'. אך האם זה באמת אפשרי?

תשכחו מזה, הבורסה לניירות ערך לא מחכה לאף אחד מאיתנו וסוחרים המבצעים מסחר בבורסה בוודאי לא מחלקים את כספם ברחובות. נכון שיקומו עכשיו כמה וכמה סוחרים שיאמרו אבל פלוני כן הצליח 'לעשות מכה מהירה' וגם אלמוני... אבל סטטיסטית ידוע שרוב רובם של הסוחרים שבאים לבורסה כדי 'לעשות מכה מהירה' סופם שיאבדו את כספם במהירות.

החוכמה של מסחר בבורסה היא להפיק רווחים באופן עקבי וסיסטמתי ככל האפשר עם תנודות מינימאליות בחשבון המסחר (ככל האפשר). נשמע לכם חלום ליל קיץ – אז זהו שזה אפשרי. מסחר בבורסה אכן יכול להניב רווחים עקביים אבל כדי להגיע למיומנות הפקת רווחים עקבית חייבים אסטרטגיית מסחר מסודרת, סבלנות, עקביות ודבקות במטרה. אם ניחנת בתכונות האופי הללו גם אתה יכול להצליח בתחום של מסחר בבורסה. הפואנטה היא שרובנו לא ניחנו בתכונות באופי שמאפשרות שרידות בלחצים בלי לסטות מהדרך. אז זהו שבדיוק בשביל זה (וגם בשביל עוד כמה דברים קטנטנים...) המציאו פתרונות למסחר אוטומטי.

מסחר אוטומטי הוא מסחר שבאמצעותו הסוחר יכול להזין לתוכנה למסחר אוטומטי פקודות לביצוע מסחר בבורסה בצורה עצמאית – והתוכנה מבעת את הפקודות במקומך. הרווח המיידי שמפיק הסוחר בא לידי ביטוי בכך שהוא  פטור מהישיבה הממושכת של שעות המסחר מול מסך המחשב. במקביל ניתן להפיק רווחים נוספים כמו סריקת מחשב של מניות רבות בניגוד לסוחר ידני שלא מסוגל לסרוק מגוון רחב של מניות בתוך שניות ספורות, או שליטה על מגוון רחב של עסקאות, או שליטה ברגשות (למחשב אין רגשות והוא נלחץ מכלום).

מטרת הסוחרים המבצעים מסחר בבורסה הוא הכנסת משכורת חודשית נוספתעיקרית, ידוע כי בכול תחום מתחומי החיים כי על מנת להתמקצע עליך להשקיע וללמוד בתחום. מסחר בבורסה, ככל שתתמקצע תרוויח יותר, הנוסחה ממש פשוטה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 Best Trader


 


מאמרים נוספים מאת Best Trader
 
מסחר עצמאי - חובה לדעת
30/11/11 | בורסת ת"א
אין כל חדש באמרה שהקדמה יוצרת חיים קלים ונוחים יותר. בוודאי נכון לומר זאת על התחום של מסחר עצמאי בבורסה. שטף המידע והתקשורת המפותחת עושה רק טוב לתחום של מסחר עצמאי בבורסה ומקלה משמעותית על אופן השגת המידע החיוני למסחר.

מסחר באופציות לא מה שחשבתם
30/11/11 | בורסת ת"א
מסחר באופציות נחשב תמיד משום מה למסוכן ביותר מבין כל תחומי המסחר הנסחרים בבורסה לניירות ערך. במאמר זה אני אנסה להוכיח לכם שהשימוש המושכל של מסחר באופציות לא רק שאינו מסוכן יותר מכל אלא מסוכן הרבה פחות במובנים רבים ממסחר ביתר התחומים בשוק ההון.

מסחר בבורסה הדרך להצלחה
30/11/11 | בורסת ת"א
כל סוחר המבצע מסחר בבורסה רוצה להתחיל את צעדיו הראשונים עם סכום מזערי ולפוך תוך פרק זמן קצר ככל האפשר לפחות ל"טייקון על" או "גורו השקעות". אך האם זה באמת אפשרי?

מסחר עצמאי בבורסה
מסחר עצמאי בבורסה אין ספק ששטף המידע והתקשורת המפותחת עושה טוב לתחום המסחר העצמאי בבורסה ומצד שני מחסירה פעימה מליבם של מנהלי התיקים והקרנות למיניהם. סודות רבים שהיו שמורים שעבר לקבוצת מיעוט נחשפים יום אחר יום בכל ערוץ תקשורתי קיים ומגיעים ללב ליבו של כל בית בקלות רבה.

לימודי שוק ההון - מרקל אדי
01/10/11 | שוק ההון
היום שהיה, פקיעת חודש ספטמבר פקיעת חודש ספטמבר, רק השם מעורר חלחלה וצמרמורת אצל סוחרים רבים. אצל שחקני מעו"ף רבים , הפצעים של פקיעת "ספטמבר השחור" (כן, כך הוא מכונה בפי רבים מהסוחרים) של שנה שעברה עוד לא הגלידו והינה באה עוד פקיעה גבוהה שהפתיעה הרבה מהסוחרים.

סקירת מעו"ף 17.9.2011 - לימודי שוק ההון
17/09/11 | מעו"ף
בגרפים שיצורפו בהמשך הסקירה יהיה הסבר על מה שקרה והערכה להמשך. ניתן לראות שכל המהלכים נראו בגרפים טרם התרחשותם וכל השאר היו רק הסיבות למהלך אבל אותנו מעניינת התוצאה ולא הסיבה.

שוק ההון ובפרט על מסחר בבורסה
22/07/11 | שוק ההון
למי שמכיר את שוק ההון ובפרט את התחום של מסחר בבורסה ודאי יודע שישנה סטטיסיטיקה בכל מה שקשור להשקעה, או כמו שהרבה סוחרים מגדירים את הנושא כסיכוי סיכוי, כאשר המשמעות הינה ככל שאנחנו מעלים את הסיכון הסיכוי להרוויח עולה, וכן ההפך.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI