דף הבית אינטרנט והחיים ברשת אתרי משחקים משחקי מלצרות, הגשה
משחקי מלצרות, הגשה
דניאל אהרון 26/06/12 |  צפיות: 3222

משחקי מלצרות, הגשה

שלום לכם קוראים וקוראות יקרים ויקרות. בדף הבית הראשון שלי יש מלא משחקים מדליקים ושווים שאני כותבת לכם עליהם בכל הפוסטים האלה, יש בו  גם קטגוריה שהיא תת קטגוריה של משחקי בישו שנקראת משחקי מלצרות, הגשה . משחקים אלה הם משחקי מלצרות מגניבים במיוחד בהם אתם בעצם בתפקיד המלצר\ית ועליכם להגיש את האוכל שאנשים מזמינים במסעדה בה אתם עובדים. כיוון שאתם מגישים את האוכל והחשבון והכל זה נקרא גם משחקי הגשה. מידי פעם אכתוב לכם משחקי מלצרות ומידי פעם משחקי הגשה ותדעו שהכוונה היא לאותם סוגים של משחקים (זה תלוי במה יזרום לי לכתוב לפי המצב רוח שלי באותו רגע).

אם תיכנסו לקישור שהבאתי לכם למעלה תוכלו למצוא מלא משחקי מלצרות והמון משחקי הגשה מדליקים וכיפים במיוחד שכמובן תוכלו למצוא גם בעוד המון אתרים אחרים ואני ממליצה על האתר הספציפי הזה.

קיימים באינטרנט ובדף הבית הראשון שלי מלא משחקי מלצרות שווים ומדליקים במיוחד שכולם יכולים לשחק בהם בלי סוף מבלי שיימאס להם. גם אם נמאס לכם ממשחק הגשה כלשהו אז אתם יכולים ללכת ולשחק במלא משחקי הגשה ומשחקי מלצרות אחרים שיש באתרים האלה. יש משחקי מלצרות בחופי הים שבעצם אתם ממלצרים אנשים שבאים למסעדה בחוף ים לנופש ולהירגע וגם סתם לכיף. יש משחקי הגשה שבהם אתם משחקים בתפקיד המלצר או המלצרים שאתם סתם ממלצרים בבית קפה רגיל ועליכם להושיב את הלקוחות כמו המארחים שבבתי קפה רגילים ביום יום שלנו, לתת להם תפריטים ולחכות עד שהם רוצים להזמין, כשהם רוצים להזמין עליכם ללכת אליהם לקחת הזמנה, לחכות שהאוכל יהיה מוכן ולהגיש להם. עליכם לחכות בסבלנות עד שהם יסיימו לאכול, לפנות להם את השולחן, להביא חשבון, לקחת כסף ובזה הסתיים תפקידכם עבור האורחים האלה. כפי שאתם יכולים לשים לב, משחקי המלצרות האלה הם בדיוק כמו העבודה בחיי היום יום של העבודה במלצרות. משחקי הגשה מלמדים את המשחק כיצד מתנהלים פחות או יותר הדברים ואולי הילד גם ירצה לצאת ולעבוד בשביל להרוויח לעצמו כסף משלו במלצרות.

אני רוצה להמליץ לכם ממש על משחק מלצרות במסעדת פינגווין שהוא משחק מלצרות ממש כיפי ושווה במיוחד והוא נמצא בדף שהבאתי לכם בין המשחקים הראשונים כיוון שהוא משחק הגשה יחסית חדש. אם אתם רוצים אתם מוזמנים לשחק בו ובעוד המון משחקי הגשה ומשחקי מלצרות שווים ומדליקים ממש.

אני סיימתי נראה לי לכתוב על משחקי מלצרות, הגשה ואני מקווה שנהניתם מהפוסט הזה כמו משאר הפוסטים אם לא יותר, אולי, אבל רק אולי, אמשיך ואפרסם פוסט נוסף היום, נראה במצב רוחי :)

להתראות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דניאל אהרון


 


מאמרים נוספים מאת דניאל אהרון
 
דרגון פייבל
מאמר קצר על עולם וירטואלי דרגון פייבל

משחק אנגרי בירדס
מאמר על משחק אנגרי בירדס

משחקי כדורגל
מאמר על משחקי כדורגל

פסטיגל 2012
פסטיגל 2012 מאמר מעניין במיוחד

באבלס משחקים
באבלס משחקים מאמר מעניין

משחקי מכוניות
פוסט מעניין על משחקי מכוניות

משחקי איפור
מאמר על משחקי איפור שווים

משחקי בנות
מאמר על משחקי בנות באינטרנט

משחקי הלבשה
מאמר מרתק על משחקי הלבשה בדף הבית הראשון שלי

מועצת החלב
מאמר מעניין ומרתק במיוחד על מועצת החלב של דף הבית הראשון שלי
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI