דף הבית אינטרנט והחיים ברשת אתרי משחקים הלבשת בובות
הלבשת בובות
דניאל אהרון 26/06/12 |  צפיות: 3441

הלבשת בובות

היי לכולם, עד עכשיו אני כתבתי לכם על תתי קטגוריות של משחקי בישול ועכשיו אני רוצה לכתוב על הלבשת בובות ובפוסטים הבאים על עוד דברים שהם תתי קטגוריות (שיהיה אפשר גם להבין זאת לבד מהשם שלהם) של משחקי הלבשה מדליקים ושווים במיוחד. הלבשת בובות זה לא רק סוג של משחקים שווים או אפילו סתם משחקים באינטרנט, כמובן שזה גם ועל זה אני בעצם כותב לכם כאן, אך חשוב לי לגיד לכם ולכן קוראים וקוראות, שהלבשת בובות זה יכול להיות סוג של סטייליסטיות וכביכול מקצוע. אני אישית לא מכירה מישהו או מישהו שעובדים בהלבשת בובה או בובות, אבל אני משערת שלמשל כשמלבישים את הבובות תצוגה בכל החנויות בגדים למיניהם מישהו מקצועי עושה זאת על מנת למשוך את תשומת ליבם של הקונים כדיש יבואו וייכנסו לחנות ויקנו כל מיני בגדים מדליקים ואולי כאלה הדומים לאלה שהבובה בחלון הראווה לובשת. לאנשים שעושים את העבודה הזאת אני קוראת אנשים שעוסקים בהלבשת בובות, כנראה שיש לזה שם אחר, או שאולי אני בכלל טועה וזה לא מישהו מקצועי עושה את זה אלא סתם איזה מוכר או מוכרת באותה חנות. אולי זה תלוי בחנות עצמה. בכל מקרה, אין לי ממש ידע נרחב על זה אך להלביש בובות מבחינתי זה לא רק סוגים של משחקים, ועכשיו אני אתחיל לכתוב לכם את דעתי כל משחקים של הלבשת בובות שזה דומה מאוד לשאר המשחקי הלבשה האחרים שאני מכיר ושאכתוב לכם עליהם בעתיד.

משחקי הלבשה של בובות שאני כותבת לכם עליהם כעת הם לעניות דעתי כמו כל המשחקי הלבשה רק שפשוט חילקו אותם לקטגוריות שונות, שאחת מהן נקראת הלבשת בובות. הסיבה לשם זה נשמעת לי מאוד פשוטה, כיוון שבמשחקים אלו מלבישים בעצם בובות ולא איזו דמות מפורסמת במיוחד ולא בובות מיוחדות כמו ברבי או בראץ אלא סתם בובות שאיזה מישהו עיצב בתוכנה כלשהי ויצר איתן משחק כיפי ממש.

אני יכולה לפרט פה מה אפשר לעשות במשחקים בהם עליכם להלביש בובות אך אני חושבת שזה מפורט מספיק בפוסט שלי על משחקי הלבשה ואתם יכולים ויכולות לחפש את הפוסט הזה כאן בבלוג ולקרוא בעצמיכם על הנושא אם עוד לא קראתם. מה שכן, לדעתי, בהלבשת בובות תצטרכו הרבה פעמים להלביש בובה לחלון ראווה או לאפר אותה וגם להלביש אותה ויש בובות בחופי ים מגניבים וכל מיני כאלה. אך שוב אני לא בטוחה בכלום, אתם יותר ממוזמנים להיכנס ללינק שהבאתי לכם שיקשר אתכם לדף של דף הבית הראשון שלי בו יש הלבשת בובות ולהגיע למסקנות לבד ולהבין לבד מה מיוחד יותר בהלבשת בובות מאשר במשחקי הלבשה אחרים.

אמשיך אולי לכתוב פוסטים נוספים בהמשך. להתראות :)


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דניאל אהרון


 


מאמרים נוספים מאת דניאל אהרון
 
דרגון פייבל
מאמר קצר על עולם וירטואלי דרגון פייבל

משחק אנגרי בירדס
מאמר על משחק אנגרי בירדס

משחקי כדורגל
מאמר על משחקי כדורגל

פסטיגל 2012
פסטיגל 2012 מאמר מעניין במיוחד

באבלס משחקים
באבלס משחקים מאמר מעניין

משחקי מכוניות
פוסט מעניין על משחקי מכוניות

משחקי איפור
מאמר על משחקי איפור שווים

משחקי בנות
מאמר על משחקי בנות באינטרנט

משחקי הלבשה
מאמר מרתק על משחקי הלבשה בדף הבית הראשון שלי

מועצת החלב
מאמר מעניין ומרתק במיוחד על מועצת החלב של דף הבית הראשון שלי
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI