דף הבית ספורט וכושר גופני ספורט וכושר גופני - אחר רכיבה - גם מהנה וגם בריאה.
רכיבה - גם מהנה וגם בריאה.
ענת אמר 14/04/15 |  צפיות: 13148

אופניים הם אמצעי תחבורה נהדר בשביל להתנייד בתוך העיר. המודעות גוברת ושבילי האופניים גדלים. מעבר לחסכון משמעותי של כסף על תחבורה פרטית וזמן יקר על תחבורה ציבורית, אופניים הם גם דרך לשמור על בריאות וכושר.

כאשר תגיעו לחנות לרכוש זוג אופניים, כנראה שתמצאו אופציות רבות ומעט מבלבלות. חנויות אופניים מציעות מגוון רחב של דגמים וסוגים, החל מאופני כביש וכלה באופני עיר, אופני הרים וכו'. אם המטרה העיקרית היא התניידות בתוך העיר, אז אין צורך במושגים מורכבים למדי. אופני עיר הן אופניים בינוניות במשקלן, בעלות מנגנון בלימה והילוכים סטנדרטי למדי. התפעול והתחזוקה של אופניים אלה הוא פשוט גם כן, מעבר להחלפת גלגל פעם בזמן מה ושימון השרשרת אחת לכמה חודשים, כנראה שמרגע שהאופניים יהיו ברשותכם, לא תצטרכו להתעסק איתן יותר מדי.

מומלץ להגיע מראש עם תקציב, יש מספיק מבחר של דגמים כדי שתמצאו משהו שיתאים עבורכם מבלי להוציא סכומים משוגעים. כשלא מדובר באופניים מקצועיות, טווח המחירים הוא שפוי למדי ואין סיבה ממשית להשקיע המון כסף. בחרו בדגם אמין, של חברה שתספק לכם אחריות, למקרה של תקלות.

מעבר לאופניים, חשוב להצטייד גם בציוד מקיף. קסדה לאופניים היא חובה, כמובן, כדאי גם מגנים אם אינכם רוכבים מיומנים. מחזירי אור על האופניים הם חשובים ביותר לשעות הלילה, כך נהגים יוכלו לראות אתכם.

לסיכום, אם אתם שוקלים ברצינות לעבור לאופניים, אנחנו ממליצים על כך בחום. הגדירו לעצמכם תקציב וצאו לקנות זוג אופניים רציני שיחזיק לכם שנים רבות. זו אחת ההשקעות השימושיות ביותר...


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ענת אמר


 


מאמרים נוספים מאת ענת אמר
 
כך תבחרו מזגן מפוצל
30/05/16 | קניות
אומנם מאוד כיף לשבת ולהצטנן בקור המזגן בבית, אך יש לזכור שמזגן מגיע עם השלכות - עלות רכישת המזגן ולאחר מכן עלות הפעלת המזגן.

לאכול את יובל
זה חודש היום הולדת שלו, וכבר קיבלתם שיחה מלחיצה מהגננת המתריעה על התאריך המתקרב. אתם קולטים שגם השנה אתם עמוסים ואין לכם זמן להשקיע בעוגה.

גם לילד שלכם מגיע
מעבר לסכנות של החשמליות, ולעובדה שמדובר במוצר יקר שמרבית הילדים מבקשים רק בגלל לחץ חברתי, מדובר גם בסכנה נוספת - סכנת ההתנוונות.

על עוגיות והפתעות
30/09/15 | נשים - אחר
יש לנו חדשות טובות; הימים בהם הייתם צריכים לעבוד שעות על מסיבת יום הולדת כבר עברו. היום האינטרנט מלא ברעיונות פשוטים, מעשיים וזולים, וכבר אין דבר שצריך להכין.

עוגה כמו של קונדיטורים
גם אם אתם לא אופים מהמעלה הראשונה, יש משהו שאתם בטוח יכולים לעשות, למשל, לעצב עוגה בלתי נשכחת בלי ללכלך אפילו אצבע אחת....

רעיון לשדרוג עוגות
אז יש לנו משהו שאולי תשמחו להכיר, שיטה קטנה שיכולה לשדרג את העוגות, העוגיות או הקאפקייקס הבאים שתכינו. מוכנים?

להתנייד על אופניים בתל אביב
בדרך כלל, רכיבת אופניים היא בגדר אמצעי תחבורה. אולם, בשביל יותר ויותר רוכבים, לדווש זה התמכרות של ממש.

הטכנולוגיה החדשה לעיצוב עוגות
29/06/15 | תחביבים
היתרון הגדול בטכנולוגיה של תמונה אכילה לעוגה, הוא שאפשר לעשות דברים מרשימים של ממש בלי להתעסק עם בצק סוכר, עט אכיל, למעשה בלי להתעסק בלי כלום מלבד העוגה הפשוטה בתחתית.

מהם אופני כביש?
רכיבה על אופניים היא לא רק לילדים. אם אתם לא זוכרים את הפעם האחרונה בה רכבתם, כנראה שפספסתם את אחת הפעילויות המהנות ביותר שיש.

מי מפחד מאופניים?
10/06/15 | אופניים
יותר מדי אנשים עדיין לא הפנימו כמה אפשר לחסוך כאשר משתמשים באופניים. לא צריך כל הזמן, לא צריך לכל מטרה, אבל אם תנסו, אפילו לשבוע...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI