דף הבית אינטרנט והחיים ברשת שיווק באינטרנט תמהיל שיווק באינטרנט
תמהיל שיווק באינטרנט
אקסטרה - קידום אתרים בגוגל 26/12/10 |  צפיות: 2610

הקמת עסק חדש ואתה עומד בפתח הכניסה אל העולם הווירטואלי כדי לקדם את המכירות. מרוב המידע שקראת על שיווק באינטרנט אתה מרגיש אבוד לגמרי ולא יודע ממה להתחיל. בעזרת מאמר זה ננסה לעשות קצת סדר בבלגן כדי שתוכל להתחיל את צעדיך הראשונים בעולם האינטרנט. להלן כמה ממרכיבי התמהיל של שיווקי באינטרנט.

אתר החברה הוא כרטיס הביקור של העסק ולכן יש להקדיש מחשבה לתכנונו, עיצובו והתכנים שימלאו אותו. צריך לשמור על האיזון האופטימאלי בין נוחות הממשק למשתמש לבין מיקומו של האתר במנועי חיפוש, תוכן האתר צריך להיות ערוך ומחושב היטב בהתאם למילות החיפוש ולהתחשב בתהליך נכון של קידום אתרים .

אחד מכלי שיווק באינטרנט הוותיקים ביותר הוא רישום באינדקסים ובקטגוריות. חשוב מאד שאינדקסים למיניהם יכירו את אתר של העסק וימקמו אותו גבוהה בגלל שרוב הגולשים מגיעים את האתרים דרך מנועי חיפוש והאינדקסים, ברוב האינדקסים שירות זה אינו עולה כסף ובאלה שכן, גם השירות מהיר ויעיל יותר.

אחרי שהאתר נרשם באינדקסים השלב הבא הוא הכרת שיווק במנועי חיפוש שמתחלק לשני רבדים – קידום האתר למקומות גבוהים בתוצאות החיפוש לפי מילות מפתח, עיקר העבודה מתרכזת בהתאמה טכנית של האתר לדרישות של מנועי החיפוש מבחינת מבנהו ותונו. מומלץ לתת לאנשי מקצוע (SEO) לבצע את העבודה הזו כי יש בה הרבה ניואנסים לא פשוטים. הרובד השני הוא מודל המודעות בתשלום, זו היא שיטת שיווק באינטרנט יעלה מאד וגם חסכנית – בעל האתר צריך להחליט כמה הוא מוכן לשלם עבור כל קליק המביא אל האתר.

אחד מאבני הפינה בכל עסק שרוצה להצליח בתחום של שיווק באינטרנט  הוא בניית מאדר לקוחות לדיוור אלקטרוני, צריך רק להיזהר מבחינה משפטית ולדאוג לאישורו של כל נמען לפני תחילת הדיוור.

שיווק באינטרנט לא יהיה יעל ללא ניתוח של התוצאות והטמעת השינויים הנדרשים בהתאם. האינטרנט מציע המון תוכנות, חלקן גם בחינם ברמות מורכבות שונות שיבצעו את הניתוחים הללו, כל מידע על תנועת הגולשים באתר תעזור לייעל את ניהול האתר והעסק.

השלבים שתיארנו לעיל הם הצעדים הבסיסיים ביותר שכל עסק מתחיל חייב לבצעם, ישנם שלבים נוספים בתמהיל שיווק באינטרנט. אבל תמיד יש לזכור ששיווק באינטרנט חייב להיות מלווה בשיווק ב off line שמפנה אל האתר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אקסטרה - קידום אתרים בגוגל


 


מאמרים נוספים מאת אקסטרה - קידום אתרים בגוגל
 
מנעולן בחולון – לקבל את כל השירותים במהירות
מנעולן בחולון אשר סיים לימודי מנעולנות, עבר הסמכות, קיבל את כל האישורים הדרושים (כך שהוכח כי אין לו עבר פלילי) וצבר ניסיון וותק אשר מאפשר לו לפרוץ את כל סוגי המנעולים, לזהות כל בעיה ולפתור אותה, יהיה מנעולן איכותי. כמו כן, חייב המנעולן להיות אדם אדיב, שירותי, ישר ולגבות מחירים הוגנים.

מה בדיקת סיגמואידוסקופיה?
20/05/13 | רפואה
לפי נתונים של האגודה למלחמה בסרטן מדי שנה מתגלים בישראל חולים נוספים במחלת המעי הגס. רבים מהחולים מתים מהמחלה מדי שנה. לפיכך, חולים רבים יכולים לקבל טיפול אצל גסטרואנטרולוג מומחה בתחום שיבצע בדיקה כוללת במסגרתה הוא יוכל לראות האם קיימים גידולים, פוליפים במעי הגס.

כיצד תשמרו על המצלמה שלכם מתחת למים?
24/04/13 | צילום
המהפכה הדיגיטלית לא רק תרמה לאנשים ביבשה, אלא גם לאנשים שמצלמים מתחת למים. כיום ניתן לראות מצלמות איכותיות אשר דחקו את מצלמות הפילם המסורתיות ושינו את פני הצילום מתחת למים. בעת הצילום מתחת למים חשוב מאד להגן על המצלמה, ולכן כדאי לרכוש כיסוי מגן שיאפשר לצלם מבלי לפגוע במצלמה.

מתגוררים באזור המרכז? היכן למצוא חברת התקנת פרקטים במרכז
16/01/13 | ריהוט
בשנים האחרונות ניתן לראות כי יותר אנשים מבינים כי התקנת פרקטים משתלמת להם ומשקיעים בהתקנת פרקטים. באזור המרכז ניתן לראות חברות רבות המבצעות עבודות התקנת פרקטים ומאפשרים לאנשים ליהנות מתחושה נעימה ונינוחה בבית. מתגוררים באזור המרכז?מה היתרונות של חברת התקנת פרקטים- במאמר שלפניכם.

קורות חיים 2.0 - קורת חיים בוידאו
מחפשים עבודה? שולחים קורות חיים אבל לא מוזמנים למשרות שאתם רוצים? לא מוזמנים לראיונות עבודה בכלל? מה דעתכם לנסות גישה אחרת? קורות חיים בוידאו הם בהחלט השלב הבא בעולם חיפוש העבודה.

מהם היתרונות של דק סינטטי?
15/01/13 | ריהוט
בחירת דקים מחומרים לא איכותיים יכולים לגרום לכאבי אש רבים. לפני שאתם מתחילים לבחור דקים, כדאי לכם לראות סוג נוסף של דקים- דקים סינטטיים. דקים סינטטיים מתאימים למזג האוויר הישראלי ומהווים אלמנט יפה לגינה.

מה היתרונות של וילונות ונציאניים?
לא רק בתים מאובזרים וילונות אלא גם משרדים, בתי קפה ובתי עסק שונים-כולם זקוקים לוילונות. וילונות מגנים מפני השמש, וכך הם מווסתים את כמות האור וגם מגנים מפני האור החודר לחדרים. וילונות ונציאנים נחשבים הפופולרים במיוחד.

היכן ניתן למצוא ריהוט גן במבצע?
30/12/12 | ריהוט
ריהוט גן בבית מאפשר לנו ליהנות מהגינה, הן למטרת אירוח והן למטרת בילוי בחיק המשפחה. בעבר ריהוט גינה היה עשוי מפלסטיק ולא יוחס לו כל חשיבות ואילו כיום בעקבות השינוי בבית, רבים מבינים כי הגינה הפכה לחלק משמעותי.

כיצד תלחמו בזיהומים?
כיום ניתן לראות עלייה בשיעור החיידקים העמידים בפני תרופות אנטיביוטיות במקומות שונים בעולם,לרבות בישראל. חיידקים הם הגורמים להתפרצות זיהומים בגוף האדם. אם נדבקתם באחת מהמחלות הזיהומיות ואתם מחפשים טיפול, המאמר הבא נועד עבורכם.

החשיבות של ביטוח הובלות דירה
27/12/12 | מעבר דירה
בשעה טובה ומוצלחת קניתם דירה ואתם מעוניינים להיכנס אליה. כיום ישנן חברות הובלות שונות המציעות שירותי הובלה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI