דף הבית עבודה וקריירה עבודה וקריירה - אחר הקמת חברת הובלות
הקמת חברת הובלות
דנה מ 23/02/11 |  צפיות: 3311

צעירים רבים חולמים לאחר שירותם הצבאי לעבור לניו יורק בארצות הברית ולנסות את מזלם שם. בפועל, אלא שכן עושים את הצעד, אוזרים אומץ ונוסעים לשם מוצאים את עצמם מהר מאוד עובדים בחברת הובלות דירה כמובילים, תפקיד המוכר לכולנו בשם "מוברס". תופעה זו אינה קורית סתם ויש לה סיבות ברורות מאוד שהמובילה בהן היא הרווח הכלכלי שאותם צעירים מצליחים להשיג באמצעות עבודה פיזית של הובלות דירה.

הקמת חברת הובלות דירה

בשנים האחרונות חל בארצות הברית מיתון כלכלי קשה מאוד שהשפיע קשות על שוק הנדל"ן. בעקבות אותו משבר אנשים רבים נאלצו למכור את בתיהם ולעבור לדירות שכורות. שינוי זה גרר אחריו עליה מסוימת בתחום ההובלות ולכן מדובר בשוק רווחי מאוד, שוק שהישראלי המפולפל הממוצע יכול לנצל לטובתו ולטובת הלקוח האמריקאי. על ידי תכנון נכון רבים מבינים היום שחברת הובלות יכולה להיות חברה רווחית אך מדובר בסוג עסק שרק מעטים מצליחים לבנות בעצמם. ישנם שלבים קשים מאוד לביצוע שמתחיל בשיווק עצמי, בניית מוניטין, מציאת אנשי צוות איכותיים ולבסוף כמובן להשיג לקוחות. כדי לבנות חברת הובלות דירה חשוב לדעת כמה צעדים בסיסיים שכדאי למלא שיכולים לסייע להפוך כל יזם צעיר ממוביל בחברה לבעל חברת הובלות דירה עם משרד במנהטן ועשרות משאיות וצוותי עובדים.

חברה חוקית ולגיטימית

תחילה השיגו את הרישיונות הנחוצים. בארצות הברית, מדיניות ההגירה נוקשה מאוד ועליכם לוודא כי אתם בעצמכם, כמו שאר העובדים בחברה מחזיקים ברישיון חוקי לגור בארה"ב ולעבוד שם. מהגרים חסרי רישיונות מתאימים או כאלה שפג תוקפם יגורשו באופן מיידי חזרה לארץ, שיטת עבודה זו לא אפשרית בחברות גדולות ולא ניתן להסתמך על תאריכים להובלת משרד, דירה או בית מבלי שתדעו אם העובדים שלכם בכלל יגיעו לעבודה. כמו כן ישנם רישיונות לפתיחת עסק שגם אותם חשוב לקבל טרם תחילת העבודה.

הדרכה להובלה נכונה

ביצוע הובלות דירה היא פעולה קשה מבחינה פיזית וטומנת בחובה לא מעט סכנות. הרמה לא נכונה של משקלים כבדים עלולה לגרום לנזקים בריאותיים כמו כאבי גב, פריצת דיסק ועוד כהנא וכהנא ועל כן חשוב לתדרך את המובילים, הנהגים והסבלים כיצד לעבוד בצורה נכונה ואף להקפיד על כך במשך הזמן. לעובדים רבים יש נטייה לעגל פינות בשמירה על בריאותם ותפקידו של הבעלים והמנהל של אותה חברת הובלות למנוע מצבים אלה.

ציוד הובלה

כאשר חברת הובלות דירה מתחייבת לבצע הובלה מסוימת עליה להגיע עם הכלים המתאימים. לא ייתכן להוביל פסנתר בטנדר ואין צורך להוביל סט כסאות במשאית ענק. וודאו כי יש ברשותכם את הציוד הנכון וכלי הרכב הנכונים להובלות אותם מתכוונים להציע כשירות ללקוחותיכם. ציוד נוסף שחשוב לרכוש הוא ציוד הגנה עבור צוות העובדים, כלומר חגורות גב שישמרו על בריאותם, חבלי הרמה על מנת להקל עליהם את עבודת הסבלות וכדומה.

ישנם גורמים נוספים אשר חשוב לשים לב אליהם, ומשימות אלה הם רק ההתחלה. על כן חשוב ללמוד את התחום ואת הנדרש מכם אם ברצונכם להקים חברת הובלה במדינות מעבר לים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דנה מ


 


מאמרים נוספים מאת דנה מ
 
כיצד לשפר את מראה החצר והגינה
19/03/12 | שיפוצים
אם מאז ומתמיד חלמתם על חצר מטופחת ויפה, הגעתם למקום הנכון במאמר הבא סקירה קצרה של מספר דרכים באמצעותן ניתן לגרום לחצר שלכם להראות יפה, מטופחת ומרשימה והכל בעלות כספית נמוכה.

ערב גיבוש לעובדים
19/03/12 | תיאטרון
בכל בית עסק, חברה או ארגון נערכים מידי פעם ערבי גיבוש המיועדים לכלל העובדים, ערבי גיבוש מחלקתיים לצד ערבי גיבוש צוותיים ועוד. לעריכת ערב גיבוש לעובדים יתרונות רבים. במאמר זה אנסה לעמוד על היתרונות הרבים שעומדים לזכותם של ערבי הגיבוש לעובדים.

כסא גלגלים מהו?
19/03/12 | גיל הזהב
שירותי סיעוד נועדו לאנשים שלא מסוגלים לעמוד על רגליהם לאורך זמן או לחילופין משותקים לגמרי בגפיים. למקרים אלה נועד כסא גלגלים, על כך ועוד במאמר שלפניכם.

הגדה של פסח
15/02/12 | צרכנות
מתנה מקורית לחג הפסח - מתנה מקורית לחג הפסח. פרטים בעמוד זה

בוקינג של סדנאות וסדנת צחוק
סדנת צחוק יכולה להתאים מאוד גם לבתי חולים וגם לערבי גיבוש לעובדים. פרטים על הסדנאות השונות בעמוד זה.

תהליכי ניקיון בבית
15/02/12 | ריהוט
ניקוי ספות עור וניקוי שטיחים הם משימות יחסית קשות לביצוע. פרטים בעמוד זה.

בחירת מטפלת לקשישים.
15/02/12 | גיל הזהב
ישנם מספר קריטריונים שכדאי לקחת בחשבון כאשר בוחרים מטפלת לקשישים. קריטריונים אלה מוצגים במאמר שלפניכם.

טיפים לבחירת שמלת כלה
05/12/11 | חתונות
איך יודעים איזו שמלת כלה מתאימה לי? מאמר זה מציג מספר טיפים שכדאי לדעת לפני שבוחרים שמלה.

טיפים לאירועים - הפקת אירועים וחתונה
05/12/11 | חתונות
ישנם לא מעט סוגים של טיפים לאירועים המתאימים להפקת אירועים עסקיים או אפילו לחתונה. מאמר זה מציג כמה רעיונות.

הדברה ביתית מבלי לפגוע בבעלי חיים
05/12/11 | חיות בית
ישנו מגוון רחב של סוגי הדברה אשר נעשים בשימוש בקרב מדביר זה או אחר. מאמר זה מציג מגוון רחב של הדברות ועל קצה המזלג נעמוד על ההבדלים בינהם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI