דף הבית חינוך ולימודים לימודים אקדמאיים הכל על לימודי עיצוב אופנה
הכל על לימודי עיצוב אופנה
גל בורק 27/03/11 |  צפיות: 2640

ב1970, נוסד מוסד לימודי שמטרתו המוצהרת להיות בית היוצר לאנשים צעירים שיצעידו קדימה את תעשיית הטקסטיל שבאותה תקופה לפחות היתה פאר התעשייה והיצוא של מדינת ישראל. מפעלים כמו נילית, הנס מולר, אתא, גדעון אוברזון וגוטקס הובילו את ייצוא הטקסטיל מישראל להישגים בינלאומים אדירים. היו כמה מקצועות שהיוו את השלד הניהולי של כל המפעלים. תעשיה וניהול, עיצוב טקסטיל ועיצוב אופנה. יחד עם זאת התחום הכי בולט שעימו מזוהה שנקר הוא תחום לימודי עיצוב אופנה. בין כתלי מחלקה מובילה ויצירתית זאת צמחו פרסונות שהם איקונים בילאומיים בינם ניתן למנות את אלבר אלבז וויוי בלאיש. גם תעשיות הטקסטיל ההלבשה והאופנה המקומית נשכרו והסתמכו על מעצבי אופנה וטקסטיל שסיימו את חוק לימודיהם בשנקר בנוסף כמובן למהנדסי טקסטיל וכימיה בוגרי שנקר שהובילו את התעשייה בשנות השבעים החל מהקמת המוסד שנקר.

אם אתם רוצים לעסוק בעיצוב אופנה ופניכם מועדות לכיוון לימודי עיצוב אופנה כדאי שתדעו כמה דברים על התחום.

כיום המועסקים בתחום מתחלקים לשניים, מעצבים שבוחרים לפעול כמעצבים עצמאיים תחת המותג שלהם. בכל זאת הרצון לביטוי קריאטיבי חזק אצל אנשים מסוגם. מאידך ישנם אנשים שמה שמעניין אותם זה שקט נפשי בראש ובתור בוגרי לימודי עיצוב אופנה הם בוחרים לעבוד כשכירים בחברות מובילות כפוקס, קסטרו הוניגמן וכ"ו. לימודי העיצוב עצמם אורכים כארבע שנים ובמסגרתם לומדים לימודי בסיס הנוגעים לעיצוב בכלל ולאומנות. בלימודי הבסיס מפותחים כישורי היצירתיות שלכם כאלו שחשובים בלי קשר לעיצוב אופנה נקודה. לימודים אלו יעשירו אתכם ויתנו לכם כלים גם אם ברבות הימים לא ממש תעסקו בתחום עצמו. כמו כן נלמדת ההיסטוריה של התחום. בהמשך לומדים הסטודנטים תדמיתנות שהיא הבסיס הטכני לפיתוח גזרה לבגד. בכל סוף שנת לימודים נערכות תצוגות אופנה מסורתיות בהם מציגים הסטודנטים את עבודתם. תצוגות אופנה אלו זוכות לסיקור נרחב של התקשורת. בכל זאת נכון להיום בשונה מתחומי עיצוב אחרים אין למוסד שנקר ולמחלקה לעיצוב אופנה כמעט תחרות מאף מוסד אחר בתחום הספציפי של עיצוב אופנה.

לפרטים נוספים: קוויםהמכון לעיצוב ואדריכלות


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גל בורק


 


מאמרים נוספים מאת גל בורק
 
מכללה לעיצוב המקום בו לומדים עיצוב
לימודי עיצוב פנים הוא ללא ספק אחד התחומים הכי פרקטיים שקיימים. אתם יכולים להתחיל ולעצב את הבית שלכם ואולי גם את זה של השכן שלכם. או בכלל את המשרד של קרוב משפחה. ללא ספק תחום מאוד משתלם ומאוד מעניין.

תיק עבודות המפתח לקבלה לבית ספר לעיצוב
תיק העבודות שלכם רצוי מאו שיציג מגוון גדול של עבודות. צילום, רישום, תלת מימד ככול שתצליחו להציג יותר זוויות של עצמכם כך יגדל הסיכוי שיזכרו אתכם ומין הסתם ממש לטובה. לכן הקדישו זמן לבחירה של העבודות שלכם. נסו להציג עבודות שיש בהם עומק וחשיבה, טכנולוגיה אם

לימודי עיצוב תעשייתי
תעודת מעצב תעשייתי ממוסד איכותי תאפשר לכם לעבוד בתחום. בעיקר בסטודיו שבהם מתכננים מוצרים שונים כדוגמת מכשירים רפואיים או מוצרים מורכבים אחרים. כמו כן תוכלו להשתלב בחברות לעיצוב תערכות שהוא אחד התחומים הכי בולטים.

עיצוב פנים הכל מתחיל בבית
עיצוב פנים הוא אחד התחומים בעיצוב שבעצם כמעט לכל אחד חחמכם יש נגיעה בו גם אם היא קטנה והאמת היא שלא מעט אנשים גם אם בעיסוקם הם רחוקים מרחק שנות אור מהתחום רואים

כל מה שתרצו לדעת על לימודי עיצוב גרפי
אחד ממסלולי הלימוד הכי ישימים הינו תחום לימודי עיצוב הגרפי . למען האמת מלבד שהתחום הוא מאוד ישים הוא גם שם כללי לכמה תחומים. במאמר זה נעבור על התחומים ועל לימודי העיצוב הגרפי בכלל.

הכל על לימודי עיצוב אופנה
ב1970, נוסד מוסד לימודי שמטרתו המוצהרת להיות בית היוצר לאנשים צעירים שיצעידו קדימה את תעשיית הטקסטיל שבאותה תקופה לפחות היתה פאר התעשייה והיצוא של מדינת ישראל.

הכל על לימודי אדריכלות
האמת היא שאין הרבה מקצועות שכל כך משפיעים על האנושות כמו אדריכלות. תחשבו על העובדה הבסיסית שאתם מסתובבים בכל סביבה אורבנית או חצי אורבנית אתם רואים מסביבכם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI