דף הבית חינוך ולימודים לימודי תעודה ומקצוע כל מה שתרצו לדעת על לימודי עיצוב גרפי
כל מה שתרצו לדעת על לימודי עיצוב גרפי
גל בורק 27/03/11 |  צפיות: 2633

אחד ממסלולי הלימוד הכי ישימים הינו תחום לימודי עיצוב הגרפי . למען האמת מלבד שהתחום הוא מאוד ישים הוא גם שם כללי לכמה תחומים. במאמר זה נעבור על התחומים ועל לימודי העיצוב הגרפי בכלל.

ממה מורכב התחום

פרסום

אחד הסיגמנטים העיקריים ולמען האמת אחד הריווחים כשמסיימים לימודי עיצוב הגרפי הוא כל "הקשור בעיצוב לפרסום ועיצוב תדמיתי. החל מלוגו דרך מודעות, ארט לפרסומות טלביזיה ועד עיצוב תדמיתי שלם לחברות מסחריות ובכלל לגופים שעסוקים בלתקשר עם לקוחות או משתמשים אחרים".

פונטים

עיצוב של פונטים זו תת התמחות מאוד אקזוטית שדורשת יכולת תכנון וראייה של פרטים מאוד קטנים. המעצבים שמתמחים בפיתוח פונטים זקוקים ליכולות של שען יחד עם כישורים עיצוביים מהמעלה הראשונה. והם זוכים לכבוד עצום בקהילת המעצבים.

עיצוב אריזות

עיצוב אריזות דורש מעבר ליכולת של עיצוב תדמיתי גם יכולת ראייה תל מימדית וכמובן התמחות בטכנולוגיות שונות הקשורות בתעשיית האריזות.

עיצוב כרזות ואיור

איור הוא תחום שנמצא באמצע בין אומנות ועיצוב גרפי השאלה היחידה היא מהו משרת צרכים מסחריים או אומנות נטו.

עיצוב אינטרנט

בשנים האחרונות התפתח תחום האינטרנט ורבים מהמעצבים הגרפים מתמחים בעיצוב של אתרי אינטרנט. בטכנולוגית html ופלאש. בשונה מעיצוב גרפי קלאסי נדרשת הבנה טכנולוגית בסיסית במספר תחומים על מנת להפוך למעצב אינטרנט מצליח.

עיצוב ממשקי משתמש

תת התמחות של עיצוב לאינטרנט הינו תחום עיצוב ממשקי משתמש בעיקר לתוכנות וממשקי מחשב במכונות. זהו תחום מאוד אקזוטי שמשלב התמחות בהנדסת אנוש ופסיכולוגיה קוגניטיבית.

כמה מילים על לימודי עיצוב גרפי

אם החלטתם ללמוד עיצוב גרפי אתם תחשפו לאורך השנים לכל התחומים אותם הזכרנו יחד עם זאת קחו בחשבון שלכל התחומים אותם הזכרתי יש הרבה מהמשותף והוא הצורך ביכולת ובחשיבה יצירתית לכן ההתחלה תמיד תהיה זהה. בשנה הראשונה ללימודים תרכשו כישוריים בסיסים ותתאמנו בתרגילי רישום ידני ועוד כהנה וכהנה תרגילים שאין בינם לעיצוב פרקטי כמעט כלום. מעבר לכך תרכשו ידע בלימודי תוכנות מחשב כגון אילוסטרטור, פוטושופ ופלאש.

לפרטים נוספים: קוויםהמכון לעיצוב ואדריכלות


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גל בורק


 


מאמרים נוספים מאת גל בורק
 
מכללה לעיצוב המקום בו לומדים עיצוב
לימודי עיצוב פנים הוא ללא ספק אחד התחומים הכי פרקטיים שקיימים. אתם יכולים להתחיל ולעצב את הבית שלכם ואולי גם את זה של השכן שלכם. או בכלל את המשרד של קרוב משפחה. ללא ספק תחום מאוד משתלם ומאוד מעניין.

תיק עבודות המפתח לקבלה לבית ספר לעיצוב
תיק העבודות שלכם רצוי מאו שיציג מגוון גדול של עבודות. צילום, רישום, תלת מימד ככול שתצליחו להציג יותר זוויות של עצמכם כך יגדל הסיכוי שיזכרו אתכם ומין הסתם ממש לטובה. לכן הקדישו זמן לבחירה של העבודות שלכם. נסו להציג עבודות שיש בהם עומק וחשיבה, טכנולוגיה אם

לימודי עיצוב תעשייתי
תעודת מעצב תעשייתי ממוסד איכותי תאפשר לכם לעבוד בתחום. בעיקר בסטודיו שבהם מתכננים מוצרים שונים כדוגמת מכשירים רפואיים או מוצרים מורכבים אחרים. כמו כן תוכלו להשתלב בחברות לעיצוב תערכות שהוא אחד התחומים הכי בולטים.

עיצוב פנים הכל מתחיל בבית
עיצוב פנים הוא אחד התחומים בעיצוב שבעצם כמעט לכל אחד חחמכם יש נגיעה בו גם אם היא קטנה והאמת היא שלא מעט אנשים גם אם בעיסוקם הם רחוקים מרחק שנות אור מהתחום רואים

כל מה שתרצו לדעת על לימודי עיצוב גרפי
אחד ממסלולי הלימוד הכי ישימים הינו תחום לימודי עיצוב הגרפי . למען האמת מלבד שהתחום הוא מאוד ישים הוא גם שם כללי לכמה תחומים. במאמר זה נעבור על התחומים ועל לימודי העיצוב הגרפי בכלל.

הכל על לימודי עיצוב אופנה
ב1970, נוסד מוסד לימודי שמטרתו המוצהרת להיות בית היוצר לאנשים צעירים שיצעידו קדימה את תעשיית הטקסטיל שבאותה תקופה לפחות היתה פאר התעשייה והיצוא של מדינת ישראל.

הכל על לימודי אדריכלות
האמת היא שאין הרבה מקצועות שכל כך משפיעים על האנושות כמו אדריכלות. תחשבו על העובדה הבסיסית שאתם מסתובבים בכל סביבה אורבנית או חצי אורבנית אתם רואים מסביבכם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI