דף הבית עסקים מיתוג עיצוב כרטיסי ביקור
עיצוב כרטיסי ביקור
מרטין 02/04/11 |  צפיות: 3050

כרטיסי ביקור

הדבר הראשון שעושים כאשר מעוניינים לפתוח עסק זה להזמין כרטיסי ביקור, הבעיה היא שרובנו לא יודעים לעשות את זה נכון. איך יכול להיות שכולנו מחזיקים כל הזמן וגם מחליפים כל הזמן עוד ועוד סוגים שונים של כרטיסי ביקור אך עושים את זה בצורה מאוד לא נכונה?

העניין הוא די פשוט- עיצוב כרטיסי ביקור זה סוג של אומנות, בדיוק כמו שעיצוב של אתרי אינטרנט זה אומנות, כך גם עיצוב כרטיסי ביקור זה אומנות לשמה. אין דרך אחת לעצב כרטיסי ביקור, יש מגוון אדיר של דרכים, כאשר לא תמיד ברור מה הנכונה ורק אנשי מקצוע בודדים שהם מעצבי כרטיסי ביקור במקור, יודעים מה הדרך הנכונה לעשות את זה באמת.

מה שקורה לאוב זה שאדם שמעוניין לעצב לעצמו כרטיס ביקור, לא הולך לעשות את זה אצל מקצוענים אלא פשוט מבקש מאחד החברים שלו שמבין קצת בתחום לעשות את זה. זאת טעות חמורה, ברגע שמבקשים מאדם לא מקצועי לעצב כרטיסי ביקור, מה שקורה הוא כרטיס יפה אולי אפילו יפה מאוד אבל ממש לא מקצועי ולא מתאים לסוג העיסוק של מבקש הכרטיסים, לכן כמו בכל דבר אחר, חשוב מאוד לעשות את זה אצל מקצוענים בלבד ולא אצל אף אחד אחר בעולם. זה אולי נשמע קצת חמור, אבל תבינו: כרטיסי ביקור ועיצובם זה סוג של אומנות ייחודית מאוד, אין דרך לעשות כרטיסי ביקור על הדרך.

כללים לבחירת כרטיסי ביקור:

1. צבע- אחד הדברים המפתים ביותר כאשר מכינים כרטיסי ביקור זה הרצון לעשות אותו צבעוני ומעניין מבחינת הצבעים שלו והפיתוי הגדול מכולם הוא לעשות כרטיסי ביקור יפים וכהים. הצבע השחור יש בו משהו נורא מפתה נורא קוסם לנו. הבעיה היא שזה רעיון די גרוע, שחור זה צבע של בילויים או מסיבות או עולם הבידור, אין שום סיבה לכרטיסי ביקור שחורים או כהים אם אתם לא מעולם הבידור או הבילויים. זה טעות מאוד נפוצה אך זה מעביר מסר שגוי לחלוטין ולא כדאי לעשות את זה.

2. מלל על הכרטיס- טעות שנייה שאני נתקל בה הרבה מאוד היא הפיתוי לתת כמה שיותר פרטים כאשר מכינים כרטיסי ביקור. אנשים נוטים לחשוב שכמה שיותר מידע כך תהיה יותר תועלת למחזיק הכרטיס, אך זה גם כן לא נכון בכלל, עודף מידע מבלבל מאוד ומעמיס מאוד על העיניים, לכן הדרך הנכונה ללכת מבחינת המלל היא:

א. פרטים של בעל הכרטיס

ב. שם החברה או העסק

ג. סיסמה, כמו: מכינים כרטיסי ביקור שייצגו אותך

זה כל מה שצריך להיות על כרטיסי ביקור, לא פחות ולא יותר. כל המוסיף גורע וכל הגורע גם כן לא מוסיף. תעבדו בצורה הזו ותזכו להצלחה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מרטין


 


מאמרים נוספים מאת מרטין
 
משכנתא חוץ בנקאית אצל המומחה- מרטין בוקסדורף "הבולדוג"
22/02/20 | בנקאות
נתקעתם במצב קשה וצריכים משכנתא חוץ בנקאית שתוכל לחלץ אתכם מהבעיה? הגעתם למקום הנכון בדיוק. שמי מרטין בוקסדורף, המומחיות שלי להשיג משכנתא חוץ בנקאית לאנשים שנמצאים במצבים מסובכים, על מנת לפתור את הבעיה.

מרטין בוקסדורף- כשהבנק לא מוכן לאשר משכנתא לסגירת חובות
המצב הזה הוא בלתי נסבל וגורם לאנשים סיוטים. יוצא לי לדבר עם הרבה מאוד אנשים שהם באמת צריכים את הכסף של המשכנתא, אבל באמת צריכים והבנקים עושים להם בעיות בקבלת הכסף. כאן בדיוק אני נכנס לתמונה, העבודה שלי היא להיכנס לתמונה במצבים שהבנקים לא מוכנים לאשר משכנתא ולנסות להפוך את התמונה כדי להשיג אישור למשכנתא בכל מקרה.

מרטין בוקסדורף- יועץ מומחה לליווי מסורבי משכנתא! בבנקים בלבד!
הבנק מסרב לתת לכם משכנתא? לא מוכנים להסתפק במשכנתא חוץ בנקאית כל שהיא? רוצים להילחם כדי לקחת משכנתא בנקאית? בשביל זה אני כאן, שמי מרטין בוקסדורף ואני משיג משכנתאות למסורבים מזה עשר שנים. יש לי מאות ממליצים שישמחו להעיד על המקצועיות שלי!

מרטין בוקסדורף- משכנתאות למסורבי משכנתא/ רק בבנקים
הבנק מסרב למשכנתא? הלכתם לבנקים ולא מצליחים לקבל משכנתא? אני האיש שלכם! צריכים מומחה שייכנס לתוך הנעליים שלכם וישיג עבורכם משכנתא? שמי מרטין בוקסדורף ובעשר השנים האחרונות- אני משיג משכנתאות בנקאיות עבור אנשים שלא מצליחים לקבל משכנתא בכוחות עצמם.

משכנתא לאחר פשיטת רגל - רק מרטין בוקסדורף יועץ מומחה
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

דרור אטרי בדרישה: העולם העיסקי צריך לשכת מסחר חזקה יותר
דרור אטרי המכהן כיושב ראש לשכת המסחר ירושלים, יוצא בדרישה הוגנת להרחיב את סמכויות לשכת המסחר בקרב בעלי העסקים. לטענת אטרי רק לשכות המסחר שהן מקומיות ונמצאות בשטח יכולות לתת את התרומה המשמעותית לעולם העיסקי, יותר מאשר כל גוף ממשלתי אחר עם כוונות טובות וראויות.

אין מי שיעזור עם המחשב? הלפ פי סי כאן בשבילך!
לכולנו הדברים האלו קורים כל הזמן, אנחנו כביכול דור שמבין המון במחשבים ואנחנו מבינים המון בכל מה שקשור לטלפונים שלנו. ההורים שלנו מתייעצים איתנו כל הזמן איזה אתר לקנות, איך לטפל במחשב, איך לנהוג איתו ואיזה מחשב לרכוש. אז אנחנו אולי חיים בתחושה שאנחנו מבינים גדולים בתחום.

הדפסת פליירים- בכמויות גדולות ובמהירות
האינטרנט הוא אמצעי שיווקי עצמתי ואפקטיבי מאין כמוהו אבל יש עוד מנועי ומנופי שיווק נוספים שמתקיימים מחוץ לרשת. פליירים, לדוגמה. בין אם יש לכם עסק קטן וקהל הלקוחות העיקרי שלכם מצוי בעיקר בשכונה שלכם

שימושים שונים של מדבקות
כפי שכל אחד ואחת מאיתנו יודעים, עולם המדבקות, או סטיקרים כפי שהם מכונים בלועזית הוא עצום ומעניין ויש סוגים רבים ומגוון אשר מתאימים לשלל שימושים על ידי שלל משתמשים. המדבקות מתאימות לא רק לשימוש על ידי ילדים בחוגי היצירה ובגני הילדים, גם לאנשים מבוגרים יש בשנים האחרונות שימוש רב בכל מה שלקשור לתחום של מדבקות. כאן נזכיר כמה שימושים של המדבקות דווקא בקרב אוכלוסיית המבוגרים כאן בארץ אשר מתאימים לשלל מצבים בבית או מחוצה לו.

הזמנה היא הבטחה לעתיד לבוא:
הזמנות מודפסות הן כשער, הן כפתח למה שעומד לקרות ויותר מכל עליהן להיות באמת מזמינות ונושאות בחובן הבטחה לגבי התוכן המודפס בהן. הזמנות הן כרמז לעתיד לבוא ולכן העיצוב שלהן, רמת ההדפסה שלהן ורמת הגימור שלהן היא חשובה לעין ערוך ומייצגת את התוכן הכתוב בתוכן.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI