דף הבית אינטרנט והחיים ברשת מיתוג אישי באינטרנט איך להשתמש בTWITTER למיתוג אישי שלכם
איך להשתמש בTWITTER למיתוג אישי שלכם
מאור קפלנסקי 25/05/11 |  צפיות: 3800

כיצד תבנו מיתוג אישי בעזרת ה TWITTER שלכם

היום ל TWITTERיש מיליוני משתמשים. מספר עצום זה שרק הולך וגדל, מגדיל את כמות אפשרויות יצירת הקשרים ועשוי לפתוח הזדמנויות עסקיות חדשות בפני המעוניינם למתג את עצמם ברחבי הרשת. לכן, חשוב ביותר שלמותג שלכם תהיה נוכחות בטוויטר.

בעזרת מספר טיפים חשובים, נדגים עבורכם כיצד תוכלו לבנות מיתוג אישי-מקצועי:

TWITTER . 1.

שמרו על שמכם ברחבי הטוויטר כפי שבעבר כתובות מסוימות ברשת היו נחשקות ויקרות, במיוחד כאלו שהסיומת שלהם הייתה COM, כעת גם שמכם בטוויטר הינו בעל ערך יקר. כה יקר, שנעשה סחר וחליפין בין שמות ברחבי הטוויטר. מדוע? כי שם המסך בטוויטר מייצג מוניטין עליו יש לשמור, המוניטין של החברה או המותג האישי שלכם.

טיפים - אז כיצד רצוי לנהוג בכדי לשמור על המוניטין שלכם בטוויטר? עשו את מירב המאמצים בהרשמה להתפשר כמה שפחות , כך ששמכם יהיה קרוב ככל האפשר וייצג נאמנה את שם המותג שלכם.

הקפידו בעת ההרשמה כי שם המסך יהיה מלא מנכ"ל ומייסד מרק העוף של Soul Enterprises למשל, לא השכיל לעשות כן וכינויו הוא J_Canfield במקום JackCanfield. כמו כן היזהרו ממתחזים בעלי שם מסך הדומה לזה שלכם ב TWITTER.

חברת Exxon Mobil למשל, נאלצה להתמודד עם מתחזה הנושא את השם ExxonMobilCorp.

2. החליטו כיצד למתג את עצמכם לפני שתתחילו פעילות סדירה בטוויטר,

עליכם להשלים את מראה הפרופיל שלכם , כך שימשוך אנשים לעקוב אחר פעילותכם בו.

התאימו את המיתוג שלכם למיתוגכם באתרים אחרים ברחבי הרשת- הן מבחינת מידע ביוגרפי והן מבחינה וויזואלית, ע"י שימוש בלוגו שלכם ובצבעים דומים של אתרכם הראשי.

היעזרו באתרים מדליקים כמו TWITPAPER או TWITTERIMAGE כדי לעצב את מראה הטוויטר שלכם.

כמו כן, הוסיפו פרטי יצירת קשר , מידע על מוצרים ושירותים ולינק לאתרכם.

באפשרותכם למתג את הטוויטר שלכם בהתבסס על שם העסק או החברה או בהתבסס על מיתוג אישי בו שמכם ופרטיכם הם המובילים את המיתוג.

טיפ: היו כנים, אל תמתגו את עצמכם כמומחים אלא אם אתם אכן כאלו, מתגו את עצמכם על בסיס תחומי העניין והכישורים שלכם.

3. מתגו את עצמכם כמומחים בעזרת ה TWITTER

TWITTER הוא למעשה פורמט מקוצר ווויראלי הדומה לבלוג. על כן חלים עליו כללים דומים בהקשר של מיתוג מקצועי - אם תכתבו בעקביות על נושא מסוים באופן שישקף את מומחיותכם בו, אנשים יתפסו אתכם כמומחים ויותר ויותר יתחילו לעקוב אחריכם ב TWITTER בשל כך.

מכאלו הנתפסים כמומחים, מצופה מצד העוקבים אחריהם לספק קישורים מעניינים הרלוונטיים למומחיות שלהם. יהיו אף כאלו שישתמשו בהתראות של גוגל כדי להישאר מעודכנים דרככם, כמתווכים בנושא בו הינכם נתפסים כמומחים.לכן חשוב להישאר מעודכנים , להראות זאת ולהקפיד לספק עניין ותכנים לקהל היעד. כך תצליחו לשמור על המוניטין שלכם כמומחים!

טיפ: אם יש לכם כבר בלוג, מומלץ להשתמש בTWITTERFEED על מנת לסנכרן בין הפוסטים שלכם לפעילותכם בTWITTER.

4. הכינו תוכנית שיווקית לפעילות ה TWITTER שלכם כמו כל אתר אחר,

רק משום שהשקעתם זמן בבנייתו, לא אומר כי הגולשים יבואו מעצמם. עליכם לבנות תוכנית שיווקית שמטרתה להשיג כמה שיותר עוקבים ב TWITTER.

הוספה לחתימת המייל, קידום באמצעות אתר העסק/האתר האישי והבלוג- אילו המתקשרים עימכם במייל, או מתעדכנים באמצעות האתר והבלוג שלכם, כבר מתעניינים בפעילותכם המקצועית. לכן מומלץ לקדם את כתובת חשבון ה TWITTER שלכם באמצעות עמודי הבית והרשומות של האתר והבלוג שלכם, כמו גם על ידי הוספתה לפרטי ההתקשרות עמכם בחתימת המייל שלכם.

תקשורת עם אחרים ב TWITTER - על ידי תקשורת עם אחרים ב TWITTER באמצעות הסימן @, שמכם יופיע בעמוד שלהם כאשר הם יגיבו לך, וכך תקודם כתובת החשבון שלכם.

הוספה לחתימה בכתיבת מאמר/פוסט אורח בבלוג- הקפידו לשלב את כתובת חשבון ה TWITTER בחתימתכם , בכותבכם פוסט אורח בבלוג או מאמר במגזין/אתר מאמרים.

ניוזלטרים במייל- בתחתיתם ניתן להוסיף באופן קבוע לינק לחשבון ה TWITTER.

הרצאות ומצגות מקצועיות- אם אתם מעבירים הרצאות בתחומכם, בעמוד האחרון של המצגת שלכם הוסיפו את כתובת חשבון ה TWITTER שלכם וציינו בפני הקהל שלכם שלמידע נוסף באפשרותו לעקוב אחריכם ב TWITTER.

כרטיס ביקור עסקי- אפשר לשלב בו את כתובת ה TWITTER

טיפ: מעבר לכמות העוקבים, כמו בכל רשת חברתית אחרת, בסופו של דבר התוכן הוא הקובע ולכן חשוב לדאוג לתחזקו ולשמור על איכויותיו.

5. שימוש ביישומים ואפליקציות מיוחדות קיימים אלפי יישומים ואפליקציות ,

מעטים מתוכם מסייעים בבניית המותג האישי שלכם.

האפליקציות הבאות תסייענה במציאת אנשי קשר מהתחום שלכם ושמירה על קשר עימם, תחסוכנה זמן וכסף ובעזרתן תוכלו לקדם את התוכן שלכם:

TWELLOW: דפי הזהב של ה TWITTER, בעזרתם אפשר למצוא אנשי קשר מהתחום שלכם ולעקוב אחריהם.

TWEETBEEP: עקבו אחרי מוניטין המותג שלכם, בעזרת התראות שתישלחנה למייל בכל פעם שהוא יוזכר ב TWITTER.

TWEETMEME: שימו כפתור מיוחד בבלוג שלכם שיאפשר לקוראים שלכם לפרסם ביתר קלות את הפוסטים שלכם, ב TWITTER שלהם.

HASHDICTIONARY: עקבו אחר התכתבויות הכוללות hashtags ב TWITTER.

PING.FM: חסכו זמן על ידי שליחת הודעות דרך כל הרשתות החברתיות בהן אתם עושים שימוש, בבת אחת.

TWEETER GRADER: אתר שמדרג את השפעתכם ב TWITTER. תוכלו לבדוק מה מצבכם גם עפ"י עיר, אזור ומדינה.

TWEETLATR: תזמנו את הסטטוסים שלכם ב TWITTER, וכך הם יתפרסמו לפי הזמן העתידי שהגדרתם, אוטומטית.

6. שימוש בקבוצות ב TWITTER

קיימות קבוצות ברחבי ה TWITTER המכונות "mastermind groups", במסגרתן אנשים בעלי תחומי עניין או התמחות משותפים, חולקים מידע זה עם זה ואף מסייעים האחד לשני בכל הקשור לקידום ברחבי ה TWEETER , על ידי כך שמגיבים באופן קבוע האחד לשני.

למשל: GROUPTWEET: אפליקציה המאפשרת למשתמשים ליצור קבוצה, שדרך חשבון המשתמש שלה, באפשרותם לשלוח הודעות ישירות האחד לשני.

TWEETER GROUPS: באפשרותכם לתייג את העוקבים אחריך ב TWITTER ולמקמם בקבוצות שונות. לאחר מכן ניתן לשלוח הודעות מרוכזות לפי סיווגי הקבוצות , ללא הצורך לשלוח אותן לכל אדם בנפרד.

לסיכום: ה TWITTER הולך ומתפתח מבחינת הרבדים שהוא מאפשר לכם לקדם את המותג שלכם , ועם זאת בצורה פשוטה החוסכת לכם זמן. התמציתיות של המסרים היא שכבשה את עולם האינטרנט מלכתחילה והיא זו שמאפשרת לכם לרכוש מוניטין, מכרים מן התחום המקצועי ואף לקוחות פוטנציאליים. נצלו כלי זה בחוכמה ורק תרוויחו מכך!

הכותב הוא מאור קפלנסקי- עיתונאי לשעבר, מקדם אתרים ומומחה למיתוג אינטרנטי איש וניהול תדמית ברשת


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מאור קפלנסקי

מאור קפלנסקי - ebrand

טלפון - 0503865567

משרד - 03-902666

בלוג מיתוג אישי באינטרנט

מיתוג אישי באינטרנט

 

 



 


מאמרים נוספים מאת מאור קפלנסקי
 
מה ההבדל בין קידום אתרים בגוגל להורדת אזכורים שליליים
פנו אליי כמה מהבוגרים של הקורס "מיתוג אישי וניהול מוניטין באינטרנט" ובעיקר ניסו להבין מהם ההבדלים בין פעולות של קמפיין קידום אתרים אורגני לבין פעולות של קמפיין ניהול מוניטין באינטרנט, שהרי בשני המקרים הן מבוססות על עקרונות של SEO, כלומר אופטימיזציה של עמודי אינטרנט, כך שיופיעו גבוה יותר בתוצאות של מנועי החיפוש וגוגל בראשם. במאמר זה אציג לכם את ההבדלים ואפרט.

איך להשתמש בTWITTER למיתוג אישי שלכם
היום ל TWITTERיש מיליוני משתמשים. מספר עצום זה שרק הולך וגדל, מגדיל את כמות אפשרויות יצירת הקשרים ועשוי לפתוח הזדמנויות עסקיות חדשות בפני המעוניינם למתג את עצמם ברחבי הרשת. לכן, חשוב ביותר שלמותג שלכם תהיה נוכחות בטוויטר. בעזרת מספר טיפים חשובים, נדגים עבורכם כיצד תוכלו לבנות מיתוג אישי-מקצועי בעזרת הTWITTER .

מי זקוק למיתוג אישי באינטרנט?
לשמחתינו, האינטרנט מאפשר היום לכל אחד למתג את עצמו. ניתן לעשות זאת בדרכים רבות ומגוונות: החל ברישום לרשת חברתית, עסקית או אתר היכרויות, דרך פרסום כתבים שלך במאגרי מאמרים וכלה בהקמת בלוג מקצועי או אתר אישי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI