דף הבית אינטרנט והחיים ברשת מיתוג אישי באינטרנט מי זקוק למיתוג אישי באינטרנט?
מי זקוק למיתוג אישי באינטרנט?
מאור קפלנסקי 03/07/08 |  צפיות: 3728

 

 
על פי השקפת עולמי, כל אחד זקוק היום למיתוג אישי באינטרנט. בעולם המודרני והתחרותי של היום, "אם אתה לא שם (באינטרנט), אתה לא  קיים". אבל לא מספיק להיות "שם", חשוב להופיע באינטרנט באופן שישרת את מטרותיך מול קהל המטרה שלך.
לשמחתינו, האינטרנט מאפשר היום לכל אחד למתג את עצמו. ניתן לעשות זאת בדרכים רבות ומגוונות: החל ברישום לרשת חברתית, עסקית או אתר היכרויות, דרך פרסום כתבים שלך במאגרי מאמרים וכלה בהקמת בלוג מקצועי או אתר אישי.
 
המיתוג האישי באינטרנט (personal ebrand) נולד מהצורך להציג את עצמנו בצורה רצויה לפני פגישה של "פנים מול פנים". ראיון עבודה, פגישת עסקים או דייט – זה לא משנה.
תמיד נרצה שהאדם אליו מופנה המיתוג יקבל עלינו רושם מסוים שיעצב את ערכיו, רגשותיו ותפיסותיו כלפינו באופן חיובי. כך, למעשה, ניצור רושם ראשוני מקדים (שבצורה הרגילה שלו נקבע במשך שניות ספורות). כמובן שחשוב והכרחי כי המיתוג האישי באינטרנט יהיה מותאם למציאות וישקף נאמנה את אישיותך, יכולותיך וכישורייך.
 
  • מיתוג אישי באינטרנט לבעלי מקצועות חופשיים: בשוק התחרותי של היום אתם והקולגות שלכם מנהלים מלחמה מתמדת על כל לקוח. האינטרנט מאפשר לכם לשווק בצורה בלתי מוגבלת של של זמן או מקום את מרכולתכם, או את השירות שאתם מציעים. היום כבר כל אחד מוצג באינטרנט ועושה זאת, אך  החוכמה היא לעשות זאת בצורה האופטימאלית ביותר ושתבדל את עצמך מאחרים. המיתוג האישי באינטרנט חשוב מאוד לעורכי דין, רואי חשבון ורפאים – שאינם יכולים לפרסם ולשווק את עצמם באמצעי המדיה המסורתיים.

 

  • מיתוג אישי באינטרנט לפוליטיקאים: היום גם אישים פוליטיים מבינים את חשיבותו של האינטרנט בעיצוב תדמיתם. חברי כנסת, חברי מועצות ורשויות מקומיות ועסקנים לא תמיד מקבלים את הבמה הראויה באמצעי התקשורת המסורתיים (עיתונים, רדיו, טלוויזיה), כך שהבמה העיקרית מבחינתם לשמירה על קשר רציף עם הציבור הוא האינטרנט. זאת מבלי להזכיר את חשיבות התדמית והאזכורים במנועי החיפוש בתקופת בחירות.

 

  • מיתוג אישי באינטרנט לאנשי עסקים: באותה מידה שאתה דואג למיתוג של העסק או החברה שלך, כדאי שתדאג גם למיתוגך האישי. לפני פגישת עסקים עם קולגה, שת"פ או לקוח פוטנציאלי, חשוב מאוד שהרושם הראשוני שלו כלפייך יהיה כמה שיותר בשליטתך. זה מה שיבדל אותך וייתן לך יתרון יחסי על מתחרייך.

 

  • מיתוג אישי באינטרנט לאומנים: תרבות ה"כוכב נולד" גילתה לנו שהיום כל אחד יכול להגיע לתהילה, גם אם הוא אלמוני ובא ממקום מרוחק וקטן. האינטרנט מציע לנו כלים לא מעטים, שבעזרת שיווק ויראלי נכון, יכולים ליצור תהודה רבה. מיתוג אישי נכון של אמנים יכלול את יצירותיהם תוך שימוש במולטימדיה ו-וידאו קליפים.

 

  • מיתוג אישי באינטרנט למפורסמים: תופעת הפאפארצי שחדרה לאינטרנט יחד עם מגפת הטוקבקים, לעיתים פוגעות במיוחד בסלבריטאים, שעד לאחרונה לא ייחסו חשיבות למה שכתוב עליהם באינטרנט. אלא שהיום הם יודעים שהאינטרנט זה המקום הראשון בו יימצאו מידע תחת שמם, ואם כתוב שם משהו שלילי, זה יכול לפגוע בתדמית בצורה משמעותית.

 

  • מיתוג אישי באינטרנט למחפשי עבודה: סקר שנערך לאחרונה בארה"ב מלמד כי 77 אחוז מהמעסיקים הפוטנציאליים מחפשים מידע על מועמדים לעבודה בגוגל. מגמה זו  צוברת תאוצה גם אצלנו וחברות השמה וכוח אדם מודות: היום קורות החיים הסטנדרטיים הפכו רק לשלב הראשון בסינון. המעסיק ימהר להכניס את שמך בגוגל, וזה יכול קבוע בהרבה מקרים אם הוא יזמן אותך לראיון או לא. בעזרת מיתוג אינטרנטי אישי נכון, תשיג יתרון יחסי על מועמדים אחרים לעבודה.

 

  • מיתוג אישי באינטרנט לקידום קריירה: חשוב לזכור שמחפשי עבודה הם לא רק כאלה שאינם מועסקים. רצון לקידום קריירה הוא מצב תמידי שחל גם על שכירים שלא מרוצים ממצבם הנוכחי. המיתוג האישי באינטרנט מאפשר להם לבלוט על פני השטח, כך שהצעת העבודה "תמצא אותם", במקום שהם יחפשו אותה.

 

  • מיתוג אישי באינטרנט להסבת מקצוע: המהלך של הסבת מקצוע מלווה בחששות רבים, מכיוון שמדובר בוויתור על נוחות, מעמד וניסיון שנרכש – לטובת דרך חדשה ולא נודעת. דריסת הרגל שלך יכולה להיות בעזרת מיתוג אישי נכון באינטרנט שימצב אותך במקצועך החדש.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מאור קפלנסקי

מאור קפלנסקי - ebrand

טלפון - 0503865567

משרד - 03-902666

בלוג מיתוג אישי באינטרנט

מיתוג אישי באינטרנט

 

 



 


מאמרים נוספים מאת מאור קפלנסקי
 
מה ההבדל בין קידום אתרים בגוגל להורדת אזכורים שליליים
פנו אליי כמה מהבוגרים של הקורס "מיתוג אישי וניהול מוניטין באינטרנט" ובעיקר ניסו להבין מהם ההבדלים בין פעולות של קמפיין קידום אתרים אורגני לבין פעולות של קמפיין ניהול מוניטין באינטרנט, שהרי בשני המקרים הן מבוססות על עקרונות של SEO, כלומר אופטימיזציה של עמודי אינטרנט, כך שיופיעו גבוה יותר בתוצאות של מנועי החיפוש וגוגל בראשם. במאמר זה אציג לכם את ההבדלים ואפרט.

איך להשתמש בTWITTER למיתוג אישי שלכם
היום ל TWITTERיש מיליוני משתמשים. מספר עצום זה שרק הולך וגדל, מגדיל את כמות אפשרויות יצירת הקשרים ועשוי לפתוח הזדמנויות עסקיות חדשות בפני המעוניינם למתג את עצמם ברחבי הרשת. לכן, חשוב ביותר שלמותג שלכם תהיה נוכחות בטוויטר. בעזרת מספר טיפים חשובים, נדגים עבורכם כיצד תוכלו לבנות מיתוג אישי-מקצועי בעזרת הTWITTER .

מי זקוק למיתוג אישי באינטרנט?
לשמחתינו, האינטרנט מאפשר היום לכל אחד למתג את עצמו. ניתן לעשות זאת בדרכים רבות ומגוונות: החל ברישום לרשת חברתית, עסקית או אתר היכרויות, דרך פרסום כתבים שלך במאגרי מאמרים וכלה בהקמת בלוג מקצועי או אתר אישי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI