דף הבית אינטרנט והחיים ברשת מיתוג אישי באינטרנט מה ההבדל בין קידום אתרים בגוגל להורדת אזכורים שליליים
מה ההבדל בין קידום אתרים בגוגל להורדת אזכורים שליליים
מאור קפלנסקי 10/07/11 |  צפיות: 3618

בשבוע שעבר הצגתי לראשונה את הקורס "מיתוג אישי וניהול מוניטיןבאינטרנט", שהולך להתקיים במסגרת בית הספר החדש למקצועות השיווק באינטרנטשל ג'ון ברייס ו- SEO SIMPLE. היה זה כחלק מאירוע של בוגרי הקורס "קידוםאתרים" של ג'קי סוויקיס במלון הרודס בת"א.

לאחר שהצגתי את הקורס, פנו אליי כמה מהבוגרים ובעיקר ניסו להבין מהםההבדלים בין פעולות של קמפיין קידום אתרים אורגני לבין פעולות של קמפייןניהול מוניטין באינטרנט, שהרי בשני המקרים הן מבוססות על עקרונות של SEO,כלומר אופטימיזציה של עמודי אינטרנט, כך שיופיעו גבוה יותר בתוצאות של מנועי החיפוש וגוגל בראשם.

אז נכון. בשני סוגי הקמפיינים משתמשים בטכניקות SEO – אבל בזה אולימסתיים הדמיון ביניהם. השוני המהותי הוא ברגישות שהמשווק האינטרנטי נדרשלהפגין כשהוא מבצע קמפיין ניהול מוניטין.ברוב המקרים, השירות מופנה לשמות של אנשים – וכידוע, אין דבר חשוב יותרמהשם. לא כל שכן, כשמדובר בשם של מותג (בין אם הוא בן אדם, או בין אם הואעסק או ארגון).

כדי להיכנס יותר לעומק הדברים, ריכזתי 5 הבדלים עיקריים בין שני סוגי הקמפיינים:

ביטויי המפתח של הקמפיין:

  • קידום אתרים אורגני - 10-15 ביטויי מפתח המתארים את התחום, המוצרים או השירותים של הלקוח
  • ניהול מוניטין במנועי החיפוש - בד"כ ביטוי אחד– שם המותג (לרוב שם של בן אדם, עסק או חברה)

אתרים השייכים לקמפיין:

קידום אתרים אורגני – אתר מרכזי אחד, שהוא בדרך כלל אתר התדמית של הלקוח. לעתים האתר גם נתמך במספר אתרי לווין שנבנו לצורך הקמפיין
ניהול מוניטין במנועי החיפוש – עשרות פלטפורמות עצמאיות ושיתופיות (ר. חברתיות, אתרי מאמרים, אתרי שיתוף קבצים ועוד)

פעילות ברשתות חברתיות:

קידום אתרים אורגני – למרות שלאחרונה ה- SEO המסורתימתחיל להשתלב עם פעילות סושיאל ואפילו נפתח קורס בנושא, הקשר בין שיווקברשתות חברתיות לקידום אתרים אורגני, רחוק מלהיות הדוק.
ניהול מוניטין במנועי החיפוש – מחייב פעילות ברשתות חברתיות, כי זוהי הזירה בה ניתן לייצר את הנוכחות הכי אפקטיבית תחת שם המותג שגם תתבטא בתוצאות החיפוש.

סוגי תכנים:

  • קידום אתרים אורגני – לא אומר ספאם, אבל מדובר בתכניםטקסטואליים בעיקר, מה שנקרא – מאמרים אינטרנטיים. דרישה נפוצה בשוק קידוםהאתרים האורגני: "תן לי בבקשה מאמר 300 מילה, עם 3 ביטויי מפתח בפיזור של5% מהטקסט. תודה".
  • ניהול מוניטין במנועי החיפוש - תכנים מגוונים מסוגיםשונים:טקסטים, תמונות, מסמכים, מצגות וכמובן וידאו. התכנים צריכים להיותאותנטיים וחשוב שהם גם יהיו כמה שיותר איכותיים. בכל זאת, מדובר בשם שלהמותג…

הפצת התכנים:

  • קידום אתרים אורגני – הפצת התכנים היא בדרך כלל מאודמוגבלת ומתרכזת באתר הראשי של הלקוח. עיקר הפעילות ב- OFFSITE, היא יצירתלינקים נכנסים מאתרי תוכן שאינם שייכים כלל למותג
  • ניהול מוניטין במנועי החיפוש – הפצת התכנים היאמסיבית ומפוזרת בין עשרות פלטפורמות שונות השייכות למותג. הקישורים היוצאיםמאותן פלטפורמות נועדו לקדם את עמודי הקמפיין בתוצאות החיפוש.

למידע נוסף בנושא - הורדת אזכורים שליליים


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מאור קפלנסקי

מאור קפלנסקי - ebrand

טלפון - 0503865567

משרד - 03-902666

בלוג מיתוג אישי באינטרנט

מיתוג אישי באינטרנט

 

 



 


מאמרים נוספים מאת מאור קפלנסקי
 
מה ההבדל בין קידום אתרים בגוגל להורדת אזכורים שליליים
פנו אליי כמה מהבוגרים של הקורס "מיתוג אישי וניהול מוניטין באינטרנט" ובעיקר ניסו להבין מהם ההבדלים בין פעולות של קמפיין קידום אתרים אורגני לבין פעולות של קמפיין ניהול מוניטין באינטרנט, שהרי בשני המקרים הן מבוססות על עקרונות של SEO, כלומר אופטימיזציה של עמודי אינטרנט, כך שיופיעו גבוה יותר בתוצאות של מנועי החיפוש וגוגל בראשם. במאמר זה אציג לכם את ההבדלים ואפרט.

איך להשתמש בTWITTER למיתוג אישי שלכם
היום ל TWITTERיש מיליוני משתמשים. מספר עצום זה שרק הולך וגדל, מגדיל את כמות אפשרויות יצירת הקשרים ועשוי לפתוח הזדמנויות עסקיות חדשות בפני המעוניינם למתג את עצמם ברחבי הרשת. לכן, חשוב ביותר שלמותג שלכם תהיה נוכחות בטוויטר. בעזרת מספר טיפים חשובים, נדגים עבורכם כיצד תוכלו לבנות מיתוג אישי-מקצועי בעזרת הTWITTER .

מי זקוק למיתוג אישי באינטרנט?
לשמחתינו, האינטרנט מאפשר היום לכל אחד למתג את עצמו. ניתן לעשות זאת בדרכים רבות ומגוונות: החל ברישום לרשת חברתית, עסקית או אתר היכרויות, דרך פרסום כתבים שלך במאגרי מאמרים וכלה בהקמת בלוג מקצועי או אתר אישי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI