דף הבית בידור ופנאי בידור תחביבים ופנאי - אחר מתי לקחתם צ'אנס בפעם האחרונה
מתי לקחתם צ'אנס בפעם האחרונה
מיטל רביץ 02/06/11 |  צפיות: 5430

לא תמיד מתאים לנו להשתתף במשחקי הניחושים הגדולים של ישראל, הטוטו והלוטו. לעיתים, מתאים לנו דווקא משהו 'קטן', נקודתי, שיכול להבטיח לנו סיכויים רבים יותר לזכייה. אחד כזה הוא משחק צ'אנס. ניתן לזכות בפרס כלשהו בטופס צ'אנס בקלות די מפתיעה, ולעשות לעצמכם קצת הרגשה טובה באמצע היום, לקראת סוף השבוע או בתחילתו.

צ'אנס – לזכות בכסף פעם בכל 2.4 ניחושים

זוהי הסטטיסטיקה, אלו הנתונים המדהימים שמספק לכם משחק צ'אנס טיפוסי. היחס הוא 1:2.4 לזכייה בפרס כלשהו. כלומר, מתוך מילוי של שלושה טפסי צ'אנס, הסטטיסטיקה קובעת שבאחד מהם אכן תזכו בכסף. יותר טוב מזה כנראה שאין.

גם הפרסים האחרים שמציע צ'אנס אינם בלתי ניתנים להשגה. להיפך: הפרס הראשון בהגרלת צ'אנס עומד על יחס של 1:4,096 – סיכויים גבוהים הרבה יותר מבכל משחק ניחושים אחר. וזה עוד לפני השיטות המיוחדות, הדרכים שמציע המשחק כדי להגדיל את הסיכויים והאפשרויות להרחיב את כמות הניחושים.

עשרות הגרלות מידי שבוע

זה נראה כאילו הגרלות צ'אנס נוצרו במיוחד בשבילך. כמות ההגרלות היא פי כמה מכל משחק אחר, מספר ההזדמנויות שלכם להשתתף לא נגמרות וגם אם פספסתם הגרלה – תמיד תוכלו לתקן זאת. בקלות.

מידי שבוע מתקיימות 40 הגרלות, כשהחלוקה נוחה במיוחד: שבע הגרלות ביום רגיל, שלוש בימי שישי ועוד שתיים מייד לאחר צאת השבת. אם אתם רוצים להשתתף בכמה הגרלות רצופות מבלי להתאמץ יתר על המידה, נסו טופס השתתפות רב הגרלתי, בו תוכלו למלא את ניחושיכם גם לשש הגרלות עתידיות.

ומה גודל הפרסים שמבטיח צ'אנס?

ראשית, כמו במשחק הווינר למשל, הפרס שלכם תלוי בראש ובראשונה בכמות הכסף שתשקיעו. מעבר לזה, גודל הזכייה משתנה על פי המשחק בו תשתתפו, בצורה הבאה:

  • צ'אנס 1: יש לנחש קלף אחד מסדרה אחת. הפרס הוא ההשקעה שלכם כפול חמש
  • צ'אנס 2: יש לנחש אילו שני קלפים עלו בגורל בשתי סדרות שונות. הפרס הראשון הוא ההשקעה שלכם כפול 30
  • צ'אנס 3: יש לנחש אילו שלושה קלפים עלו בגורל בשלוש סדרות שונות. הפרס הראשון הוא ההשקעה שלכם כפול 300
  • צ'אנס 4: יש לנחש אילו ארבעה קלפים עלו בגורל בארבע סדרות שונות. כאן הפרס הראשון הוא הגדול ביותר - ההשקעה שלכם כפול 2000

ישנו גם את הרב צ'אנס, שבו עליכם לנחש ארבעה קלפים שיעלו בגורל מכל הסדרות גם יחד. הפרס הראשון הוא ההשקעה שלכם כפול 1000.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיטל רביץ


 


מאמרים נוספים מאת מיטל רביץ
 
למלא טוטו בעזרת סטטיסטיקה
אוהבים ספורט? 'חולים' על כדורגל? אז אתם בוודאי גם ממלאים טפסי טוטו מידי פעם. שאלתם את עצמכם עד היום מהו הכלי הטוב ביותר איתו ניתן למלא טופס טוטו מוצלח? התשובה המוחלטת כמעט היא הסטטיסטיקה.

לוטו
התייחס אל הגרלת לוטו כחוויה נהדרת שבה אתה מעלה את סף הריגוש היומי שלך ומקווה לטוב. לא הצליח? תמיד יש הגרלת לוטו נוספת. הצליח? הטוב יישאר איתך עוד שנים רבות. ולפעמים, רק ההמתנה הזו שווה בפני עצמה מילוי של מאות טפסי לוטו לאורך השנים.

מתי לקחתם צ'אנס בפעם האחרונה
לא תמיד מתאים לנו להשתתף במשחקי הניחושים הגדולים של ישראל, הטוטו והלוטו. לעיתים, מתאים לנו דווקא משהו 'קטן', נקודתי, שיכול להבטיח לנו סיכויים רבים יותר לזכייה. אחד כזה הוא משחק צ'אנס

להיות ווינר
בתחילת הדרך, וממש עד לא מזמן, ווינר איפשר לנחש רק קומבינציה של כמה אירועים, אך לאחרונה איפשרו אנשי המועצה להסדר ההימורים בספורט לנחש גם תוצאות של משחקים יחידים – ניחוש שהפך מהר מאוד לפופולארי ביותר.

לוטוקארד איתך לאורך כל הדרך
26/01/10 | מיתוג
האלמנט הראשון, עליו כבר דיברנו, הוא התמדה בשליחת הטפסים. אלמנט חשוב נוסף הוא צוות המומחים של לוטוקארד. צוות זה מונה סטטיסטיקאים, אנליסטים ואנשי תוכנה ופיתוח – שכולם עושים מאמצים רבים על מנת להעניק ללקוחות מועדון לוטו קארד את הסיכוי הטוב ביותר לזכות בפרסים. לצוות המומחים ניסיון רב שנים ושיטה שכבר הניבה פרסים כספיים גדולים לרבים מלקוחות המועדון.

מצטרפים לנבחרת המנצחת של סמארט קלאב
הנבחרת המנצחת של קבוצת סמארט קלאב מונה שורה ארוכה של מומחים, חלקם סטטיסטיקאים מחוננים ואנליסטים מוכשרים וחלקם מומחי ספורט בעלי שם, הנפגשים מדי שבוע על מנת למלא את הטפסים של חברי המועדון, על פי שיטה שפותחה בחברה עצמה וכבר הוכיחה עצמה כשיטה מנצחת.

טוטוקארד – פשוט שירות חכם ובלעדי
29/12/09 | מיתוג
בעזרת השירות החכם הזה מציע המועדון לכל מצטרף מספר מסלולים המשלבים בין טורי טוטו וטפסי ווינר שיטתיים. על בסיס ניסיון של 19 שנים בניתוח סטטיסטי של משחקי כדורגל נשלחים באופן קבוע טפסי טוטו ו-ווינר על ידי המועדון עבור מנוייו. טפסי הטוטו נשלחים על שם הלקוח ומאפשרים זכייה במיליוני שקלים.

טוטוקארד – שיטה מנצחת ל-ווינר
השיטה גובשה במשך שנים רבות על ידי מומחי קבוצת סמארט קלאב, ומאחוריהם ותק רב. לפי שיטה זו קבעו את הכללים לגבי הבסיס (כפולים או משולשים) ואת התוצאה העדיפה אשר משתנה לפי תנאי המגרש, סטטיסטיקות, שחקנים, ידע מוקדם ועוד.

יתרונות תוכנית המנויים של לוטוקארד
המועדון מונה היום עשרות אלפי לקוחות הנהנים ממילוי טפסי לוטו על ידי צוות מומחים של סמארט קלאב. המספרים בטפסים אלו נבחרים באמצעות שיטת מילוי לוטו ייחודית ובלעדית שפותחה על ידי סטטיסטיקאים מומחים העובדים בשירות הקבוצה ודואגים גם לעדכן אותה ולשכללה מדיי יום.

לוטוקארד - אפשר עכשיו למלא לוטו עם מקצוענים
לוטוקארד, מקבוצת סמארט קלאב, מזמן הפך שם נרדף להגדלת סיכויי הזכייה בלוטו. החברה, מציעה שירות חכם שאין לו אח ורע בנוף הישראלי. מהיום הראשון שמה לה למטרה חברת לוטוקארד להציע שירות חכם לקהל לקוחותיה ואכן, משנת 1991, עת הוקמה הקבוצה, כבר אלפי לקוחות מרוצים הרוויחו סכומי עתק וכל זאת במינימום מאמץ.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI