דף הבית עסקים שיווק ופרסום טוטוקארד – שיטה מנצחת ל-ווינר
טוטוקארד – שיטה מנצחת ל-ווינר
מיטל רביץ 12/11/09 |  צפיות: 4151

מועדון טוטוקראד הוא חלק מקבוצת "סמארט קלאב". הודות לשירות החכם של טוטוקארד משחק הטוטו הוותיק מקבל חיים חדשים, ואנחנו, המנויים, מקבלים נוחות, אטרקטיביות וסיכויים טובים בהרבה לזכות בפרס הגדול. מילוי טופס הטוטו לקראת כל סוף שבוע של כדורגל הפך כבר מזמן למסורת בקרב רבים בישראל. המעקב אחר הקבוצות השונות, הניתוחים הטקטיים, המעקב אחר המשחקים עצמם, כל אלו מוסיפים עניין והתרגשות לכל העסק כשמעל לכל עומדת האפשרות להרוויח מיליוני שקלים ולשנות את איכות החיים מהקצה אל הקצה. כמובן שהטוטו איננו משחק מזל שגרתי, בניגוד ללוטו – טוטו הוא משחק אשר מצריך ידע נרחב בכדורגל, מיומנות ניתוח של משחקים, שחקנים וסיכויים וכן יכולת לתרגם את כל אלו לכדי אפשרות להרוויח בגדול.

למרות אופיו האינטליגנטי יותר של הטוטו, במשך השנים עלה קושי המילוי והזכייה בפרסים הראשונים דורשת מעט יותר מצפייה במשחקי הכדורגל, מאחר והמועצה להסדר ההימורים בספורט הוסיפה עוד משחק לטופס, מה שהקטין את סיכויי הזכייה. במקביל יצא אל העולם הווינר שנחשב להימור אטרקטיבי במיוחד, ומשחק חדש זה משך אליו רבים מהאנשים אשר נהנו לשחק בטוטו בשנים עברו. אף על פי כן, מאז ומתמיד נותר הטוטו משחק אהוב ביותר, ושחקנים רבים הביעו לא פעם געגוע עז אליו. קבוצת סמארט קלאב אשר מלווה את הטוטו מתחילת דרכה, משנת 1991, החליטה בזמנו, לקחת את העניינים לידיים – והקימה מועדון בשם טוטוקארד וכך מעניקה הזדמנות לאנשים ליהנות מהמשחק ומסיכויים גבוהים יותר לזכייה . כיצד ניתן להיות חלק מחברי מועדון טוטוקארד? על כך בשורות הבאות.

טוטוקארד – שיטה מנצחת

מהו בעצם הטוטוקארד? ובכן, הטוטוקארד הוא מועדון חברים וייחודיותו באה לידי ביטוי בפיתוח שיטות ייחודיות למילוי טפסי טוטו ו- ווינר ושליחתם. השירות החכם של מועדון הטוטוקארד כולל מילוי, שליחה, בדיקה, הודעה על זכיות, שליחת הצ'קים לבית הלקוח ורפרטואר הטבות אטרקטיביות והגרלות פנימיות של מוצרים כגון טיסות וחופשות, כולם בסכומי כסף גדולים. כל אלו בשילוב השיטה הייחודית מעלה בצורה משמעותית את הסיכוי לזכייה במשחקי טוטו ו- ווינר. השיטה גובשה במשך שנים רבות על ידי מומחי קבוצת סמארט קלאב, ומאחוריהם ותק רב. לפי שיטה זו קבעו את הכללים לגבי הבסיס (כפולים או משולשים) ואת התוצאה העדיפה אשר משתנה לפי תנאי המגרש, סטטיסטיקות, שחקנים, ידע מוקדם ועוד.

ההצלחה בשיטה הזו מצריכה בקיאות וידע בכל הנעשה בקבוצות המופיעות בטופס המשחק: מצב השחקנים והמאמנים, פציעות, תנאי המגרש, מזג האוויר ומשתנים רבים אחרים. בהתאם לכך מתכנס צוות המומחים מדיי שבוע על מנת לשכלל את כל הנתונים הרלוונטיים ולגבש את המלצותיהם. תוכנות המחשב המשוכללות והייחודיות של טוטוקארד מפרקות את טור הטוטו הבסיסי למספר טורים שיטתיים שנקבעים על סמך 19 שנות ניסיון של ניתוח משחקי כדורגל. על פי שיטה זו מצומצמים 43 מיליון טורים לטורים אשר מוקצים לכל אחד מלקוחות המועדון בהתאם למסלול בו הוא בחר כשהצטרף למועדון טוטוקארד. בדרך זו, סיכויי הזכייה עולים בצורה משמעותית.

טוטוקארד – מועדון שעובד למען הלקוחות

למנויי סמארט קלאב יתרונות רבים. הבולטים שביתרונות אלו הם הנוחות והיעילות – מנויי המועדון נהנים מן האפשרות להשתתף באופן עקבי בהגרלות ווינר וטוטו שונות. זהו יתרון משמעותי משום שבראש ובראשונה הוא משפר בצורה ניכרת את סיכויי הזכייה ובנוסף הוא חוסך לנוו זמן יקר הכרוך באיסוף מידע על הקבוצות והמשחקים, שליחת הטופס וכו'.

טוטוקארד הוא מועדון המקפיד על מצוינות ושקיפות מלאה ואת אלו ניתן למצוא באתר החכם שהוא מפעיל. כל חבר מועדון מקבל שם משתמש וסיסמא בעת הצטרפותו וכך הוא יכול ליהנות באופן שוטף ממידע על זכיות ומבצעים בלעדיים ללקוחות המועדון, כמו גם משלל הטבות, תוצאות טוטו, השתתפות בהגרלות פנימיות ועוד.אז אם אתה חובב ספורט, או שאינך מבין כלל בספורט וכדורגל ובכל זאת אתה מעוניין לתת לעצמך את הזכות להשתתף במשחקים הנושאים פרסים של מיליוני שקלים וכל זאת בנוחות מקסימאלית– טוטוקארד הוא המועדון בשבילך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיטל רביץ


 


מאמרים נוספים מאת מיטל רביץ
 
למלא טוטו בעזרת סטטיסטיקה
אוהבים ספורט? 'חולים' על כדורגל? אז אתם בוודאי גם ממלאים טפסי טוטו מידי פעם. שאלתם את עצמכם עד היום מהו הכלי הטוב ביותר איתו ניתן למלא טופס טוטו מוצלח? התשובה המוחלטת כמעט היא הסטטיסטיקה.

לוטו
התייחס אל הגרלת לוטו כחוויה נהדרת שבה אתה מעלה את סף הריגוש היומי שלך ומקווה לטוב. לא הצליח? תמיד יש הגרלת לוטו נוספת. הצליח? הטוב יישאר איתך עוד שנים רבות. ולפעמים, רק ההמתנה הזו שווה בפני עצמה מילוי של מאות טפסי לוטו לאורך השנים.

מתי לקחתם צ'אנס בפעם האחרונה
לא תמיד מתאים לנו להשתתף במשחקי הניחושים הגדולים של ישראל, הטוטו והלוטו. לעיתים, מתאים לנו דווקא משהו 'קטן', נקודתי, שיכול להבטיח לנו סיכויים רבים יותר לזכייה. אחד כזה הוא משחק צ'אנס

להיות ווינר
בתחילת הדרך, וממש עד לא מזמן, ווינר איפשר לנחש רק קומבינציה של כמה אירועים, אך לאחרונה איפשרו אנשי המועצה להסדר ההימורים בספורט לנחש גם תוצאות של משחקים יחידים – ניחוש שהפך מהר מאוד לפופולארי ביותר.

לוטוקארד איתך לאורך כל הדרך
26/01/10 | מיתוג
האלמנט הראשון, עליו כבר דיברנו, הוא התמדה בשליחת הטפסים. אלמנט חשוב נוסף הוא צוות המומחים של לוטוקארד. צוות זה מונה סטטיסטיקאים, אנליסטים ואנשי תוכנה ופיתוח – שכולם עושים מאמצים רבים על מנת להעניק ללקוחות מועדון לוטו קארד את הסיכוי הטוב ביותר לזכות בפרסים. לצוות המומחים ניסיון רב שנים ושיטה שכבר הניבה פרסים כספיים גדולים לרבים מלקוחות המועדון.

מצטרפים לנבחרת המנצחת של סמארט קלאב
הנבחרת המנצחת של קבוצת סמארט קלאב מונה שורה ארוכה של מומחים, חלקם סטטיסטיקאים מחוננים ואנליסטים מוכשרים וחלקם מומחי ספורט בעלי שם, הנפגשים מדי שבוע על מנת למלא את הטפסים של חברי המועדון, על פי שיטה שפותחה בחברה עצמה וכבר הוכיחה עצמה כשיטה מנצחת.

טוטוקארד – פשוט שירות חכם ובלעדי
29/12/09 | מיתוג
בעזרת השירות החכם הזה מציע המועדון לכל מצטרף מספר מסלולים המשלבים בין טורי טוטו וטפסי ווינר שיטתיים. על בסיס ניסיון של 19 שנים בניתוח סטטיסטי של משחקי כדורגל נשלחים באופן קבוע טפסי טוטו ו-ווינר על ידי המועדון עבור מנוייו. טפסי הטוטו נשלחים על שם הלקוח ומאפשרים זכייה במיליוני שקלים.

טוטוקארד – שיטה מנצחת ל-ווינר
השיטה גובשה במשך שנים רבות על ידי מומחי קבוצת סמארט קלאב, ומאחוריהם ותק רב. לפי שיטה זו קבעו את הכללים לגבי הבסיס (כפולים או משולשים) ואת התוצאה העדיפה אשר משתנה לפי תנאי המגרש, סטטיסטיקות, שחקנים, ידע מוקדם ועוד.

יתרונות תוכנית המנויים של לוטוקארד
המועדון מונה היום עשרות אלפי לקוחות הנהנים ממילוי טפסי לוטו על ידי צוות מומחים של סמארט קלאב. המספרים בטפסים אלו נבחרים באמצעות שיטת מילוי לוטו ייחודית ובלעדית שפותחה על ידי סטטיסטיקאים מומחים העובדים בשירות הקבוצה ודואגים גם לעדכן אותה ולשכללה מדיי יום.

לוטוקארד - אפשר עכשיו למלא לוטו עם מקצוענים
לוטוקארד, מקבוצת סמארט קלאב, מזמן הפך שם נרדף להגדלת סיכויי הזכייה בלוטו. החברה, מציעה שירות חכם שאין לו אח ורע בנוף הישראלי. מהיום הראשון שמה לה למטרה חברת לוטוקארד להציע שירות חכם לקהל לקוחותיה ואכן, משנת 1991, עת הוקמה הקבוצה, כבר אלפי לקוחות מרוצים הרוויחו סכומי עתק וכל זאת במינימום מאמץ.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI