דף הבית עסקים מיתוג טוטוקארד – פשוט שירות חכם ובלעדי
טוטוקארד – פשוט שירות חכם ובלעדי
מיטל רביץ 29/12/09 |  צפיות: 3685

מועדון טוטוקארד הוא מועדון אקסקלוסיבי אשר מיועד לכל מי מחפש נוחות, מקצועיות וסיכויי זכייה גבוהים. מועדון טוטוקארד שייך לקבוצת סמארט קלאב שהוקמה על ידי קבוצת שריג ב-1991. יש לציין שתחת השם סמארט קלאב מאוגדים  מספר מועדוני לקוחות מובילים, ביניהם גם לוטוקארד. מועדונים אלו מספקים שירות חכם של מילוי ושליחת טפסים ומאפשרים להשתתף בהגרלות שונות של מפעל הפיס כגון הלוטו והמועצה להסדר הימורים בספורט  כמו ווינר,  וכמובן טוטו שליחת הטפסים נעשית באופן אוטומטי על ידי החברות עצמן  אך תוך מתן גישה ושקיפות מלאה -  ללקוח. כל זה בנוחות אידיאלית המונעת מהלקוח את הטרחה של לצאת מהבית, לבדוק וללמוד את הסטטיסטיקות , וחוסכת ממנו עוד מיני עיכובים ופרוצדורות מעיקות אשר שוב ושוב חוזרות על עצמן בכל שבוע.,

בנוסף לכך,קבוצת סמארט קלאב מעמידה לרשות חבריה מערך שירות לקוחות מקצועי, אמין ויעיל המצויד במוקדנים שהוכשרו במיוחד לתפקיד של נציגי שירות ומכירה, אשר משרת את קהל הלקוחות בכל עת. כאמור, הטוטוקארד הוא אחד מהמועדונים החשובים ביותר הכלולים במקבוצת סמארט קלאב, אולם בניגוד למועדונים אחרים, זהו מועדון אשר מתמקד בכדורגל - אחד ממשחקי הספורט האהובים ביותר בארץ ובעולם כולו. לפיכך, צוות העובדים והיועצים של קבוצת סמארט קלאב שונה מאלו של המועדונים האחרים אשר מתמקדים יותר בסטטיסטיקות ומזל. הצוות של קבוצת סמארט קלאב מונה צוות מקצוענים אשר הורכב במיוחד מאנשים שמבינים, נושמים וחיים כדורגל (כולל מאמנים ושחקני עבר), ומסוגלים לעזור ללקוחות המועדון להגדיל את סיכויי הזכייה שלהם לבלי היכר.

טוטוקארד - שירות חכם ובלעדי

טוטוקארד הוא מועדון שעובד קודם כל בשביל הלקוח. בעבר טופס הטוטו היה מורכב כמעט באופן בלעדי ממשחקי כדורגל משתי הליגות הישראליות הבכירות. היום מורכב הטופס משישה עשר משחקים וגם מליגות ברחבי העולם כמו למשל אנגליה, איטליה, ספרד, גרמניה ועוד. עובדה זו מקטינה את הסיכוי לזכות בפרסים בטוטו, מאחר וכעת על משתתפים במשחקני הטוטו לפתח בקיאות, הבנה ומעורבות במספר ליגות ברחבי היבשת. מדובר במאות פרטי מידע שיש לאסוף בכל שבוע על מנת לאפשר מילוי טופס מושכל והגיוני ולא אקראי. טוטוקארד מספקת שירות חכם וכך עושה עבור לקוחותיה את העבודה הקשה הזו. וכל זאת בעזרת צוות מומחים המתכנס לפני כל סוף שבוע של משחקים ומזין לתוך תוכנות ייחודיות של סמארט קלאב את כל הנתונים הרלוונטיים לכל משחק: היעדרויות של שחקנים, תנאי המגרש, מזג האוויר הצפוי, פציעות, מומנטומים וכו'. התוכנה מעבדת את כל המידע שהכניסו אליה המומחים ומוציאה עבור חברי מועדון טוטוקארד את האפשרויות הטובות ביותר בשיטה מיוחדת המבוססת על פירוק של "טור האב" למאות אלפי טורים הנשלחים אוטומטית עבור כל אחד מחברי המועדון.

טוטוקארד - תוצאות מוכחות

בעזרת השירות החכם הזה מציע המועדון לכל מצטרף מספר מסלולים המשלבים בין טורי טוטו וטפסי ווינר שיטתיים. על בסיס ניסיון של 19 שנים בניתוח סטטיסטי של משחקי כדורגל נשלחים באופן קבוע טפסי טוטו ו-ווינר על ידי המועדון עבור מנוייו. טפסי הטוטו נשלחים על שם הלקוח ומאפשרים זכייה במיליוני שקלים. טפסי הווינר נשלחים גם הם באופן שוטף עבור מנויי המועדון ובאמצעות השיטה הייחודית של סמארט קלאב משפרים את סיכויי הזכייה ואת גובה הפרסים.

עם עובדות לא מתווכחים - השיטות הייחודיות של סמארט קלאב הניבה עבור לקוחותיה סכום זכיות מצטבר של למעלה מ-100 מליון שקלים.

בנוסף לכל אלו, מקבל כל חבר חדש במועדון טוטוקארד שם משתמש וסיסמא אישיים המאפשרים גישה לאתר החכם של החברה, ובו ניתן ליהנות ממעקב שוטף אחר הטפסים שנשלחו עבורו, לעקוב אחר תוצאות טוטו, לקבל טפסי טוטו ו-ווינר ממולאים על ידי מקצוענים בתחום , וכן מידע על הטבות מיוחדות לחברי המועדון.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיטל רביץ


 


מאמרים נוספים מאת מיטל רביץ
 
למלא טוטו בעזרת סטטיסטיקה
אוהבים ספורט? 'חולים' על כדורגל? אז אתם בוודאי גם ממלאים טפסי טוטו מידי פעם. שאלתם את עצמכם עד היום מהו הכלי הטוב ביותר איתו ניתן למלא טופס טוטו מוצלח? התשובה המוחלטת כמעט היא הסטטיסטיקה.

לוטו
התייחס אל הגרלת לוטו כחוויה נהדרת שבה אתה מעלה את סף הריגוש היומי שלך ומקווה לטוב. לא הצליח? תמיד יש הגרלת לוטו נוספת. הצליח? הטוב יישאר איתך עוד שנים רבות. ולפעמים, רק ההמתנה הזו שווה בפני עצמה מילוי של מאות טפסי לוטו לאורך השנים.

מתי לקחתם צ'אנס בפעם האחרונה
לא תמיד מתאים לנו להשתתף במשחקי הניחושים הגדולים של ישראל, הטוטו והלוטו. לעיתים, מתאים לנו דווקא משהו 'קטן', נקודתי, שיכול להבטיח לנו סיכויים רבים יותר לזכייה. אחד כזה הוא משחק צ'אנס

להיות ווינר
בתחילת הדרך, וממש עד לא מזמן, ווינר איפשר לנחש רק קומבינציה של כמה אירועים, אך לאחרונה איפשרו אנשי המועצה להסדר ההימורים בספורט לנחש גם תוצאות של משחקים יחידים – ניחוש שהפך מהר מאוד לפופולארי ביותר.

לוטוקארד איתך לאורך כל הדרך
26/01/10 | מיתוג
האלמנט הראשון, עליו כבר דיברנו, הוא התמדה בשליחת הטפסים. אלמנט חשוב נוסף הוא צוות המומחים של לוטוקארד. צוות זה מונה סטטיסטיקאים, אנליסטים ואנשי תוכנה ופיתוח – שכולם עושים מאמצים רבים על מנת להעניק ללקוחות מועדון לוטו קארד את הסיכוי הטוב ביותר לזכות בפרסים. לצוות המומחים ניסיון רב שנים ושיטה שכבר הניבה פרסים כספיים גדולים לרבים מלקוחות המועדון.

מצטרפים לנבחרת המנצחת של סמארט קלאב
הנבחרת המנצחת של קבוצת סמארט קלאב מונה שורה ארוכה של מומחים, חלקם סטטיסטיקאים מחוננים ואנליסטים מוכשרים וחלקם מומחי ספורט בעלי שם, הנפגשים מדי שבוע על מנת למלא את הטפסים של חברי המועדון, על פי שיטה שפותחה בחברה עצמה וכבר הוכיחה עצמה כשיטה מנצחת.

טוטוקארד – פשוט שירות חכם ובלעדי
29/12/09 | מיתוג
בעזרת השירות החכם הזה מציע המועדון לכל מצטרף מספר מסלולים המשלבים בין טורי טוטו וטפסי ווינר שיטתיים. על בסיס ניסיון של 19 שנים בניתוח סטטיסטי של משחקי כדורגל נשלחים באופן קבוע טפסי טוטו ו-ווינר על ידי המועדון עבור מנוייו. טפסי הטוטו נשלחים על שם הלקוח ומאפשרים זכייה במיליוני שקלים.

טוטוקארד – שיטה מנצחת ל-ווינר
השיטה גובשה במשך שנים רבות על ידי מומחי קבוצת סמארט קלאב, ומאחוריהם ותק רב. לפי שיטה זו קבעו את הכללים לגבי הבסיס (כפולים או משולשים) ואת התוצאה העדיפה אשר משתנה לפי תנאי המגרש, סטטיסטיקות, שחקנים, ידע מוקדם ועוד.

יתרונות תוכנית המנויים של לוטוקארד
המועדון מונה היום עשרות אלפי לקוחות הנהנים ממילוי טפסי לוטו על ידי צוות מומחים של סמארט קלאב. המספרים בטפסים אלו נבחרים באמצעות שיטת מילוי לוטו ייחודית ובלעדית שפותחה על ידי סטטיסטיקאים מומחים העובדים בשירות הקבוצה ודואגים גם לעדכן אותה ולשכללה מדיי יום.

לוטוקארד - אפשר עכשיו למלא לוטו עם מקצוענים
לוטוקארד, מקבוצת סמארט קלאב, מזמן הפך שם נרדף להגדלת סיכויי הזכייה בלוטו. החברה, מציעה שירות חכם שאין לו אח ורע בנוף הישראלי. מהיום הראשון שמה לה למטרה חברת לוטוקארד להציע שירות חכם לקהל לקוחותיה ואכן, משנת 1991, עת הוקמה הקבוצה, כבר אלפי לקוחות מרוצים הרוויחו סכומי עתק וכל זאת במינימום מאמץ.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI