דף הבית עסקים מיתוג לוטוקארד איתך לאורך כל הדרך
לוטוקארד איתך לאורך כל הדרך
מיטל רביץ 26/01/10 |  צפיות: 3436

מועדון הלקוחות לוטוקארד , מקבוצת סמארט קלאב, פועל כבר יותר מ-2 עשורים רצופים ומצליח לקרב את המזל לאלפי לקוחות מרוצים. כדי להבין כיצד מועדון לוטוקארד עושה זאת, נתחיל בבדיחה עממית ידועה: במשך 30 שנה הלך יעקב אל הכותל המערבי ובכל שבוע שם פתק לאלוהים. בפתק הוא ביקש פעם אחר פעם לזכות ולו פעם אחת בלוטו. לבסוף אלוהים כבר לא יכול לשתוק ואמר ליעקב "אני אניח לך לזכות, אם רק תואיל למלא פעם אחת טופס לוטו".

ועד כמה שבדיחה זו מצחיקה, כך היא גם נכונה. אחד המאפיינים הבולטים של חברת לוטוקארד הוא היכולת הסיסטמתית לשלוח באופן עקבי וקבוע טופסי לוטו עבור לקוחות מועדון לוטוקארד ואם נוסיף לזה את השיטה הייחודית של מילוי לוטו אשר פותחה בחברת  לוטוקארד ואת כמות הטפסים הנשלחים - הרי לכם נוסחה מנצחת.

השירות החכם של לוטוקארד

השירות החכם של לוטוכארד בעצם מאפשר לכל אחד להנות מהגדלת סיכויי הזכייה במשחקים ובהגרלות של מפעל הפיס ואף מהגדלת סכומי הזכייה.

איך הם מועדון הלקוחות של לוטוקארד עושה כן?

האלמנט הראשון, עליו כבר דיברנו, הוא התמדה בשליחת הטפסים. אלמנט חשוב נוסף הוא צוות המומחים של לוטוקארד. צוות זה מונה סטטיסטיקאים, אנליסטים ואנשי תוכנה ופיתוח - שכולם עושים מאמצים רבים על מנת להעניק ללקוחות מועדון לוטו קארד את הסיכוי הטוב ביותר לזכות בפרסים. לצוות המומחים ניסיון רב שנים ושיטה שכבר הניבה פרסים כספיים גדולים לרבים מלקוחות המועדון.

האלמנט השלישי הוא המחשוב. מאחר ובחברת לוטוקארד, מקבוצת סמארט קלאב, הכול נעשה באופן ממוחשב, אין מקום לטעויות אנוש. באופן כזה, נהנים לקוחות מועדון לוטוקארד מדיוק, מרמת אבטחה גבוהה ומן הטכנולוגיה המתקדמת ביותר.

האלמנט הרביעי שמאפיין את מועדון לוטוקארד הוא הכמות. מאחר וחברים במועדון לוטוקארד אלפי לקוחות, מוטיב הכמות מעלה משמעותית את סיכויי הזכייה של כל אחד ואחד מהם.

לוטוקארד איתך לאורך כל הדרך

בנוסף למערך השירות הענף שעומד לרשות לקוחות מועדון לוטוקארד, השיקה החברה אתר אינטרנט מתקדם שמאפשר לכל לקוח להיות עם היד על הדופק 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע.

באתר האינטרנט ניתן לראות טפסי הגרלת לוטו של כל לקוח ולקוח, מספרי לוטו, מצב זכיות, תוצאות לוטו מן העבר, תוצאות לוטו אחרונות, הסכמים וחוזים, הטבות והגרלות פנימיות. באמצעות מערך השירות האינטרנטי הזה ניתן אף להחליף מסלולים או להרחיבם ועוד.

למעשה לקוחות מועדון לוטוקארד נהנים משירות ברמת Firs Class: מועדון לוטוקארד עושה הכול עבורם: ממלא את הטפסים, מאבטח, בודק זכיות, וכאשר יש זכייה, הצ'ק מגיע עד לביתו של הלקוח המאושר.

בנוסף לכל זאת, נהנים חברי מועדון לקוחות לוטוקארד מהגרלות פנימיות בלעדיות אשר מעניקות לזוכים מוצרים יוקרתיים כגון, דירות, רכבים, מוצרי חשמל וטיסות ליעדים שונים בעולם. כמו כן, מקיים מועדון הלקוחות לוטוקארד שירות הטבות ייחודית, המקנה לחברי מועדון לוטוקארד הנחות לחופשות חלומיות, למוצרי חשמל, לאתרי נופש עם ילדים, למופעים ועוד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיטל רביץ


 


מאמרים נוספים מאת מיטל רביץ
 
למלא טוטו בעזרת סטטיסטיקה
אוהבים ספורט? 'חולים' על כדורגל? אז אתם בוודאי גם ממלאים טפסי טוטו מידי פעם. שאלתם את עצמכם עד היום מהו הכלי הטוב ביותר איתו ניתן למלא טופס טוטו מוצלח? התשובה המוחלטת כמעט היא הסטטיסטיקה.

לוטו
התייחס אל הגרלת לוטו כחוויה נהדרת שבה אתה מעלה את סף הריגוש היומי שלך ומקווה לטוב. לא הצליח? תמיד יש הגרלת לוטו נוספת. הצליח? הטוב יישאר איתך עוד שנים רבות. ולפעמים, רק ההמתנה הזו שווה בפני עצמה מילוי של מאות טפסי לוטו לאורך השנים.

מתי לקחתם צ'אנס בפעם האחרונה
לא תמיד מתאים לנו להשתתף במשחקי הניחושים הגדולים של ישראל, הטוטו והלוטו. לעיתים, מתאים לנו דווקא משהו 'קטן', נקודתי, שיכול להבטיח לנו סיכויים רבים יותר לזכייה. אחד כזה הוא משחק צ'אנס

להיות ווינר
בתחילת הדרך, וממש עד לא מזמן, ווינר איפשר לנחש רק קומבינציה של כמה אירועים, אך לאחרונה איפשרו אנשי המועצה להסדר ההימורים בספורט לנחש גם תוצאות של משחקים יחידים – ניחוש שהפך מהר מאוד לפופולארי ביותר.

לוטוקארד איתך לאורך כל הדרך
26/01/10 | מיתוג
האלמנט הראשון, עליו כבר דיברנו, הוא התמדה בשליחת הטפסים. אלמנט חשוב נוסף הוא צוות המומחים של לוטוקארד. צוות זה מונה סטטיסטיקאים, אנליסטים ואנשי תוכנה ופיתוח – שכולם עושים מאמצים רבים על מנת להעניק ללקוחות מועדון לוטו קארד את הסיכוי הטוב ביותר לזכות בפרסים. לצוות המומחים ניסיון רב שנים ושיטה שכבר הניבה פרסים כספיים גדולים לרבים מלקוחות המועדון.

מצטרפים לנבחרת המנצחת של סמארט קלאב
הנבחרת המנצחת של קבוצת סמארט קלאב מונה שורה ארוכה של מומחים, חלקם סטטיסטיקאים מחוננים ואנליסטים מוכשרים וחלקם מומחי ספורט בעלי שם, הנפגשים מדי שבוע על מנת למלא את הטפסים של חברי המועדון, על פי שיטה שפותחה בחברה עצמה וכבר הוכיחה עצמה כשיטה מנצחת.

טוטוקארד – פשוט שירות חכם ובלעדי
29/12/09 | מיתוג
בעזרת השירות החכם הזה מציע המועדון לכל מצטרף מספר מסלולים המשלבים בין טורי טוטו וטפסי ווינר שיטתיים. על בסיס ניסיון של 19 שנים בניתוח סטטיסטי של משחקי כדורגל נשלחים באופן קבוע טפסי טוטו ו-ווינר על ידי המועדון עבור מנוייו. טפסי הטוטו נשלחים על שם הלקוח ומאפשרים זכייה במיליוני שקלים.

טוטוקארד – שיטה מנצחת ל-ווינר
השיטה גובשה במשך שנים רבות על ידי מומחי קבוצת סמארט קלאב, ומאחוריהם ותק רב. לפי שיטה זו קבעו את הכללים לגבי הבסיס (כפולים או משולשים) ואת התוצאה העדיפה אשר משתנה לפי תנאי המגרש, סטטיסטיקות, שחקנים, ידע מוקדם ועוד.

יתרונות תוכנית המנויים של לוטוקארד
המועדון מונה היום עשרות אלפי לקוחות הנהנים ממילוי טפסי לוטו על ידי צוות מומחים של סמארט קלאב. המספרים בטפסים אלו נבחרים באמצעות שיטת מילוי לוטו ייחודית ובלעדית שפותחה על ידי סטטיסטיקאים מומחים העובדים בשירות הקבוצה ודואגים גם לעדכן אותה ולשכללה מדיי יום.

לוטוקארד - אפשר עכשיו למלא לוטו עם מקצוענים
לוטוקארד, מקבוצת סמארט קלאב, מזמן הפך שם נרדף להגדלת סיכויי הזכייה בלוטו. החברה, מציעה שירות חכם שאין לו אח ורע בנוף הישראלי. מהיום הראשון שמה לה למטרה חברת לוטוקארד להציע שירות חכם לקהל לקוחותיה ואכן, משנת 1991, עת הוקמה הקבוצה, כבר אלפי לקוחות מרוצים הרוויחו סכומי עתק וכל זאת במינימום מאמץ.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI