דף הבית עסקים שיווק ופרסום לוטוקארד - אפשר עכשיו למלא לוטו עם מקצוענים
לוטוקארד - אפשר עכשיו למלא לוטו עם מקצוענים
מיטל רביץ 04/11/09 |  צפיות: 3277

לוטוקארד, מקבוצת סמארט קלאב, מזמן הפך שם נרדף להגדלת סיכויי הזכייה בלוטו. החברה, מציעה שירות חכם שאין לו אח ורע בנוף הישראלי. מהיום הראשון שמה לה למטרה חברת לוטוקארד להציע שירות חכם לקהל לקוחותיה ואכן, משנת 1991, עת הוקמה הקבוצה, כבר אלפי לקוחות מרוצים הרוויחו סכומי עתק וכל זאת במינימום מאמץ. אך זה לא הכול. סוד הקסם של לוטוקארד טמון בשיטה. החברה לא מסתפקת בניחושים מוצלחים, היא כוללת אנשי מקצוע, כולם מן השורה הראשונה בישראל: סטטיסטיקאים, אנליסטים ומומחים שעושים ימים כלילות – כדי להגדיל את סיכויי הזכייה של כל לקוח ולקוח. זה לא קסם גם לא כישוף, זו עבודה קשה שלוקחת בחשבון את כל הפרטים הקטנים.

הם מגיעים למשרדי החברה: סטטיסטיקאים, אנשי מחשבים ואנליסטים, מחשבים חישובים, סטיות תקן, ממוצעים, חציונים. הם עושים שימוש במיטב הטכנולוגיות והכלים שקיימים היום, עורכים סיעור מוחות, מוציאים דוחות, מתווכחים, מתפייסים ועד שלא יוצא עשן לבן מהחדר – הם לא יוצאים. אלו הם המומחים של סמארט קלאב. מקצוענים של ממש שמסייעים לכל לקוח ולקוח להגדיל את סיכויי הזכייה שלו.

לוטוקארד – שירות חכם שעובד בשבילכם!

זהו. כבר אין צורך להתלבש או לקום מן הכסא כדי להשתתף בהגרלות לוטו. אין צורך לרכוש טופס לוטו מדי שבוע כדי לקחת חלק בכל אותן הגרלות לוטו, גם אין צורך לעקוב אחר תוצאות לוטו, השירות שמספקת חברת סמארט קלאב הוא שירות כולל ומקיף, כך שכל שעליכם לעשות כדי לקחת חלק בהצלחה הזו היא להפוך מנויים. לא תצטרכו לעשות חוץ מזה כלום,אבל ממש כלום! שורה של סטטיסטיקאים ומומחים מחוננים ימלאו עבורכם את הטפסים, לאחר מכן החברה תשלח עבורכם את הטפסים ישירות למפעל הפיס וכאשר תזכו, תשמעו מיד את הטלפון שלכם מצלצל. זהו שירות חכם ויעיל מבית סמארט קלאב שמבטיח לכם שיש מי שעובד בשבילכם. אך אם ברצונכם לעקוב אחר טפסי הלוטו שלכם תוכלו לעשות כן בקלות רבה דרך אתר האינטרנט של החברה – באמצעות כרטיס הלקוח שלכם. כך או כך, לקוחות לוטוקארד – יוצאים נשכרים.

מלבד הנוחות, המומחיות, המקצועות, השיטה ומספר הזכיות הרב בפועל, השירות מבטיח, לכל מנוי, שלא יהיה שבוע שבו הוא לא ייקח חלק בהגרלות. הודות לשירות הזה, ניתן ליהנות מהשתתפות רציפה ועקבית בכל אותן הגרלות לוטו ועובדה זו לבדה יכולה להגדיל באופן משמעותי את ההסתברות לזכייה.

סמארט קלאב – הגרלות לוטו ועוד הרבה יותר...

מנויי וחברי מועדון לוטוקארד אמנם נהנים משירות ייחודי, אך סמארט קלאב מעניקה לקהל לקוחותיה גם ערך מוסף בדמות תוכנית הטבות מיוחדת. תוכנית ההטבות של סמארט קלאב למעשה כוללת הנחות למגוון רחב של שירותים ומוצרים: מלונות, מוצרי צריכה ועוד – לכל אורך ימות השנה. בנוסף עורכת החברה הגרלות שנתיות פנימיות בהן לכל חבר מועדון לוטוקארד יש סיכוי לזכות בפרסים יוקרתיים כגון: אוטו, דירה או טיסות לחו"ל.

לוטוקארד – לפעמים חלומות מתגשמים

בואו נודה, מי מאיתנו לא חלם על זכייה בלוטו?! כולנו חילקנו כבר סכומי עתק ליקירנו בדמיוננו או שרכשנו אי קטן באיזו רפובליקת בננות בעיני רוחנו. אולם מסקר קטן עולה שרבים הם החולמים ורק מעטים הם – המתמידים. נראה כי השילוב בין רפרטואר המומחים של סמארט קלאב לבין השיטה הייחודית ויכולת ההתמדה – הם אלו שמביאים לשיעור הזכיות הגדול ללקוחות חברת לוטוקארד. כך שניתן לומר בפה מלא שאם נעזרים במומחים ומתמידים, חלומות אכן מתגשמים...


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיטל רביץ


 


מאמרים נוספים מאת מיטל רביץ
 
למלא טוטו בעזרת סטטיסטיקה
אוהבים ספורט? 'חולים' על כדורגל? אז אתם בוודאי גם ממלאים טפסי טוטו מידי פעם. שאלתם את עצמכם עד היום מהו הכלי הטוב ביותר איתו ניתן למלא טופס טוטו מוצלח? התשובה המוחלטת כמעט היא הסטטיסטיקה.

לוטו
התייחס אל הגרלת לוטו כחוויה נהדרת שבה אתה מעלה את סף הריגוש היומי שלך ומקווה לטוב. לא הצליח? תמיד יש הגרלת לוטו נוספת. הצליח? הטוב יישאר איתך עוד שנים רבות. ולפעמים, רק ההמתנה הזו שווה בפני עצמה מילוי של מאות טפסי לוטו לאורך השנים.

מתי לקחתם צ'אנס בפעם האחרונה
לא תמיד מתאים לנו להשתתף במשחקי הניחושים הגדולים של ישראל, הטוטו והלוטו. לעיתים, מתאים לנו דווקא משהו 'קטן', נקודתי, שיכול להבטיח לנו סיכויים רבים יותר לזכייה. אחד כזה הוא משחק צ'אנס

להיות ווינר
בתחילת הדרך, וממש עד לא מזמן, ווינר איפשר לנחש רק קומבינציה של כמה אירועים, אך לאחרונה איפשרו אנשי המועצה להסדר ההימורים בספורט לנחש גם תוצאות של משחקים יחידים – ניחוש שהפך מהר מאוד לפופולארי ביותר.

לוטוקארד איתך לאורך כל הדרך
26/01/10 | מיתוג
האלמנט הראשון, עליו כבר דיברנו, הוא התמדה בשליחת הטפסים. אלמנט חשוב נוסף הוא צוות המומחים של לוטוקארד. צוות זה מונה סטטיסטיקאים, אנליסטים ואנשי תוכנה ופיתוח – שכולם עושים מאמצים רבים על מנת להעניק ללקוחות מועדון לוטו קארד את הסיכוי הטוב ביותר לזכות בפרסים. לצוות המומחים ניסיון רב שנים ושיטה שכבר הניבה פרסים כספיים גדולים לרבים מלקוחות המועדון.

מצטרפים לנבחרת המנצחת של סמארט קלאב
הנבחרת המנצחת של קבוצת סמארט קלאב מונה שורה ארוכה של מומחים, חלקם סטטיסטיקאים מחוננים ואנליסטים מוכשרים וחלקם מומחי ספורט בעלי שם, הנפגשים מדי שבוע על מנת למלא את הטפסים של חברי המועדון, על פי שיטה שפותחה בחברה עצמה וכבר הוכיחה עצמה כשיטה מנצחת.

טוטוקארד – פשוט שירות חכם ובלעדי
29/12/09 | מיתוג
בעזרת השירות החכם הזה מציע המועדון לכל מצטרף מספר מסלולים המשלבים בין טורי טוטו וטפסי ווינר שיטתיים. על בסיס ניסיון של 19 שנים בניתוח סטטיסטי של משחקי כדורגל נשלחים באופן קבוע טפסי טוטו ו-ווינר על ידי המועדון עבור מנוייו. טפסי הטוטו נשלחים על שם הלקוח ומאפשרים זכייה במיליוני שקלים.

טוטוקארד – שיטה מנצחת ל-ווינר
השיטה גובשה במשך שנים רבות על ידי מומחי קבוצת סמארט קלאב, ומאחוריהם ותק רב. לפי שיטה זו קבעו את הכללים לגבי הבסיס (כפולים או משולשים) ואת התוצאה העדיפה אשר משתנה לפי תנאי המגרש, סטטיסטיקות, שחקנים, ידע מוקדם ועוד.

יתרונות תוכנית המנויים של לוטוקארד
המועדון מונה היום עשרות אלפי לקוחות הנהנים ממילוי טפסי לוטו על ידי צוות מומחים של סמארט קלאב. המספרים בטפסים אלו נבחרים באמצעות שיטת מילוי לוטו ייחודית ובלעדית שפותחה על ידי סטטיסטיקאים מומחים העובדים בשירות הקבוצה ודואגים גם לעדכן אותה ולשכללה מדיי יום.

לוטוקארד - אפשר עכשיו למלא לוטו עם מקצוענים
לוטוקארד, מקבוצת סמארט קלאב, מזמן הפך שם נרדף להגדלת סיכויי הזכייה בלוטו. החברה, מציעה שירות חכם שאין לו אח ורע בנוף הישראלי. מהיום הראשון שמה לה למטרה חברת לוטוקארד להציע שירות חכם לקהל לקוחותיה ואכן, משנת 1991, עת הוקמה הקבוצה, כבר אלפי לקוחות מרוצים הרוויחו סכומי עתק וכל זאת במינימום מאמץ.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI