דף הבית בידור ופנאי בידור תחביבים ופנאי - אחר יתרונות תוכנית המנויים של לוטוקארד
יתרונות תוכנית המנויים של לוטוקארד
מיטל רביץ 10/11/09 |  צפיות: 3308

לוטוקארד הוא מועדון בו חברים אנשים שמבינים שכדי להגשים את חלומם ולזכות בפרס הראשון בלוטו הם צריכים לעשות מעשה ולהצטרף אל הטובים ביותר בתחום. אין אחד מאיתנו שלא פנטז על זכייה של מיליונים בהגרלת הלוטו. אנחנו כבר יודעים לאן נטוס, למי נתרום, איזה רכב נקנה ואיך בדיוק תראה הווילה שלנו. אין ספק שמדובר בחלום משותף של מיליוני ישראלים שממלאים בכל שבוע טפסי לוטו ומחכים צמודים למסך להגרלות המועברות בשידור ישיר בערוץ 10. הסיכויים אינם גבוהים ועדיין, תמיד ההרגשה שהנה זה בא, שהפעם המזל יהיה בצד שלנו. אז עבור מי שרוצה שהמזל יהיה בצד שלו החליטו בקבוצת סמארט קלאב על הקמת מועדון החברים לוטוקארד.

קבוצת סמארט קלאב, שבשירותיה נמנים מועדוני חברים כמו ה"לוטוקארד" וה"טוטוקארד", הוקמה ב-1991 על ידי קבוצת שריג במטרה לאגד את כל חובבי הלוטו והטוטו ולאפשר להם לשפר בצורה ניכרת את סיכויי זכייתם באמצעות שירות חכם וטומן בחובו שיטות ייחודיות שפיתחה החברה. המועדון מונה היום עשרות אלפי לקוחות הנהנים ממילוי טפסי לוטו על ידי צוות מומחים של סמארט קלאב. המספרים בטפסים אלו נבחרים באמצעות שיטת מילוי לוטו ייחודית ובלעדית שפותחה על ידי סטטיסטיקאים מומחים העובדים בשירות הקבוצה ודואגים גם לעדכן אותה ולשכללה מדיי יום.

לוטוקארד – שיטה ייחודית

מועדון ווינר מעניק למנוייו יתרונות שלא ניתן למצוא בדרכים הקונבנציונאליות של מילוי טופסי לוטו. היתרון הגדול ביותר הוא כמובן שיפור אדיר בסיכויי הזכייה. על מה מתבסס שיפור זה? ובכן, ראשית בעצם העובדה שאת הטופס ממלאים סטטיסטיקאים מומחים שלוקחים בחשבון שקלולים של אינספור פרמטרים שאנחנו כאנשים מין המניין לא תמיד נותנים עליהם את הדעת. סטטיסטיקאים אלו מסתמכים על שיטה ייחודית שפותחה במועדון לוטוקארד ולפיה נשלחים טפסים המשלבים בין שני מסלולי לוטו שונים – קוביות לוטו אישיות וקוביות שיטתיות. שילוב זה הוא המפתח לשיפור הדרמתי באחוזי הזכייה. אל השיטה הייחודית מצטרפת גם העקביות שבשליחת הטפסים. טפסי הלוטו של מנויי המועדון נשלחים בצורה עקבית בכל יום שלישי ובמוצאי שבת (בהם נערכות הגרלות לוטו), מה שאומר שלא מפספסים אף לא הגרלה אחת. מי שרוצה להזיז את המזל לצד שלו חייב את העקביות הזו, עקביות ורציפות אותם מספק מועדון ווינר בנוחות מרבית.

לוטוקארד – מקרבים את המזל

מעבר לשיפור המשמעותי בסיכויי הזכייה מעניקה קבוצת סמארט קלאב ללקוחותיה יתרונות רבים. חובבי לוטו נהנים כאן מנוחות מקסימאלית בשליחת הטפסים. כאמור, הטפסים נשלחים פעמיים בשבוע באופן קבוע על ידי אנשי החברה. לקוחות החברה לא צריכים לעשות דבר – לא לצאת מהבית, לא להיתקע בפקקים ולא להגיע לתחנת לוטו צפופה. בלוטוקארד חוסכים מאיתנו את כל אלו ומספקים לנו את השירות הנוח והיעיל ביותר. בנוסף, זוכים לקוחות המועדון ליהנות משקיפות מלאה ולעקוב אחר הטופס שלהם באתר החברה. כל לקוח חדש מקבל שם וסיסמה אישיים ויכול לעקוב אחר תוצאות לוטו, לבדוק את הטופס שלו ולקבל הודעה על זכייה.

ואם כל אלו לא מספיקים אזיי נהנים חברי מועדון לוטוקארד מהגרלות של דירות, חופשות בארץ ובחו"ל, מכוניות ועוד פרסים רבים אחרים וכן מהטבות והנחות על מוצרים שונים וחופשות אותם ניתן להזמין ישירות דרך אתר החברה. ולמי שעדיין לא השתכנע הנה עוד עובדה שאולי תשנה את דעתו: עד היום זכה מועדון הלוטוקארד לחלק ללקוחותיו מעל ל-100 מליון שקלים חדשים כתוצאה מזכיות שונות. עם נתון שכזה קשה להתווכח. אז אם אתם חובבי לוטו עם חלום לזכייה שתשנה את חייכם, אל תחכו שהמזל יבוא אליכם, קרבו אותו בכוחות עצמכם. מנוי למועדון המתרחב והולך של ווינר הוא צעד חכם שיקרב אתכם אל היעד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיטל רביץ


 


מאמרים נוספים מאת מיטל רביץ
 
למלא טוטו בעזרת סטטיסטיקה
אוהבים ספורט? 'חולים' על כדורגל? אז אתם בוודאי גם ממלאים טפסי טוטו מידי פעם. שאלתם את עצמכם עד היום מהו הכלי הטוב ביותר איתו ניתן למלא טופס טוטו מוצלח? התשובה המוחלטת כמעט היא הסטטיסטיקה.

לוטו
התייחס אל הגרלת לוטו כחוויה נהדרת שבה אתה מעלה את סף הריגוש היומי שלך ומקווה לטוב. לא הצליח? תמיד יש הגרלת לוטו נוספת. הצליח? הטוב יישאר איתך עוד שנים רבות. ולפעמים, רק ההמתנה הזו שווה בפני עצמה מילוי של מאות טפסי לוטו לאורך השנים.

מתי לקחתם צ'אנס בפעם האחרונה
לא תמיד מתאים לנו להשתתף במשחקי הניחושים הגדולים של ישראל, הטוטו והלוטו. לעיתים, מתאים לנו דווקא משהו 'קטן', נקודתי, שיכול להבטיח לנו סיכויים רבים יותר לזכייה. אחד כזה הוא משחק צ'אנס

להיות ווינר
בתחילת הדרך, וממש עד לא מזמן, ווינר איפשר לנחש רק קומבינציה של כמה אירועים, אך לאחרונה איפשרו אנשי המועצה להסדר ההימורים בספורט לנחש גם תוצאות של משחקים יחידים – ניחוש שהפך מהר מאוד לפופולארי ביותר.

לוטוקארד איתך לאורך כל הדרך
26/01/10 | מיתוג
האלמנט הראשון, עליו כבר דיברנו, הוא התמדה בשליחת הטפסים. אלמנט חשוב נוסף הוא צוות המומחים של לוטוקארד. צוות זה מונה סטטיסטיקאים, אנליסטים ואנשי תוכנה ופיתוח – שכולם עושים מאמצים רבים על מנת להעניק ללקוחות מועדון לוטו קארד את הסיכוי הטוב ביותר לזכות בפרסים. לצוות המומחים ניסיון רב שנים ושיטה שכבר הניבה פרסים כספיים גדולים לרבים מלקוחות המועדון.

מצטרפים לנבחרת המנצחת של סמארט קלאב
הנבחרת המנצחת של קבוצת סמארט קלאב מונה שורה ארוכה של מומחים, חלקם סטטיסטיקאים מחוננים ואנליסטים מוכשרים וחלקם מומחי ספורט בעלי שם, הנפגשים מדי שבוע על מנת למלא את הטפסים של חברי המועדון, על פי שיטה שפותחה בחברה עצמה וכבר הוכיחה עצמה כשיטה מנצחת.

טוטוקארד – פשוט שירות חכם ובלעדי
29/12/09 | מיתוג
בעזרת השירות החכם הזה מציע המועדון לכל מצטרף מספר מסלולים המשלבים בין טורי טוטו וטפסי ווינר שיטתיים. על בסיס ניסיון של 19 שנים בניתוח סטטיסטי של משחקי כדורגל נשלחים באופן קבוע טפסי טוטו ו-ווינר על ידי המועדון עבור מנוייו. טפסי הטוטו נשלחים על שם הלקוח ומאפשרים זכייה במיליוני שקלים.

טוטוקארד – שיטה מנצחת ל-ווינר
השיטה גובשה במשך שנים רבות על ידי מומחי קבוצת סמארט קלאב, ומאחוריהם ותק רב. לפי שיטה זו קבעו את הכללים לגבי הבסיס (כפולים או משולשים) ואת התוצאה העדיפה אשר משתנה לפי תנאי המגרש, סטטיסטיקות, שחקנים, ידע מוקדם ועוד.

יתרונות תוכנית המנויים של לוטוקארד
המועדון מונה היום עשרות אלפי לקוחות הנהנים ממילוי טפסי לוטו על ידי צוות מומחים של סמארט קלאב. המספרים בטפסים אלו נבחרים באמצעות שיטת מילוי לוטו ייחודית ובלעדית שפותחה על ידי סטטיסטיקאים מומחים העובדים בשירות הקבוצה ודואגים גם לעדכן אותה ולשכללה מדיי יום.

לוטוקארד - אפשר עכשיו למלא לוטו עם מקצוענים
לוטוקארד, מקבוצת סמארט קלאב, מזמן הפך שם נרדף להגדלת סיכויי הזכייה בלוטו. החברה, מציעה שירות חכם שאין לו אח ורע בנוף הישראלי. מהיום הראשון שמה לה למטרה חברת לוטוקארד להציע שירות חכם לקהל לקוחותיה ואכן, משנת 1991, עת הוקמה הקבוצה, כבר אלפי לקוחות מרוצים הרוויחו סכומי עתק וכל זאת במינימום מאמץ.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI