דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב אופנה לימודי מנהל עסקים באופנה במרנגוני
לימודי מנהל עסקים באופנה במרנגוני
marangoni 15/06/11 |  צפיות: 4635

בית הספר מרנגוני מתמחה בתוכניות לימודי עיצוב אופנה. מזה מעל לשבעים וחמש שנה הכשיר המוסד המוביל עשרות אלפי מעצבי אופנה אשר איישו משרות בכירות בתעשייה, וכשמונים אחוז מכלל מעצבי האופנה בבתי אופנה מובילים כמו פראדה וכן ורסאצ'ה הם בוגרי מסלול לימודי עיצוב אופנה בחו"ל במרנגוני.

ההתמחות של בית הספר בתוכניות לימודי עיצוב אופנה בחו"ל מאפשרות לסטודנטים רבים גם להתחיל את לימודי עיצוב אופנה בהיבט ייחודי ושונה - מנהל עסקים באופנה. כדי לנהל בתי אופנה או קולקציות מובילות, יש לרכוש ידע נרחב אודות תהליך הייצור של הבגד עד להגעתו לחנויות, והלימודים מעניקים את ההכשרה הזו לצד לימוד מעמיק על נבכי עולם מנהל העסקים.

לימודי עיצוב אופנה בהיבט העסקה מעניקים ידע כולל על שלבי התכנון והייצור, מכירה ושיווק של המוצר, לצד לימוד על תהליכי ההפצה של הבגדים. מנהלי עסקים בתחום צריכים להיות מומחים בביצוע ניתוחי שוק, ותוכנית לימודי עיצוב אופנה בחו"ל בהיבט העסקי עוסקת גם בתחום הזה.

עוד בטרם הלימוד המעמיק על הקשר שבין ניהול לאופנה, לימודי עיצוב אופנה במרנגוני כוללים שיעורים מעמיקים המקנים ידע על בדים וקולקציות בתחום, לצד יכולת הערכת העלויות והתמחור של בגדים - ע"פ מידת ההשקעה על הבגד.

מלבד שירותי ניהול, בוגרי לימודי עיצוב אופנה במרנגוני יוכלו לעסוק בנותני ייעוץ לבתי אופנה מובילים באופן פרטי. הלימודים מתקיימים בקבוצות קטנות של כעשרים תלמידים, וזאת כדי להעניק יחס אישי לכל אחת מהסטודנטים במסגרת של לימודי עיצוב אופנה בחו"ל.

לימודי עיצוב אופנה בהיבט העסקי נמשכים כשלוש שנים והם כוללים בין היתר שיעורים העוסקים בתחומים הבאים: תקשורת ופרסום, מבנה קולקציות, טכניקות ניהול של משא ומתן, שיווק בעולם האופנה, ניתוח עולם האופנה המודרני, קניינות באופנה ואומנות מודרנית, ועוד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 marangoni


 


מאמרים נוספים מאת marangoni
 
לימודי מנהל עסקים באופנה במרנגוני
בית הספר מרנגוני מתמחה בתוכניות לימודי עיצוב אופנה. מזה מעל לשבעים וחמש שנה הכשיר המוסד המוביל עשרות אלפי מעצבי אופנה אשר איישו משרות בכירות בתעשייה, וכשמונים אחוז מכלל מעצבי האופנה בבתי אופנה מובילים כמו פראדה וכן ורסאצ'ה הם בוגרי מסלול לימודי עיצוב אופנה בחו"ל במרנגוני.

קורסי קיץ לנוער במרנגוני
את הצעדים הראשונים בעולם האופנה ניתן לעשות בבית הספר מרנגוני, המקיים מסלולים של לימודי עיצוב אופנה בחו"ל במסגרת קורס מקוצר הנמשך כשבועיים. לימודי עיצוב אופנה במתכונת זו מיועדים לבני נוער בין הגילאי 15 עד 17. התוכנית של לימודי עיצוב אופנה בחו"ל מתחלקים לשני נושאים - בשבוע הראשון מתקיים לימוד על עיצוב אופנה, ובשבוע השני רוכשים הסטודנטים ידע במסגרת לימודי סטיילינג.

לימודי מאסטר בבית הספר מרנגוני
תוכניות המאסטר של לימודי עיצוב במרנגוני מיועדים לסטודנטים בעלי רקע קודם בלימודים, או לאנשי מקצוע שכבר רכשו ניסיון תעסוקתי

אילו מסלולי עיצוב אופנה קיימים במרנגוני?
לימודי עיצוב אופנה בחו"ל במרנגוני נחשבים לחוויה מרגשת במיוחד. מעבר לאפשרות ללמוד תחום מרתק בבית ספר נחשב, הלימודים עצמם מתקיימים בשלוש מהערים היפות אך גם החשובות ביותר לתעשיית האופנה – לונדון, פריז, ומילאנו. מאז הקמתו של בית הספר מרנגוני ב1935, למדו בו מעל 30,000 מעצבים ואנשי מקצוע.

לימודי עיצוב אופנה בבית הספר מרנגוני
בית הספר מרנגוני מקיים מסלולי לימודי עיצוב אופנה משנת 1935 וכן לימודי סטיילינג. כשמונים אחוז ממעצבי האופנה בפירמות עיצוב מובילות כגון ורסאצ'ה, פראדה ודולצ'ה וגבנה, הם בוגרי המסלול של לימודי עיצוב אופנה בחו"ל של מרנגוני. במסגרת תוכנית לימודי סטיילינג כמו גם לימודי עיצוב אופנה בבית הספר, סטודנטים יוכלו לבחור בתארים המתקיימים בשלוש ערים אירופאיות מובחרות: פריז, מילאנו, ולונדון.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI