דף הבית חינוך ולימודים לימודים בחו"ל אילו מסלולי עיצוב אופנה קיימים במרנגוני?
אילו מסלולי עיצוב אופנה קיימים במרנגוני?
marangoni 10/04/11 |  צפיות: 3831

לימודי עיצוב אופנה בחו"ל במרנגוני נחשבים לחוויה מרגשת במיוחד. מעבר לאפשרות ללמוד תחום מרתק בבית ספר נחשב, הלימודים עצמם מתקיימים בשלוש מהערים היפות אך גם החשובות ביותר לתעשיית האופנה - לונדון, פריז, ומילאנו. מאז הקמתו של בית הספר מרנגוני ב1935, למדו בו מעל 30,000 מעצבים ואנשי מקצוע.

מדי שנה לומדים במקום כשלושת אלפים סטודנטים המגיעים מ70 מדינות, מה שמעניק אווירה קוסמופוליטית לאותם לימודי עיצוב במרנגוני. לסטודנטים מוצעות שתי אפשרויות לימודי עיצוב בחו"ל: מסלול חד שנתי, או מסלול מעמיק ומורחב הנמשך כשלוש שנים.

המסלול החד שנתי של לימודי עיצוב אופנה בחו"ל במרנגוני מקנה לסטודנטים כלים לפיתוח יכולת האיור וכן פיתוח היצירתיות והתאמתה לדרישות הלקוחות - מבחינת הבגדים, קו עיצובי, ועוד. בזכות הידע הרחב שנרכש במסגרת לימודי עיצוב בחו"ל על עולם וסטיילינג, הסטודנטים יוכלו להבין ביתר קלות את ההיבטים השונים של תהליך הייצור של בגדים בעולם האופנה. בסיומם של לימודי עיצוב מסלול החד-שנתי, מתבצע לימוד מעמיק של עיצוב קולקציות לגברים ולנשים.

גולת הכותרת של לימודי עיצוב אופנה בחו"ל או לימודי עיצוב בחו"ל היא המסלול הארוך שנמשך כשלוש שנים, ומעניק את כלל ההכשרה המקצועית הדרושה עבור תעסוקה בעולם האופנה. תוכנית לימודי עיצוב כוללת גישה רב-תחומית החולשת על מגוון נישות ותחומים בתעשייה - מטכניקות עיצוב של קולקציות ותדמיתנות, דרך לימוד על תולדות האומנות והאופנה אשר יעניקו לסטודנט את ההשראה עבור יצירה אומנותית-אופנתית, ולנבכי השיווק והסוציולוגיה של התעשייה. בסיומם של לימודי עיצוב עורכים הסטודנטים תצוגת אופנה שאמורה גם לשמש ככרטיס כניסה לתעשייה.

תוכנית לימודי עיצוב אופנה בחו"ל כוללת קורסים בשנה הראשונה העוסקים בתולדות האומנות ובתולדות הלבוש, וכן במספר קורסי ליבה הדרושים לתעסוקה בתחום - עיצוב אופנה במחשב, לימוד על בדים ואביזרים, איורי אופנה, ועוד. בשנה השלישית והאחרונה של לימודי עיצוב בחו"ל מתקיים לימוד מעמיק וממוקד על ניתוח עולם האופנה המודרני, עיצוב קולקציות שונות - כגון הלבשה תחתונה או בגדי נשים, ועוד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 marangoni


 


מאמרים נוספים מאת marangoni
 
לימודי מנהל עסקים באופנה במרנגוני
בית הספר מרנגוני מתמחה בתוכניות לימודי עיצוב אופנה. מזה מעל לשבעים וחמש שנה הכשיר המוסד המוביל עשרות אלפי מעצבי אופנה אשר איישו משרות בכירות בתעשייה, וכשמונים אחוז מכלל מעצבי האופנה בבתי אופנה מובילים כמו פראדה וכן ורסאצ'ה הם בוגרי מסלול לימודי עיצוב אופנה בחו"ל במרנגוני.

קורסי קיץ לנוער במרנגוני
את הצעדים הראשונים בעולם האופנה ניתן לעשות בבית הספר מרנגוני, המקיים מסלולים של לימודי עיצוב אופנה בחו"ל במסגרת קורס מקוצר הנמשך כשבועיים. לימודי עיצוב אופנה במתכונת זו מיועדים לבני נוער בין הגילאי 15 עד 17. התוכנית של לימודי עיצוב אופנה בחו"ל מתחלקים לשני נושאים - בשבוע הראשון מתקיים לימוד על עיצוב אופנה, ובשבוע השני רוכשים הסטודנטים ידע במסגרת לימודי סטיילינג.

לימודי מאסטר בבית הספר מרנגוני
תוכניות המאסטר של לימודי עיצוב במרנגוני מיועדים לסטודנטים בעלי רקע קודם בלימודים, או לאנשי מקצוע שכבר רכשו ניסיון תעסוקתי

אילו מסלולי עיצוב אופנה קיימים במרנגוני?
לימודי עיצוב אופנה בחו"ל במרנגוני נחשבים לחוויה מרגשת במיוחד. מעבר לאפשרות ללמוד תחום מרתק בבית ספר נחשב, הלימודים עצמם מתקיימים בשלוש מהערים היפות אך גם החשובות ביותר לתעשיית האופנה – לונדון, פריז, ומילאנו. מאז הקמתו של בית הספר מרנגוני ב1935, למדו בו מעל 30,000 מעצבים ואנשי מקצוע.

לימודי עיצוב אופנה בבית הספר מרנגוני
בית הספר מרנגוני מקיים מסלולי לימודי עיצוב אופנה משנת 1935 וכן לימודי סטיילינג. כשמונים אחוז ממעצבי האופנה בפירמות עיצוב מובילות כגון ורסאצ'ה, פראדה ודולצ'ה וגבנה, הם בוגרי המסלול של לימודי עיצוב אופנה בחו"ל של מרנגוני. במסגרת תוכנית לימודי סטיילינג כמו גם לימודי עיצוב אופנה בבית הספר, סטודנטים יוכלו לבחור בתארים המתקיימים בשלוש ערים אירופאיות מובחרות: פריז, מילאנו, ולונדון.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI