דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר התקנת מנעולים ע"י מנעולן מומחה
התקנת מנעולים ע"י מנעולן מומחה
אסי שרון 21/06/11 |  צפיות: 4963

התקנת מנעולים רק על ידי מומחים

התקנת מנעולים דורשת עבודה של מומחים.אם אתם צריכים לבצע התקנת מנעוליםבגלל סיבה כל שהיא עליכם לוודא שהמנעולן שיבצע עבורכם התקנת מנעולים אכןמורשה מטעם משטרת ישראל, כמו כן שהמנעול שהוא ייתן לכם חדש וסגורבאריזה.לצערנו יש כיום בשוק תופעה של שימוש במנעולים משומשים ואם לא תפקחואת עיניכם אתם עלולים למצוא את עצמכם עם מנעול בעל צילינדר שחוק,באיכותגרועה יותר מהמנעול אותו החלפתם.התקנת מנעולים בלתי מקצועית של חאפריםלמיניהם, יכולה גם לגרום לכם למצוא את עצמכם במצב בו לא תוכלו לשכפל אתהמפתח,כיוון שהצילינדר שניתן לכם הוא צילינדר מיובא אשר לא ניתן להשיגעבורו גלמי מפתחות תואמים.כמובן שאם תבחרו במנעולן מוכר ואיכותי עבור התקנתהמנעולים שלכם לא תתקלו בבעיות כאלה,אולם תמיד חשוב לפקוח עיניים.לכןמומלץ כאשר אתם בודקים הצעות מחיר בחרו הצעת מחיר סבירה אבל לא זולה באופןחריג ובקשו המלצות וחוות דעת מלקוחות ומאנשי מקצוע שמוכרים ומתקינים מנעולימרתוק.

מנעולן במרכז

אם אתם מחפשים מנעולן במרכז ,אנו ממליצים לכם בכל לשון על חברת מרתוק.אפשר לספר הרבה על חברתמרתוק אשר משווקת את מנעול הרתק המוביל בארץ להגנה מסיבית על דלתותהפלדה,שנקרא גם הוא כמובן ''מרתוק''.אולם די אם נזכיר פרט אחד: העומד בראשמרתוק הוא משה דולב האיש אשר אחראי על המצאות רבות בתחום המנעולים שהפכולסטנדרט בסיסי  ולמושגי יסוד אשר אנשים רבים מזהים אותם עם כל מה שקשורלנעילת בתים.בין ההמצאות של משה דולב תמצאו את מנעול הרב בריח, הפלדלת,מנעולי תלי, רתקים , צילינדרים עם פינים טלסקופיים , מכונת שכפול מפתחות רבבריח ועוד.עם רקורד שכזה מובן שכל מי שמחפש מנעולן במרכז ושמע על מרתוקפונה אליהם.חברת מרתוק הממוקמת באזור התעשייה ברעננה הפכה לשם דבר ולהמלצהראשונה של אנשי מקצוע בתחום המנעולנות בכל רחבי הארץ.

מנעול רב בריח

אחת ההמצאות החשובות של משה דולב הינה מנעול הרב בריח, מנעול רב בריחפותח לפני כארבעים שנה,בתקופה בה מצב הביטחון האישי ומיגון הבתים היו בשפלהמדרגה.יש אשר אומרים בבדיחות הדעת שגם הפורצים אז היו פחות מיומנים ולכןהאנשים יכלו לחיות בצורה שכזו בשקט יחסי,אולם הצורך הגובר והולך באמצעינעילה חזקים ואמינים יותר הביא את משה דולב לפיתוחו של מנעול רבבריח.הרעיון העומד בבסיסו של מנעול רב בריח הוא פשוט.במקום בריח אחד אשרננעל לכיוון צידה של הדלת אפשר להשתמש בכמה בריחים אשר יינעלו בו זמניתלכמה צדדים: למעלה ,למטה ,ובשני צידי הדלת.התקנת מנעול הרב בריח הפך להצלחה מטאורית,הביטחון וההגנה שהוא סיפק העלו בבת אחת אתרמת אמצעי הנעילה בארץ בכמה רמות,עד שהוא הפך לשם תחליפי למנעול רגיללבית.ההצלחה של המנעול הרב בריח י הייתה לו לרועץ ,היום מותקנים ברחביהמדינה כארבעה מיליון מנעולים רב י בריח ים בדלתות פלדה ובדלתות אחרותובהיעדר מנעולים אחרים לא נותר לפורצים אלא להתמודד עם המנעולים רב י הבריחים והם עושים זאת בהצלחה רבה.בכל יום נפרצות במדינה כמאה דלתות פלדהמצוידות במנעול רב בריח י. הוספת מנעול מרתוק לדלת פלדה רב בריח ית מהווהמכשול בפני פורצים שיחזיק מעמד שנים רבות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אסי שרון


 


מאמרים נוספים מאת אסי שרון
 
מערכות תצוגה וסטנדים - סיוע לתהליך המכירה בחנות
07/08/11 | מכירות
מערכות תצוגה ו סטנדים לתצוגה תורמים לניצול החלל בצורה המירבית ומסייעים בתהליך המכירה. רוצים לקבל מידע נוסף בנושא? הכנסו למאמר המורחב.

השכרת שמלות לאירועים - ללבוש מעצבי על !
12/07/11 | אופנה
ב wish יש את השמלות ערב של כל המעצבים הבינלאומיים הטובים ביותר.השכרת שמלות לכל סוגי האירועים ממעצבי העל.

עיצוב חלונות ראווה בעזרת מדבקות קיר
28/06/11 | מיתוג
אחת הדרכים לעצב חלונות ראווה היא באמצעות מדבקות. היחס לתחום הפקת מדבקות הופך להיות חיובי יותר ויותר לאורך השנים האחרונות. רוצים לקבל מידע נוסף על עיצוב חלונות ראווה? כל המידע במאמר הבא.

התקנת מנעולים ע"י מנעולן מומחה
אם אתם מחפשים מנעולן במרכז ,אנו ממליצים לכם בכל לשון על חברת מרתוק.אפשר לספר הרבה על חברת מרתוק אשר משווקת את מנעול הרתק המוביל בארץ להגנה מסיבית על דלתות הפלדה,שנקרא גם הוא כמובן ''מרתוק''.

נורית פרדו - קורס לימודי אסטרולוגיה
נורית פרדו היא אסטרולוגית מומחית ,במשך עשרים ושמונה השנים בהם היא עובדת כאסטרולוגית,נורית רכשה מיומנות בשפת האסטרולוגיה העשירה אשר בנויה על פי סימנים ומשלים עמוקים אשר נוגעים בכוחות הנפש העמוקים ביותר של האדם ובנבכי התת-מודע שלו.עוד מידע על קורס האסטרולוגיה של נורית פרדו? הכנסו למאמר בנושא

החלפת מנעול - הבטיחות משתלמת
פרצו לכם את הדירה ? איבדתם את המפתחות ? אתם עוברים לדירה חדשה ? מכל אחד ממקרים משמחים או עצובים אלו לפי בחירתכם,צריך לבצע החלפת מנעול. במאמר הבא נסביר בהרחבה על הנושא.

מתקני תצוגה - מערכות מודולריות לשיווק מוצרים
מידי שנה חברות רבות משיקות מגוון רחב של מוצרים לשוק המקומי והעולמי. כל השקת מוצר חדש מלווה בשלבים רבים של תכנון, בדיקות הפקה והשקה.במאמר הבא נעסוק באפשרויות התצוגה השונים כמו מתקני תצוגה ומערכות מודולריות לפרסום שיווקי ויעיל.

הקניית מיומנויות חברתיות לילדים
20/04/11 | הורות
טיפול של הקניית מיומנויות חברתיות לילדים יעסוק בשלב הראשון בזיהוי של אותם התנהגויות וכישורים שאינם מפותחים מספיק,ואשר גורמים ומגרים את הלחץ החברתי.מאמר בנושא התמודדות עם חרם כיתתי על הילד.

סדנאות אסטרולוגיה בהדרכת אסטרולוגית מומחית
לא חסרות סדנאות אסטרולוגיה בארץ.מה שכן כדאי לברר מי מעביר אותן לפני שנרשמים לסדנה מסוג זה.נורית פרדו אסטרולוגית מומחית בעלת שם בארץ מעבירה קורסים,סדנאות,ייעוץ אסטרולוגי ועוד. כל המידע במאמר הבא.

הדברת טרמיטים ושאר מזיקים
04/04/11 | חיות מחמד
עולמנו מלא בחיות שונות ומשונות. חלקן חיות מחמד, חלקן חיות בר וחלקן מהוות מטרד רציני לחיינו.טרמיטים, חולדות , פרעושים ושאר מזיקים הן רק חלק מהחיות שציקורל הדברות מדבירה בהצלחה כבר שנים. הכנסו למאמר למידע נוסף על הנושא.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI