דף הבית עסקים שיווק ופרסום מתקני תצוגה - מערכות מודולריות לשיווק מוצרים
מתקני תצוגה - מערכות מודולריות לשיווק מוצרים
אסי שרון 12/05/11 |  צפיות: 4656

מתקני תצוגה

מידי שנה חברות רבות משיקות מגוון רחב של מוצרים לשוק המקומי והעולמי. כל השקת מוצר חדש מלווה בשלבים רבים של תכנון, בדיקות הפקה והשקה. כאשר משווקים בסופו של דבר את המוצר לשוק נוצר צורך לשימוש במתקני תצוגה אשר יוכלו להציג את המוצרים החדשים בכנסים, תערוכות ובנקודות מכירה, על מנת להכניס אותם לתודעת הקהל ובעלי העסקים. מתקני תצוגה אלו משווקים על ידי מיטב חברות ההפקה והן נועדו לענות הצורך להצגת מוצר בצורה מקצועית. מתקני תצוגה טובים צריכים להיות קלים להפעלה, לפתיחה לסגירה ולשימוש, ואף נוחים לשינוע ולאחסון, והם צריכים כמובן להציג את המוצרים החדשים בצורה אפקטיבית ביותר, תוך ניצול המרחב המוגבל העומד לרשותם בנקודות הפרסום. על מנת לענות על צורך בתנאים אלו חברות ההפקה משתמשות במגוון רחב של מתקני תצוגה המשלבים ויז'ואל מודפס על חומרי גלם שונים, אשר יעבירו היטב את המסר המתבקש תוך ניצול מירבי של השטח העומד לרשותם לצורך הצבת המתקן. מתקני תצוגה אשר צברו פופולריות רבה מאוד בשנים האחרונות כוללים מתקני תצוגה מסוג פופ אפ, רול אפ, מתקנים לפוסטרים,מעמדים לקטלוגים, מחזיקי באנרים, מעמדי פליירים, ומתקנים בעזרתם ניתן להרכיב ביתנים לתערוכות. לכל תת תחום כזה וריאציות שונות לבחירה ולהתאמה על פי צרכי הלקוח. חברת המפיק משווקת מתקני תצוגה ומערכות מודולאריות בשילוב הדפסה על שמשונית, הדפסה על נייר סינטטי או כל חומר גלם אחר המיועד לשילוב ויז'ואל על גבי מתקן התצוגה. בכך אנו מעניקים פתרונות יעודים וממוקדים לקהל לקוחותינו על פי הנדרש. כל פרויקט נבחן על ידינו בצורה ייחודית על מנת לתכנן ולבצע את פתרונות הפרסום הנכונים ביותר עבור הלקוח אשר יוכלו לקדם אותו בצורה האפקטיבית ביותר.

מיתוג עסקים

השימוש במתקני תצוגה ובמגוון מערכות מודולריות מהווה חלק מהתפיסה הכללית של "המפיק" לגבי מיתוג עסקים. לכל פרויקט נוכל למצוא את פתרונות התצוגה המתאימים לו על פי מיקום הצבת מתקני התצוגה, סוג המוצר וקהל היעד. פתרונות התצוגה נועדו להציג שרות או מוצר ולמתג את העסק באופן מקצועי, נגיש וברור לקהל היעד, כך שיכנס לתודעת הציבור. מתקני תצוגה הינו תחום אחד מתוך רבים הנוגעים למיתוג עסקים. על מנת להגיע למיתוג עסקים אפקטיבי אנחנו שמים דגש על שילוב ויזו'אל מודפס למתקני התצוגה תוך תשומת לב לאספקטים שונים כגון, צבעים ייחודיים, תדמית, פסיכולוגיה חברתית, חדשנות ויצירתיות. על ידי חשיבה מחוץ לקופסה בשילוב הניסיון הרב שלנו אנו מצליחים ליצור לבית העסק קו מנחה אשר ילווה אותו לאורך כל הדרך ובכל האמצעים שבהם נשתמש. לצורך המיתוג ניצור ונעצב שפה גראפית שתבוא לידי ביטוי באלמנטים השונים: מדבקות קיר, חידוש שילוט קיים, הצבת מעמדי קטלוגים, הצבת מתקן מתאים לנקודת מכירה, שילוב מתקני תצוגה ללקוחות המשתתפים בכנסים ותערוכות, עיטוף רכבים, שילוט משאיות. מיתוג העסק יתבטא באחידות הנראות בכל האמצעים הללו בצורה אשר תפעל על תת המודע של הלקוחות ותיצור בעיניהם לבית העסק תדמית של נותן שירותים אמין ומוכר אשר לא צריך להשקיע מחשבה רבה בקשר לשאלה אם להשתמש בשירותיו כיוון שהוא יתפס כרציני ומקצועי בתחומו. בימינו מיתוג עסק הוא תחום אשר מעסיק את מיטב המומחים בשוק, עסקים רבים מבינים שללא מיתוג אפילו המוצרים החדשניים והמוצלחים ביותר לא ימכרו מספיק. מיתוג עיסקי הופך היום לסטנדרט לכל עסק רציני השואף להתחרות על תשומת ליבו וכיסו של הצרכן, ולא פלא שרבים מבעלי העסקים הקיימים משדרגים ומשנים אמצעים ישנים אשר שירתו אותם זמן רב כדי להפוך אותם לממותגים. צוות המפיק מקפיד לתת פתרונות מקיפים יעילים מקצועיים ונכונים לכל עסק על פי תחומו דרישותיו ופעילויותיו, אנחנו לא מאמינים בנוסחאות קסם ויודעים שמיתוג נכון דורש עבודה על כל השלבים שבדרך מאסטרטגיה ועד לתוצאה ובגישה זו אנו פועלים בכל הפרויקטים שאנו ניגשים לבצע. השילוב המיוחד של עבודת צוות על ידי מספר אנשי מקצוע העובדים תחת קורת גג אחד, וראייה מקיפה וייחודית הופכים את הפרויקטים שלנו לאיכותיים מוצלחים ואפקטיביים.

מעוניינים להזניק את העסק שלכם קדימה?

התקשרו אלי לתיאום פגישת יעוץ חינם וללא התחייבות 054-5415551 לימור


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אסי שרון


 


מאמרים נוספים מאת אסי שרון
 
מערכות תצוגה וסטנדים - סיוע לתהליך המכירה בחנות
07/08/11 | מכירות
מערכות תצוגה ו סטנדים לתצוגה תורמים לניצול החלל בצורה המירבית ומסייעים בתהליך המכירה. רוצים לקבל מידע נוסף בנושא? הכנסו למאמר המורחב.

השכרת שמלות לאירועים - ללבוש מעצבי על !
12/07/11 | אופנה
ב wish יש את השמלות ערב של כל המעצבים הבינלאומיים הטובים ביותר.השכרת שמלות לכל סוגי האירועים ממעצבי העל.

עיצוב חלונות ראווה בעזרת מדבקות קיר
28/06/11 | מיתוג
אחת הדרכים לעצב חלונות ראווה היא באמצעות מדבקות. היחס לתחום הפקת מדבקות הופך להיות חיובי יותר ויותר לאורך השנים האחרונות. רוצים לקבל מידע נוסף על עיצוב חלונות ראווה? כל המידע במאמר הבא.

התקנת מנעולים ע"י מנעולן מומחה
אם אתם מחפשים מנעולן במרכז ,אנו ממליצים לכם בכל לשון על חברת מרתוק.אפשר לספר הרבה על חברת מרתוק אשר משווקת את מנעול הרתק המוביל בארץ להגנה מסיבית על דלתות הפלדה,שנקרא גם הוא כמובן ''מרתוק''.

נורית פרדו - קורס לימודי אסטרולוגיה
נורית פרדו היא אסטרולוגית מומחית ,במשך עשרים ושמונה השנים בהם היא עובדת כאסטרולוגית,נורית רכשה מיומנות בשפת האסטרולוגיה העשירה אשר בנויה על פי סימנים ומשלים עמוקים אשר נוגעים בכוחות הנפש העמוקים ביותר של האדם ובנבכי התת-מודע שלו.עוד מידע על קורס האסטרולוגיה של נורית פרדו? הכנסו למאמר בנושא

החלפת מנעול - הבטיחות משתלמת
פרצו לכם את הדירה ? איבדתם את המפתחות ? אתם עוברים לדירה חדשה ? מכל אחד ממקרים משמחים או עצובים אלו לפי בחירתכם,צריך לבצע החלפת מנעול. במאמר הבא נסביר בהרחבה על הנושא.

מתקני תצוגה - מערכות מודולריות לשיווק מוצרים
מידי שנה חברות רבות משיקות מגוון רחב של מוצרים לשוק המקומי והעולמי. כל השקת מוצר חדש מלווה בשלבים רבים של תכנון, בדיקות הפקה והשקה.במאמר הבא נעסוק באפשרויות התצוגה השונים כמו מתקני תצוגה ומערכות מודולריות לפרסום שיווקי ויעיל.

הקניית מיומנויות חברתיות לילדים
20/04/11 | הורות
טיפול של הקניית מיומנויות חברתיות לילדים יעסוק בשלב הראשון בזיהוי של אותם התנהגויות וכישורים שאינם מפותחים מספיק,ואשר גורמים ומגרים את הלחץ החברתי.מאמר בנושא התמודדות עם חרם כיתתי על הילד.

סדנאות אסטרולוגיה בהדרכת אסטרולוגית מומחית
לא חסרות סדנאות אסטרולוגיה בארץ.מה שכן כדאי לברר מי מעביר אותן לפני שנרשמים לסדנה מסוג זה.נורית פרדו אסטרולוגית מומחית בעלת שם בארץ מעבירה קורסים,סדנאות,ייעוץ אסטרולוגי ועוד. כל המידע במאמר הבא.

הדברת טרמיטים ושאר מזיקים
04/04/11 | חיות מחמד
עולמנו מלא בחיות שונות ומשונות. חלקן חיות מחמד, חלקן חיות בר וחלקן מהוות מטרד רציני לחיינו.טרמיטים, חולדות , פרעושים ושאר מזיקים הן רק חלק מהחיות שציקורל הדברות מדבירה בהצלחה כבר שנים. הכנסו למאמר למידע נוסף על הנושא.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI