דף הבית רוחניות אסטרולוגיה סדנאות אסטרולוגיה בהדרכת אסטרולוגית מומחית
סדנאות אסטרולוגיה בהדרכת אסטרולוגית מומחית
אסי שרון 13/04/11 |  צפיות: 5488

נורית פרדו-אסטרולוגית

נורית פרדו היא אסטרולוגית בכירה העוסקת בתחום תורת הכוכבים  למעלה משלושים שנה. כתלמידה של האסטרולוגית הידועה אביבה סטן  מחלוצות האסטרולוגיה בארץ נורית קנתה לעצמה שם של אסטרולוגית מעולה המתמחה במתן ייעוץ  לקהלים מגוונים,ובין קהל לקוחותיה נמצאים דמויות מפורסמות מתחומי התקשורת,הפוליטיקה והבידור.בשנים האחרונות התפרסמה נורית בתור אסטרולוגית הבית של תכנית הטלוויזיה הפופולרית אודטה אשר הקנתה לה פרסום רב והפכה אותה להיות אסטרולוגית מוכרת בקרב הציבור הכללי.כאסטרולוגית אשר רואה את האסטרולוגיה כחלק ממכלול רחב של אמצעים טיפוליים ונפשיים נורית משלבת כיום ייעוץ אסטרולוגי ביחד עם שיטת הטיפול הקוריאנית סו-ג'וק על מנת לעזור לקהל המטופלים בבעיות בריאותיות ומנטליות שונות.כאסטרולוגית מהשורה הראשונה נורית מקפידה על מתן יחס אישי לכל מטופל והיא נותנת ייעוץ אסטרולוגי אישי ,זוגי ועסקי למטופליה הרבים. 

סדנאות אסטרולוגיה

עיקרון מנחה בתורות הרוחניות ובניהם תורת האסטרולוגיה גורס שאת הידע והכישרונות הניתנים לנו  עלינו לא רק לשמור לעצמנו אלא גם להעביר הלאה.נורית כמי שהאסטרולוגיה אצלה היא גם דרך חיים מעבירה סדנאות אסטרולוגיה בתחומים מגוונים מתוך אהבה למקצוע ורצון להנחילו לאנשים רבים ככל האפשר.

כאשר ניגשים ללימוד אסטרולוגיה צריך לדעת שהאסטרולוגיה היא כעין שפה של סימבולים ואידאות רוחניות המיוצגות על ידי גרמי השמיים אשר השילוב בניהם יכול להעביר לנו מסרים חשובים אשר ישפכו אור על מבנה הנפש שלנו ויעזרו לנו להחליט החלטות נכונות במהלך דרכנו בחיים.כאשר מלמדים קורסים באסטרולוגיה חשוב בראש ובראשונה להעביר לתלמידים את נקודת המבט וזווית הראייה האסטרולוגית אשר שונה במידת מה מצורת החשיבה המערבית המקובלת.צורת הבנה זו מתקבלת על ידי התייחסות למכלול המושגים האסטרולוגיים כיחידה אחת בעלת הגיון פנימי וקודים משלהם וכשם שלומדים שפה ורוצים לדבר בה בפועל צריך מעבר ללימוד היבש של המילים והמשפטים פשוט לצלול לתוכה ולתוך עולם המושגים שלה כולל הניבים,הסלנג והמנטליות של הדוברים בה,כך בלימוד אסטרולוגיה צריך התלמיד להעז ולהיכנס לעולם מושגים חדש מסקרן ומופלא מעבר לתחום המוכר והידוע.כמובן שלימוד מוצלח יכול להיות מועבר רק על ידי אסטרולוג או אסטרולוגית הבקיאים בתחומם ואשר יכולים להכניס את התלמידים בצורה הנכונה לתוך עולם האסטרולוגיה ולהקנות להם את הכלים הנכונים ואת היסודות החזקים על מנת להצליח ולעסוק באסטרולוגיה בפועל.

בין סדנאות האסטרולוגיה שנורית מעבירה ניתנים קורסים באסטרולוגיה למתחילים ולמתקדמים קורס לאסטרולוגיה בריאותית רפואית וקורסים בכתיבת וניתוח מפות .במהלך הקורסים יינתנו הכלים הבסיסיים להבנת מקצוע האסטרולוגיה,מתוך ראייה כוללת ויחס אישי ופרטני לכל תלמיד.
 
ייעוץ אסטרולוגי

אסטרולוגיה נמצאת על קו התפר בין מדע ואומנות שימושית.היכולת לקבל ידיעות ותובנות לגבי מהלכים שונים הנוגעים לחיינו בעזרת ייעוץ אסטרולוגי רתקה את המחשבה האנושית מאז שחר ההיסטוריה ועד ימינו אלה.לפני החלטות חשובות ובשלבי מעבר בחיים ייעוץ אסטרולוגי על ידי אסטרולוג או אסטרולוגית מהימנים יכול לתת לנו זווית ראיה נכונה על מבנה האופי הייחודי שלנו ועל הכיוון הנכון בו נלך בדרך להגשמה אישית וניצול הפוטנציאל המלא של כוחות הנפש והכישרונות בהם התברכנו.
בכל ייעוץ אסטרולוגי ישנה חשיבות עליונה לבחירת האסטרולוג או האסטרולוגית אתם נעבוד. למרות שרוב האסטרולוגים הנמצאים בשוק יודעים לכתוב מפה אסטרולוגית ולנתח אותה בצורה נכונה.מכיוון שבמהלך הייעוץ האסטרולוגי האסטרולוג או האסטרולוגית נדרשים לפרש לעומק את הנתונים ולהעבירם אל המטופל, על מנת להיות אסטרולוג טוב נדרשים כמה תכונות נוספות מלבד ידע טכני בלבד כגון אינטואיציה,ראייה עמוקה ומה שיותר חשוב מכל רגישות והקשבה ויכולת הסברה למטופלים באופן כזה שהמסרים שיעברו אליהם יהיו אכן מסרים בונים וחשובים שיוליכו אותם להתקדמות ולהצלחה בהמשך הדרך.
נורית פרדו אסטרולוגית מומחית,תדע להקשיב באמת לשאלות שלכם,ולהתחבר אליכם בגובה העיניים. מלב אל לב, נורית תוליך אתכם במקצועיות ובתמיכה מלאה במסע מרתק בדרך לתשובות ותובנות משנות חיים.
 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אסי שרון


 


מאמרים נוספים מאת אסי שרון
 
מערכות תצוגה וסטנדים - סיוע לתהליך המכירה בחנות
07/08/11 | מכירות
מערכות תצוגה ו סטנדים לתצוגה תורמים לניצול החלל בצורה המירבית ומסייעים בתהליך המכירה. רוצים לקבל מידע נוסף בנושא? הכנסו למאמר המורחב.

השכרת שמלות לאירועים - ללבוש מעצבי על !
12/07/11 | אופנה
ב wish יש את השמלות ערב של כל המעצבים הבינלאומיים הטובים ביותר.השכרת שמלות לכל סוגי האירועים ממעצבי העל.

עיצוב חלונות ראווה בעזרת מדבקות קיר
28/06/11 | מיתוג
אחת הדרכים לעצב חלונות ראווה היא באמצעות מדבקות. היחס לתחום הפקת מדבקות הופך להיות חיובי יותר ויותר לאורך השנים האחרונות. רוצים לקבל מידע נוסף על עיצוב חלונות ראווה? כל המידע במאמר הבא.

התקנת מנעולים ע"י מנעולן מומחה
אם אתם מחפשים מנעולן במרכז ,אנו ממליצים לכם בכל לשון על חברת מרתוק.אפשר לספר הרבה על חברת מרתוק אשר משווקת את מנעול הרתק המוביל בארץ להגנה מסיבית על דלתות הפלדה,שנקרא גם הוא כמובן ''מרתוק''.

נורית פרדו - קורס לימודי אסטרולוגיה
נורית פרדו היא אסטרולוגית מומחית ,במשך עשרים ושמונה השנים בהם היא עובדת כאסטרולוגית,נורית רכשה מיומנות בשפת האסטרולוגיה העשירה אשר בנויה על פי סימנים ומשלים עמוקים אשר נוגעים בכוחות הנפש העמוקים ביותר של האדם ובנבכי התת-מודע שלו.עוד מידע על קורס האסטרולוגיה של נורית פרדו? הכנסו למאמר בנושא

החלפת מנעול - הבטיחות משתלמת
פרצו לכם את הדירה ? איבדתם את המפתחות ? אתם עוברים לדירה חדשה ? מכל אחד ממקרים משמחים או עצובים אלו לפי בחירתכם,צריך לבצע החלפת מנעול. במאמר הבא נסביר בהרחבה על הנושא.

מתקני תצוגה - מערכות מודולריות לשיווק מוצרים
מידי שנה חברות רבות משיקות מגוון רחב של מוצרים לשוק המקומי והעולמי. כל השקת מוצר חדש מלווה בשלבים רבים של תכנון, בדיקות הפקה והשקה.במאמר הבא נעסוק באפשרויות התצוגה השונים כמו מתקני תצוגה ומערכות מודולריות לפרסום שיווקי ויעיל.

הקניית מיומנויות חברתיות לילדים
20/04/11 | הורות
טיפול של הקניית מיומנויות חברתיות לילדים יעסוק בשלב הראשון בזיהוי של אותם התנהגויות וכישורים שאינם מפותחים מספיק,ואשר גורמים ומגרים את הלחץ החברתי.מאמר בנושא התמודדות עם חרם כיתתי על הילד.

סדנאות אסטרולוגיה בהדרכת אסטרולוגית מומחית
לא חסרות סדנאות אסטרולוגיה בארץ.מה שכן כדאי לברר מי מעביר אותן לפני שנרשמים לסדנה מסוג זה.נורית פרדו אסטרולוגית מומחית בעלת שם בארץ מעבירה קורסים,סדנאות,ייעוץ אסטרולוגי ועוד. כל המידע במאמר הבא.

הדברת טרמיטים ושאר מזיקים
04/04/11 | חיות מחמד
עולמנו מלא בחיות שונות ומשונות. חלקן חיות מחמד, חלקן חיות בר וחלקן מהוות מטרד רציני לחיינו.טרמיטים, חולדות , פרעושים ושאר מזיקים הן רק חלק מהחיות שציקורל הדברות מדבירה בהצלחה כבר שנים. הכנסו למאמר למידע נוסף על הנושא.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI