דף הבית רפואה ובריאות דיאטה ותזונה יוגורט דנונה- למה יוגורט, למה דנונה?
יוגורט דנונה- למה יוגורט, למה דנונה?
אלון חן 26/07/11 |  צפיות: 2846

יוגורט, כחלק ממרכיבי המזון והתזונה שלנו, מהווה גורם משמעותי באספקת ויטמינים, חלבונים ותוספי מזון טבעיים חיוניים לגוף, אלו מגיעים דרך חיידקים ידידותיים וחיוביים הגורמים לחמצמצות המסוימת של החלב ולחיזוק המערכת החיסונית האנושית. בעלי חיים רבים, בעיקר יונקים צעירים כמו גורי חתולים, ישמחו לשתות יוגורט מדי פעם כחלק מהתפריט שלהם, ולדידם, ממש כמו ממתק לילד, מדובר על משהו מרענן וחדש וטעים, אך הוא מספק, ממש כמו לילדים ולמבוגרים אנושיים, מרכיבים חיוניים להתפתחות ולחיזוק הגוף. יוגורט דנונה, היוגורט הפופולארי ביותר בישראל ובעולם, הוא חלק מעולם עשיר של יוגורט לסוגיו המגוונים והשונים, אך הוא בעל מאפיינים ייחודיים המותירים אותו בעליונות מזהרת כמותג הקלאסי והמוביל בעולם יצרניות היוגורטים ומאכלי החלב השונים.

יוגורט דנונה מספק לגוף את כל הרכיבים התזונתיים החשובים להתפתחות תקינה ובריאה, החל מהגילאים הצעירים, בהם הולכים ונבנים מערכות החיסון, השלד והשרירים, ועד לגילאים המבוגרים, עת אותן מערכות ואותם מבנים זקוקים לשימור ולתחזוקה קבועה. מרכיבי היוגורט הפכו לשגורים ופופולאריים ומושגים כגון "פרו ביוטי" ו"חיידקים בריאים" כבר נכנסו ללקסיקון של כל אחד ואחת עד כדי כך שגם תעשיות נוספות משכילות לנצל את היוגורט ואת כל האיכויות שלו לטובתן ואנו מתכוונים, כמובן, לתעשיות היופי והקוסמטיקה שהיטיבו להבין כי מה שבריא לפנים הגוף ולמערכות השונות בו, בודאי שלא רק יועיל, אלא אפילו ישפר את המראה החיצוני של גוף האדם ועורו. הקרירות והויטמינים הנמצאים בתוך יוגורט בכלל, ובתוך יוגורט דנונה בפרט, מסייעים לא רק לשמירה על רעננות והרגשה נעימה של הגוף, אלא אפילו כאמצעי להרגעת כאבים מקומיים וצריבות כתוצאה מעקיצות חרקים, כוויות קלות או כל צריבה אחרת המצריכה שימוש באלמנט הרגעה עד להגעה לטיפול אצל רופא או להגעת צוות רפואי מסייע למקום הפציעה.

לא בכדי מקור המילה יוגורט, בתורכית עתיקה, משמעותה חיים. כבר לפני מאות בשנים הבינו הנודדים ופשוטי העם כי יוגורט מספק את כל המרכיבים העוטפים את פנים ואת חוץ האדם ויש לו ערך תזונתי ובריאותי חשוב מעין כמותו, לאחר מכן חלחלה התודעה גם לאצולה ולבתי המלוכה של אירופה. מדענים מכל רחבי תבל, בין אם בחברות מסורתיות ותת מפותחות כהודו של לפני מאה שנה ובין אם בחברות מודרניות מתקדמות באירופה ובארה"ב, כבר הוכיחו וממשיכים לספק נתונים ועובדות מחקריות וסטטיסטיות כי צריכת יוגורט, לא כל שכן צריכת יוגורט דנונה משופר ומותאם לטמפרטורה ולאופי של כל מדינה ושל כל אזור, משפרת בעקביות את איכות החיים ומאריכה את תוחלת החיים אצל כל מי שצורך את מאכל החלב הזה באופן קבוע.

יוגורט דנונה, כמוצר שהוא כבר הרבה מעבר למוצר רגיל, אלא משמש יותר כמזון בסיסי לכל משפחה ובכל בית בעולם, מספק כבר עשרות שנים, וימשיך לספק במשך עשרות השנים הקרובות את מקסימום הבריאות במקסימום הטעם ובמקסימום ההנאה שבחוויית אכילת יוגורט ובכך יתרום, אפילו תרומה צנועה, להמשך השגשוג וההתפתחות האנושית, להגעה לשיאים חדשים ולחיים יפים, בריאים וארוכים הרבה יותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אלון חן


 


מאמרים נוספים מאת אלון חן
 
יוגורט דנונה- למה יוגורט, למה דנונה?
יוגורט, כחלק ממרכיבי המזון והתזונה שלנו, מהווה גורם משמעותי באספקת ויטמינים, חלבונים ותוספי מזון טבעיים חיוניים לגוף, אלו מגיעים דרך חיידקים ידידותיים וחיוביים הגורמים לחמצמצות המסוימת של החלב ולחיזוק המערכת החיסונית האנושית. בעלי חיים רבים, בעיקר יונקים צעירים כמו גורי חתולים, ישמחו לשתות יוגורט מדי פעם כחלק מהתפריט שלהם, ולדידם, ממש כמו ממתק לילד, מדובר על משהו מרענן וחדש וטעים, אך הוא מספק, ממש כמו לילדים ולמבוגרים אנושיים, מרכיבים חיוניים להתפתחות ולחיזוק הגוף.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI