דף הבית עיצוב ואדריכלות עיצוב פנים קמינים לריהוט הבית
קמינים לריהוט הבית
קמין סנטר 16/10/11 |  צפיות: 2395

גשמי הברכה שירדו עלינו בהחלט לפני ימים אחדים מרמזים, כנראה, על אודות עונת החורף הקרב, שעומד להיות באופן קר וגשום. נכון, זה בהכרח עדיין ממש לא המינוס של אירופה או שמא סופות הטורנדו של חופי ארצות הברית, אבל עדיין, ארבעה – חמישה חודשים לפחות של פוך ותנור.

לאחר מכן זה, שבמרבית הדירות בארץ ישראל, שמתגאים במזגנים משוכללים ויקרים, מסתפקים בחורף בתנור לא מורכב שבעיקר שורף את אותה הרגל ושאינם מחמם את שאר הגוף, או במפזר חום פשוט שלוקח להם עשרים דקות עד שהוא הינו להשפיע אודות הטמפרטורה באזור. למה הזלזול? בגלל שהקיץ בארץ ישראל אורך זמן רב הרבה יותר מהחורף?... הגיע המועד ליהנות מחדר נעים אפילו בחורף. איך עושים את זה? אך ורק תוך שימוש קמינים.

מה הם קמינים?
קמינים הם באופן מעשי תא חימום סגור המקבל את בערתו בדרכים אלו ואחרות. מעץ, פחם, גז, סולר ונפט הינם חומרי הבערה הקיימים, כשלכל אחד התעלות וחסרונות מבחינת זמני הבערה, עוצמת החום המופקת, העלויות הכרוכות בחומר זה ואפילו רמת הבטיחות (שבעקרון איכותית בכולם, אולם עדיין יש הבדלים מועטים).

קמינים עשו בהשפעת סרטים רומנטיים במרוצת השנים לסמל רומנטי משעמם. מדובר בקמיני העץ הקלאסיים, הישנים, הפועלים בדרך כלל אודות מעץ עד פחם, בעל ארובה בחלקו הקיצוני של הגג של הבניין ואשר מייצרים חום מושלם ואור עדין היוצר אווירה נעימה. קמינים קלאסיים אלו עברו תיקון תוך כדי הזמן ובעידן המודרני נשלחים יחד עם וסתי עוצמת חום ועשן, נוני עוד פעם, היתרון הרחב – ההרגשה המדהימה אשר הוא מייצר.

לעומתו קמין הגז מבחינת התעלות מרשים יותר מכך, מימן יותר מכך, חדיש יותר מכך, נוני אף "קר" יותר מכך, אי אפשר מבחינת החום אשר הוא מפיק, כי אם מבחינת ההרגשה אשר הוא יוצר. היתרון המשמעותי הוא היכולת לשלוט בעוצמת הלהבה ועל ידי כך בעוצמת החום, לעומת קמין העץ בו הנטייה בקרב אינם קיימת לפחותה מאוד.

אפשרי לומר, בגדול, שקמין עץ מתאים מיוחד לבתים מרשימים של זוגות בכפר, וקמין גז מתאים מעט יותר למשפחות באזורים הרבה פחות קרים.

מחירם של קמינים במדינתנו נע בין מאות לעשרות אלפים רבים של ש"ח, אבל מדובר במוצר שמעלה את ערך הנכס ומחזיק מעמד עשרות רבות של שנים. חורף חם שיהיה לחברה!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קמין סנטר


 


מאמרים נוספים מאת קמין סנטר
 
הכוונה בבחירת מתנה לגיל השלישי
ה לקנות לאדם שיש ברשותו הכל? בן אדם שנמצא במיטב שנותיו, כזה שמעניק לסביבה הרבה יותר משהוא מבקש לעצמו, שמנהל אורח חיים דומה שהוא לא מתחדש כלל

הסוגים השונים של מוצרי הספיגה למבוגרים
לאדם הרגיל ישנה יכולת פנומנאלית לשלוט ולדחות את הרגע שבו יוכל לייצא מגופו את פסולת הגוף באמצעות השתן והצואה.

הסוגים ואופן השימוש בכסאות רחצה
סאות רחצה קיימים בכדי לשמש ככלי יעיל, פרקטי ובטוח בשביל אוכלוסייה שלמה של אנשים ש מתקשים לעשות את המטלה ה- "מובנת" וההכרחית שמוכרת לכולנו – להתקלח בכוחות עצמם

פלאי זכוכית המגדלת
תמיד התייחסנו לזכוכית המגדלת, אותה זכוכית בעלת המבנה הקמור, כאל משחק ושעשוע לילדים

יתרונות השימוש בציוד סיעודי מתאים
רבים מאוד הינם המטופלים הסיעודיים אשר קשה להם לשלוט על גבי סוגריהם או שמא לא מצליחים להגיע בפרק זמן סביר לשירותים

מיטה סיעודית למטפל ולמטופל
אם בן אדם נכנס תחת הקטגוריה מסוג מטופל סיעודי, באופן קבוע או אולי לשם שיקום, פירוש העניין זה מוגבלות וקשיים בביצוע מטלות שגרתיות מחיי היום יום.

כסא גלגלים על סוגיו הרבים
כסא גלגלים נותן לקבוצה רחבת ידיים באוכלוסיה להתנייד ממקום למקום לבד או לחילופין באמצעות תמיכה מינימאלית, פקטור אשר משפיע לטובה ובאופן חשוב על גבי בריאותם הפיזית והנפשית ואודות טיב חייהם.

תכונות המעלון
18/05/12 | גיל הזהב
קשישים ונכים רבים ושונים בארץ ישראל נאלצים לעזוב את בתיהם עקב חוסר ההתאמה של הדירה למצבם הגופני. הנכס, שהיה עד לא מזמן המקלט החם והשמור הופך למטרד לנוכח הקושי העצום הטמון בהתניידות בתוכו

כיצד בוחרים חיתולים למבוגרים
18/05/12 | גיל הזהב
אנשים מבוגרים מרובים בישראל סובלים מאי שליטה, ברמה זו או אחרת, על הסוגרים, דבר אשר מחייב אותם לחיות עם מצב לא נעים בעליל.

מבחר עזרי שמיעה
18/05/12 | גיל הזהב
בעבור רובינו, הירידה בשמיעה עלולה להיות חלק משמעותי מהחיים בזמן ש נתבגר ונזדקן. אך אל ייאוש, בימינו יש אביזרי שמיעה לא מעטים ומגוונים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI