דף הבית בית משפחה וזוגיות זוגיות ואהבה כיצד לשמור על נישואים לאורך זמן?
כיצד לשמור על נישואים לאורך זמן?
עו"ד יצחק-ארז קרט 04/11/11 |  צפיות: 3857

כל הזוגות הנשואים היו רוצים לדעת כיצד לשמור על הנישואים שלהם לאורך זמן, אך לא תמיד התשובה תהיה זהה עבור כל זוג. כל זוג צריך לבדוק בפני עצמו בהתאמה מלאה את הדרכים המתאימות לשמירה על הזוגיות המתאימה להם, ולהקפיד להשאיר את הלהבה דולקת בין שני בני הזוג ולא להגיע לגירושין, אך עם זאת, ישנם מספר כללים רחבים ומקיפים שתקפים לכל הזוגות.

זמן לעצמך

כדי להרכיב זוג צריך שניים, וככל ששני בני הזוג יהיו שלמים יותר בתוך עצמם, כך הזוגיות הנוצרת כתוצאה מהחיבור בין השניים תחזיק מעמד זמן רב יותר ותהיה חזקה ופורייה יותר. חלק מהזוגות טועים לחשוב שככל שיבלו זמן רב יותר אחד עם השני, כך הזוגיות תגדל, אך פעמים רבות דווקא ההפך הוא הנכון. בתוך הזוגיות לא תמיד אפשר לתפוס את הפרספקטיבה המתאימה על החיים, על בן הזוג, על הרצונות והמאוויים האישיים של כל אחד מבני הזוג ועל הזוגיות עצמה. כאשר לכל אחד מבני הזוג יש את העולם הפרטי והאישי שלו, בו הוא יכול לרגע לתפוס את הגובה הדרוש להסתכל בעצמו על חייו ועל רצונותיו, כך ניתן להגיע להתאמה מחודשת בין בני הזוג ובכך ליצור קרבה מחודשת וחזקה יותר שנבנית על הסכמות שכבר נוצרו בעבר.

יחסי מין בריאים

אחד המרכיבים החשובים והבסיסיים ביותר בכל זוגיות הוא יחסי המין. כאשר יחסי המין נהיים משעממים, או שבני הזוג כבר לא מוצאים עניין מיני ביניהם, הנישואים נמצאים בסכנה. כאשר נדמה לשני בני הזוג שאי אפשר יותר לחדש ולעניין במיטה, תמיד אפשר ללכת לסקסולוג או לקבל שירותי ייעוץ זוגי מאיש מקצוע. בנוסף, תמיד אפשר לשאול חברים, להיכנס לאינטרנט ולקבל השראה ורעיונות, ואפילו לשקול שימוש באביזרי מין משעשעים ומעניינים לתוספת כיף ועניין מחודש במיטה בין בני זוג שנמצאים יחד שנים.

שיתוף וכנות

ההחלטה להינשא היא החלטה גורלית שמשפיעה על כל החיים. הנישואים הם מעמד בו שני בני הזוג מצהירים כי מעתה ועד עולם הם ביחד, ועל כן חשוב מאוד לשתף ולספר אחד לשני את הדברים הקטנים וגם הגדולים, ולהפוך את בן הזוג לחלק שותף ופעיל בחיים של השני.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עו"ד יצחק-ארז קרט

עורך דין גירושין יצחק-ארז קרט
יצחק-ארז קרט ושות' – עורכי דין גירושין ודיני משפחה
טלפון: 077-4150027
פקס: 057-7961991
www.karat-law.co.il



 


מאמרים נוספים מאת עו"ד יצחק-ארז קרט
 
בעיות בזוגיות
מערכת זוגית הינה מערכת שבה נוצר קשר בין שני אנשים שבמרבית המקרים באים מרקע שונה ומדרך חשיבה שונה ולכן בעיות בזוגיות הן לא דבר נדיר.

חובת השימוש באקטואר גירושין בעת גירושים
24/03/12 | משפחה
אקטואר גירושין הוא מומחה כלכלי המגיע בדרך כלל מתחום המשאבים הגולמיים (רכוש והון פרטי), שמסוגל ליעץ ולכוון בני זוג שנמצאים בהליכי גירושין בכל הקשור להליכי הפנסיה שנצברים לזכותם במהלך תקופת החיים המשותפת.

כיצד לשמור על נישואים לאורך זמן?
כדי להרכיב זוג צריך שניים, וככל ששני בני הזוג יהיו שלמים יותר בתוך עצמם, כך הזוגיות הנוצרת כתוצאה מהחיבור בין השניים תחזיק מעמד זמן רב יותר ותהיה חזקה ופורייה יותר.

משא ומתן בהליך גישור גירושין
21/10/11 | משפחה
הגישור גירושין הוא הליך רצוני (וולונטארי) שבו בני הזוג שנמצאים בהליך פירוק נישואיהם נפגשים עם מגשר, וזה מסייע בידם ליישב את המחלוקות שבניהם בדרך של הסכמה, בלא שיש בידו סמכות להכריע בה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI