דף הבית בית משפחה וזוגיות זוגיות ואהבה בעיות בזוגיות
בעיות בזוגיות
עו"ד יצחק-ארז קרט 26/10/12 |  צפיות: 3696

מערכת זוגית הינה מערכת שבה נוצר קשר בין שני אנשים שבמרבית המקרים באים מרקע שונה ומדרך חשיבה שונה ולכן בעיות בזוגיות הן לא דבר נדיר. במהלך החיים המשותפים צצות בעיות שנובעות מאי הסכמה לגבי דברים מסוימים שכל אחד מבני הזוג מאמין בו. בני הזוג לא חייבים להסכים לכל דבר, כל אחד יש לו את התפיסה שלו לגבי דברים אולם כדי שדברים יעברו בשלום יש להגיע לפשרה ולהסכמה.

אם כל אחד מבני הזוג יתחפר בעמדתו, התקשורת בין בני הזוג תהיה לקויה ולא תהיה פתיחות והידברות הקשר נדון מראש לכישלון. בני הזוג לא יצליחו לעולם להגיע להסכמה והבעיות יגררו אחריהם פערים שיגדלו עם הזמן ויבילו לבסוף לגירושין.

כאשר צצות בעיות וצצים משברים חייבים לשבת ולדבר ולנסות לראות כיצד פותרים ומתגברים על הבעיות. אם בני הזוג לא ידברו וישמרו בלב דברים שמפריעים להם בסופו של דבר אלו עלולים לגרום להתפוצצות היחסים ולמשבר שיגרור אחריו כעסים ושללא הידברות לא ניתן יהיה לפתור אותו.

נשאלת השאלה האם ישנה נוסחת קסם לזוגיות? האם ניתן לצלוח את הזוגיות ללא משברים?

אין נוסחת קסמים לזוגיות מוצלחת אולם אם בני הזוג יבססו את מערכת היחסים ביניהם על אמון וכבוד הדדי, פתיחות ותקשורת טובה והקשבה ואכפתיות הם יוכלו לשבת ולדבר על דברים בפתיחות, לא לשמור בבטן דברים שמפריעים להם וללבן דברים כדי שלא יוצרו פערים שלא ניתנים לגישור.

עץ האהבה הוא עץ שנבנה עם המון אהבה והשקעה הדדית של בני הזוג, הוא עץ שיש לטפחו במהלך כל השנים וממש כמו כל עץ יש לדשן את הקרקע ולהשקות כדי שהעץ יצמיח שורשים חזקים בקרקע שלא ניתן לעקור אותם ולהרסם מכל מריבה ומכל וויכוח שצץ.

גם אם צצים בעיות וויכוחים במהלך השנים זהו דבר נורמלי בהחלט אך, עליכם לדעת לקבל את בן הזוג כמו שהוא מבלי לנסות לשנותו, עליכם להשקיע ביחסים ולהיות קשובים גם לצרכים של הצד השני, וכל זאת כדי שהזוגיות תשרוד לאורך שנים ולא רק תשרוד אלא גם יוצר קשר זוגי טוב ומפרה בין בני הזוג.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עו"ד יצחק-ארז קרט

עורך דין גירושין יצחק-ארז קרט
יצחק-ארז קרט ושות' – עורכי דין גירושין ודיני משפחה
טלפון: 077-4150027
פקס: 057-7961991
www.karat-law.co.il



 


מאמרים נוספים מאת עו"ד יצחק-ארז קרט
 
בעיות בזוגיות
מערכת זוגית הינה מערכת שבה נוצר קשר בין שני אנשים שבמרבית המקרים באים מרקע שונה ומדרך חשיבה שונה ולכן בעיות בזוגיות הן לא דבר נדיר.

חובת השימוש באקטואר גירושין בעת גירושים
24/03/12 | משפחה
אקטואר גירושין הוא מומחה כלכלי המגיע בדרך כלל מתחום המשאבים הגולמיים (רכוש והון פרטי), שמסוגל ליעץ ולכוון בני זוג שנמצאים בהליכי גירושין בכל הקשור להליכי הפנסיה שנצברים לזכותם במהלך תקופת החיים המשותפת.

כיצד לשמור על נישואים לאורך זמן?
כדי להרכיב זוג צריך שניים, וככל ששני בני הזוג יהיו שלמים יותר בתוך עצמם, כך הזוגיות הנוצרת כתוצאה מהחיבור בין השניים תחזיק מעמד זמן רב יותר ותהיה חזקה ופורייה יותר.

משא ומתן בהליך גישור גירושין
21/10/11 | משפחה
הגישור גירושין הוא הליך רצוני (וולונטארי) שבו בני הזוג שנמצאים בהליך פירוק נישואיהם נפגשים עם מגשר, וזה מסייע בידם ליישב את המחלוקות שבניהם בדרך של הסכמה, בלא שיש בידו סמכות להכריע בה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI