דף הבית חוק ומשפט משפחה משא ומתן בהליך גישור גירושין
משא ומתן בהליך גישור גירושין
עו"ד יצחק-ארז קרט 21/10/11 |  צפיות: 3203

גישור גירושין הינו הליך הידברות לפתרון מחלוקת בין בני זוג, במטרה למצוא את המכנה המשותף בין 2 בני הזוג שנמצאים בעיצומו של סכסוך גירושים.
הגישור גירושין הוא הליך רצוני (וולונטארי) שבו בני הזוג שנמצאים בהליך פירוק נישואיהם נפגשים עם מגשר, וזה מסייע בידם ליישב את המחלוקות שבניהם בדרך של הסכמה, בלא שיש בידו סמכות להכריע בה.

בין יתרונותיו של הליך הגישור כהליך ליישוב סכסוך גירושים על פני ניהול הליך שיפוטי בבתי משפט לענייני משפחה ובבתי דין רבנים ניתן למנות יתרונות אלה:

חיסכון ניכר בזמן ובעלויות הכרוכות בניהול משפט, וכן שימור יכולתם של הצדדים לשלוט בתוצאה, להבדיל מהליך שיפוטי, שבו מועברת השליטה לצד שלישי שלא חווה את נסיבות הסכסוך והשפעותיו.
בהליך הגישור נהנים הצדדים משמירה על פרטיותם, שכן זהו הליך דיסקרטי.

הסכם גירושין הוא גולת הכותרת בהליך גישור גירושין כי הוא בעצם שם סוף לסכסוך בין בני הזוג, אחרת יפלסו בני הזוג את דרכם לעימות משפטי ארוך ויקר.
עורך דין יצחק-ארז קרט שנחשב כיום כמנהל משא ומתן מן השורה הראשונה המשלב דרך קבע חשיבה מחוץ הקופסה בעת משא ומתן בהליך גישור גירושין מציין כי הגישור גירושין הוא כלי יעיל ואפקטיבי ליצירת הסכם גירושין מוסכם והדדי.
אחת הסיבות המרכזיות לנהירה לבתי משפט ו/או לבית הדין הרבני היא המתח העצום אשר מעורר סכסוך גירושין ובמקרים רבים תחושת הפגיעה הקשה.
לעורך דין גירושין המייצג את לקוחו בעת הליך גישור גירושין יש חשיבות ואליו לחלץ כל העת הסכמות תוך כדי תנועה עד לצמצום הפערים בין בני הזוג המתגרשים.
עורך דין קרט מציין כי מי שבקיא היטב בניהול משא ומתנים כי בדרך כלל בני הזוג להליך גישור מציגים את עמדותיהם באמצעות ביטוי התוצאה הרצויה מבחינתם בסיום הליך הגישור.
האינטרסים מסתתרים מאחורי העמדות ויש חשיבות רבה למגשר מיומן שיוכל להבחין בין אינטרסים מוחשיים לבין אינטרסים בלתי מוחשיים.

עורך יצחק-ארז קרט פיתח פתרון אידיאלי לשאלה איך להתגרש נכון? - הפתרון קרוי שביל הזהב בגירושין או בשמו בתקשורת הליך גישור מוגן.
לקבלת הפתרון חינם גשו על הלינק הבא:
http://www.karat-law.co.il/Gold


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עו"ד יצחק-ארז קרט

עורך דין גירושין יצחק-ארז קרט
יצחק-ארז קרט ושות' – עורכי דין גירושין ודיני משפחה
טלפון: 077-4150027
פקס: 057-7961991
www.karat-law.co.il



 


מאמרים נוספים מאת עו"ד יצחק-ארז קרט
 
בעיות בזוגיות
מערכת זוגית הינה מערכת שבה נוצר קשר בין שני אנשים שבמרבית המקרים באים מרקע שונה ומדרך חשיבה שונה ולכן בעיות בזוגיות הן לא דבר נדיר.

חובת השימוש באקטואר גירושין בעת גירושים
24/03/12 | משפחה
אקטואר גירושין הוא מומחה כלכלי המגיע בדרך כלל מתחום המשאבים הגולמיים (רכוש והון פרטי), שמסוגל ליעץ ולכוון בני זוג שנמצאים בהליכי גירושין בכל הקשור להליכי הפנסיה שנצברים לזכותם במהלך תקופת החיים המשותפת.

כיצד לשמור על נישואים לאורך זמן?
כדי להרכיב זוג צריך שניים, וככל ששני בני הזוג יהיו שלמים יותר בתוך עצמם, כך הזוגיות הנוצרת כתוצאה מהחיבור בין השניים תחזיק מעמד זמן רב יותר ותהיה חזקה ופורייה יותר.

משא ומתן בהליך גישור גירושין
21/10/11 | משפחה
הגישור גירושין הוא הליך רצוני (וולונטארי) שבו בני הזוג שנמצאים בהליך פירוק נישואיהם נפגשים עם מגשר, וזה מסייע בידם ליישב את המחלוקות שבניהם בדרך של הסכמה, בלא שיש בידו סמכות להכריע בה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI