דף הבית עסקים שיווק ופרסום תיקי בד למיתוג העסק שלכם כירוק
תיקי בד למיתוג העסק שלכם כירוק
קמין סנטר 12/11/11 |  צפיות: 2412

תיקי בד – מיתוג ירוק, אופנתי ואיכותי
בעת האחרונה, צצים תיקי בד כמעט בכל מקום כפטריות אחרי הגשם. כנראה שמתם לב שבתקופה האחרונה על פי רוב כל סופרמרקט משווק בסכום סמלי תיקי בד כתחליף לשקיות ניילון רגילות שבחנויות רבות מאוד תקבלו את אותו המוצר שקניתם בתיקים מסוג זהושעסקים מגוונים מעניקים תיקי בד ושקיות בד ללקוחות שלהם – מתנה ש מפרסמת אותם העבודה למשך זמן וממתגת אותו כדלקמן 'ירוק'.

איך הביא לתיקי הבד להגיע לקהל הרחב?
תיקי הבד הגיעו לחיינו בסערה בעשור האחרון, כמרכיב מהטרנד הירוק ששוטף אחר העולם. סרטים כגון 'אמת מטרידה', אסונות אקולוגיים בדמות דליפות נפט וחומרים רדיואקטיביים המשמידים חיי אדם ברדיוסים של אלפי קילומטרים, וגם הכמויות הרציניות של זבל שמפיק האיש שהמקום לאגירתה הולך ופוחת, מירב כדוגמת אלו מציתים בנו דחף להציל את כל הדבר שנשאר.

שקיות ניילון, לדעתם של רבים מהלקוחות, הנן אפילו יותר מאויב האנושות. יכולה להספיק העניין שכמה מאות טריליוני שקיות ניילון נזרקות מדי קיימת בארצות חוץ, ושזמן התכלות של שקית ניילון כמו זו זה 500 שנים, כדי לעורר בנו בהלה רבתי. בהתאם, אופן השימוש בתיקי בד ושקיות מחומרי גלם מתכלים זה בלעדי ספק אפשרות מצוינת לחסוך כסף אפילו במעט את אותו הזיהום הנ"ל.

נמצא שמאז נפח השקיות והתיקים הירוקים אינה יורדת אך הולכת ומתפזרת לעוד מדינות על פני הגלובוס. התופעה, ששורשיה בבתי עסק האופנה שהיו הראשונות אשר נתנו ללקוחותיהן את אותם הבגדים ארוזים בתיקי בד כולל לוגו החנות, עומדת וצוברת נפוצות שלא תתואר. אבל, לא זוהי הגורם היחידה לנפוצות של תיקי בד. גורמים אחרות הנן שם המסחרי ואופנתיות.

עסקים רבים יודעים כעת את אותה חשיבותם של תיקי בד אפילו לתכליות שיווק, שם המסחרי ומינוף העסק. תיקי בד מודפסים שיש בהן לוגו העסק אלו חשיפה לטווח ארוך אודות מוצר צריכה שאנשים נעזרים שם הרבה. בנוסף, אלו משדרים שהחברה זו שיש לה מודעות סביבתית, תכונה שמאד מוערכת בזמן זה בענף העסקי. ההוצאות הכספיות של ההדפסה הן לא יקרות למדי והגרפיקה בימינו מתקדמת, באופן זה שניתן לייצר ללא קושי תיקי בד יפים כולל לוגו החברה שמרביתם ירצו לשאת הביתה.

יחד עם שלל היתרונות שהם כבר נותנים, אין ספק שתיקי בד מהווים בימינו צורת שיווק עסקאות מעשי, חסכוני ובעל שווי נוסף.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קמין סנטר


 


מאמרים נוספים מאת קמין סנטר
 
הכוונה בבחירת מתנה לגיל השלישי
ה לקנות לאדם שיש ברשותו הכל? בן אדם שנמצא במיטב שנותיו, כזה שמעניק לסביבה הרבה יותר משהוא מבקש לעצמו, שמנהל אורח חיים דומה שהוא לא מתחדש כלל

הסוגים השונים של מוצרי הספיגה למבוגרים
לאדם הרגיל ישנה יכולת פנומנאלית לשלוט ולדחות את הרגע שבו יוכל לייצא מגופו את פסולת הגוף באמצעות השתן והצואה.

הסוגים ואופן השימוש בכסאות רחצה
סאות רחצה קיימים בכדי לשמש ככלי יעיל, פרקטי ובטוח בשביל אוכלוסייה שלמה של אנשים ש מתקשים לעשות את המטלה ה- "מובנת" וההכרחית שמוכרת לכולנו – להתקלח בכוחות עצמם

פלאי זכוכית המגדלת
תמיד התייחסנו לזכוכית המגדלת, אותה זכוכית בעלת המבנה הקמור, כאל משחק ושעשוע לילדים

יתרונות השימוש בציוד סיעודי מתאים
רבים מאוד הינם המטופלים הסיעודיים אשר קשה להם לשלוט על גבי סוגריהם או שמא לא מצליחים להגיע בפרק זמן סביר לשירותים

מיטה סיעודית למטפל ולמטופל
אם בן אדם נכנס תחת הקטגוריה מסוג מטופל סיעודי, באופן קבוע או אולי לשם שיקום, פירוש העניין זה מוגבלות וקשיים בביצוע מטלות שגרתיות מחיי היום יום.

כסא גלגלים על סוגיו הרבים
כסא גלגלים נותן לקבוצה רחבת ידיים באוכלוסיה להתנייד ממקום למקום לבד או לחילופין באמצעות תמיכה מינימאלית, פקטור אשר משפיע לטובה ובאופן חשוב על גבי בריאותם הפיזית והנפשית ואודות טיב חייהם.

תכונות המעלון
18/05/12 | גיל הזהב
קשישים ונכים רבים ושונים בארץ ישראל נאלצים לעזוב את בתיהם עקב חוסר ההתאמה של הדירה למצבם הגופני. הנכס, שהיה עד לא מזמן המקלט החם והשמור הופך למטרד לנוכח הקושי העצום הטמון בהתניידות בתוכו

כיצד בוחרים חיתולים למבוגרים
18/05/12 | גיל הזהב
אנשים מבוגרים מרובים בישראל סובלים מאי שליטה, ברמה זו או אחרת, על הסוגרים, דבר אשר מחייב אותם לחיות עם מצב לא נעים בעליל.

מבחר עזרי שמיעה
18/05/12 | גיל הזהב
בעבור רובינו, הירידה בשמיעה עלולה להיות חלק משמעותי מהחיים בזמן ש נתבגר ונזדקן. אך אל ייאוש, בימינו יש אביזרי שמיעה לא מעטים ומגוונים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI