דף הבית עסקים מיתוג שקיות בד לפרסום איכותי על בסיס הלקוחות
שקיות בד לפרסום איכותי על בסיס הלקוחות
קמין סנטר 23/11/11 |  צפיות: 2832

שקיות בד - כל האפשרויות בשקית אחת
שקיות בד חדרו לחיים שלנו עוד בטרם מספר שנים רבות, ומתופעה ממש מינורית הן נעשו ללהיט. ניתן לראות אותן ברוב המקרים כמעט בכל מקום שראוי ועושה רושם שהן ללא כל ספק כאן כדי להישאר.

התועלות של השקיות הללו הם רבים ושונים, כשבתחילה כמובן רצוי לזהות את העניין שהן רב פעמיות. לא רצוי להשליך אותן בתום פעם פעמיים, אלא אף ניתן לעשות שימוש שוב . יש בכך בוודאי תרומה אדירה לאיכות הסביבה- במקום לזהם תוך שימוש המוני שקיות ניילון, פשוט כדאי לתת שקיות בד ירוקות שאין הן מזיקות. צעד קטן בשבילך- צעד טוב ביותר לסביבה של העסק.

יתרון נוסף ששייך ל שקית הבד הוא למעשה הנוחות- אנחנו מדברים על בשקית שמתפקדת ממש כמו תיק גדול שנכנס בו הכול, ביחד עם הדבר גדול מאוד נוסף, ידית אחיזה איתנה שאינה נקרעת מכובד המשקל. למי מאתנו הרי לא קרה ששקית הניילון נקרעה באמצע הדרך הבטוחה ותכולתה נשפכה? באמצעות שקיות בד שתפורות במקצועיות הסיכוי לסיטואציה שכזאת הוא כמעט חסר סיכוי. המימדים הרציניים של השקית מאפשרים להיות איתה למסע קניות מבלי החשש באיזה אופן בדיוק אנו הולכים להרים את הכול עד בתינו.

וכמובן אי אפשר להתעלם מהשיק האופנתי- שקיות בד מעוצבות כיום בשלל צורות וצבעים, שיש להן יכולת לטקסט ותמונה עפ"י הזמנה ובתוספת קישוטים במגוון סגנונות. בדיוק בגלל כך שקיות בד הפכו לפלטפורמת חשיפה כדאית- בעלי חברות שונים השכילו להבין את ההזדמנות הקיימת בשקיות הללו ומדפיסים עליה לוגו ותמונות בנושא פרסומיות. הלקוחות מרוויחים שקיות בד מלאות שיק שכיף להשתמש בהן, ואילו מנהלי חברות מרוויחים חשיפה משותפת באמצעות לוגו שהולך ממקום למקום יחד ע"י הלקוח.

נוסף על כך עלות הטיפול של פרסום כדלקמן הינו בהחלט כדאי, בתכלס ממש לא מדובר כאן במודעה שהיום נתלית ומחר מושלכת לפח, אלא במוצר פרודוקטיבי שהלקוח ימשיך להסתייע בועוד פעם. רשתות עצומות לצד גלריות ובוטיקים, מגוונים עוד נותנים שקיות בד משלהן לקהל הקונים.

היתרונות האחרון זה וזאת בסכום- אנחנו מדברים בפתרון אינו עולה הרבה שעושה יופי של עבודה! ומכיוון שלא מדובר בתיק יוקרתי אשר"חבל לקלקל אותו", התפקוד היומיומי והמחיר השווה על כל נפש בהחלט יוצרים רצון למצוא שקיות בד עבור כל מטרה: לקניות בסופר, לחוף הים או שמא לצעצועים השייך הזאטוטים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קמין סנטר


 


מאמרים נוספים מאת קמין סנטר
 
הכוונה בבחירת מתנה לגיל השלישי
ה לקנות לאדם שיש ברשותו הכל? בן אדם שנמצא במיטב שנותיו, כזה שמעניק לסביבה הרבה יותר משהוא מבקש לעצמו, שמנהל אורח חיים דומה שהוא לא מתחדש כלל

הסוגים השונים של מוצרי הספיגה למבוגרים
לאדם הרגיל ישנה יכולת פנומנאלית לשלוט ולדחות את הרגע שבו יוכל לייצא מגופו את פסולת הגוף באמצעות השתן והצואה.

הסוגים ואופן השימוש בכסאות רחצה
סאות רחצה קיימים בכדי לשמש ככלי יעיל, פרקטי ובטוח בשביל אוכלוסייה שלמה של אנשים ש מתקשים לעשות את המטלה ה- "מובנת" וההכרחית שמוכרת לכולנו – להתקלח בכוחות עצמם

פלאי זכוכית המגדלת
תמיד התייחסנו לזכוכית המגדלת, אותה זכוכית בעלת המבנה הקמור, כאל משחק ושעשוע לילדים

יתרונות השימוש בציוד סיעודי מתאים
רבים מאוד הינם המטופלים הסיעודיים אשר קשה להם לשלוט על גבי סוגריהם או שמא לא מצליחים להגיע בפרק זמן סביר לשירותים

מיטה סיעודית למטפל ולמטופל
אם בן אדם נכנס תחת הקטגוריה מסוג מטופל סיעודי, באופן קבוע או אולי לשם שיקום, פירוש העניין זה מוגבלות וקשיים בביצוע מטלות שגרתיות מחיי היום יום.

כסא גלגלים על סוגיו הרבים
כסא גלגלים נותן לקבוצה רחבת ידיים באוכלוסיה להתנייד ממקום למקום לבד או לחילופין באמצעות תמיכה מינימאלית, פקטור אשר משפיע לטובה ובאופן חשוב על גבי בריאותם הפיזית והנפשית ואודות טיב חייהם.

תכונות המעלון
18/05/12 | גיל הזהב
קשישים ונכים רבים ושונים בארץ ישראל נאלצים לעזוב את בתיהם עקב חוסר ההתאמה של הדירה למצבם הגופני. הנכס, שהיה עד לא מזמן המקלט החם והשמור הופך למטרד לנוכח הקושי העצום הטמון בהתניידות בתוכו

כיצד בוחרים חיתולים למבוגרים
18/05/12 | גיל הזהב
אנשים מבוגרים מרובים בישראל סובלים מאי שליטה, ברמה זו או אחרת, על הסוגרים, דבר אשר מחייב אותם לחיות עם מצב לא נעים בעליל.

מבחר עזרי שמיעה
18/05/12 | גיל הזהב
בעבור רובינו, הירידה בשמיעה עלולה להיות חלק משמעותי מהחיים בזמן ש נתבגר ונזדקן. אך אל ייאוש, בימינו יש אביזרי שמיעה לא מעטים ומגוונים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI