דף הבית רפואה ובריאות קוסמטיקה וטיפוח הכי יעיל - טיפול לייזר נגד פטריות בציפורניים
הכי יעיל - טיפול לייזר נגד פטריות בציפורניים
ד"ר יאיר גילוני 14/01/12 |  צפיות: 4072

פטרת ציפורניים היא תופעה נפוצה מאוד הפוגעת בכ-12% מהאוכלוסיהבארצות המפותחות. פטריות בציפורני הידיים והרגליים, עשויות לגרום לתחושתעקצוצים ואף לכאבים, אך יותר מהכל, חוסר הנעימות נובע מבושתם של הסובליםמהפטרת מלחשוף את רגליהם בחברה (בהליכה יחפה או עם סנדלים).

הבשורה הטובה: היום אפשר להיפרד לשלום ממראה הציפורניים החולניות והריח המאוד לא נעים שעולה מהן – יש טיפול יעיל ופשוט לבעיה.

מה גורם לפטריות בציפורניים?

הפטרת בציפורניים, נגרמת בדרך כלל מחדירה של פטריות אל הציפורן עצמהושעם ידי כך גורמות לזיהומה. כאמור, התופעה היא שכיחה מאוד ולרוב מאופיינתבצבע ציפורניים כהה או במראה של ציפורניים מפוצלות ורב שכבתיות. במקריםקיצוניים, הציפורן עצמה אף מתחילה להתפורר ולהתפרק.

התנאים המובילים להופעתה של הפטרת כוללים בדרך כלל מערכת חיסונית חלשהאו גוף לא בריא כתוצאה מסוכרת, השמנת יתר או מחלות בכלי הדם. כמובן שהגיינהלקויה היא קרקע פוריה לפטריות בגוף ובציפורניים בפרט. הליכה ממושכת עםנעליים ולחות וחוסר אוורור ממושכים לכפות הרגליים או הידיים – עושים אתשלהם.

שימו לב שפטריות יכולות לעבור מגוף לגוף ולכן שימוש במקלחת משותפתלדוגמה, עם אדם הסובל מפטריות ברגליים – עשוי לגרום לכם להדבק בהן גם כן.חלק לא קטן מהסובלים מפטריות, מפתח ריח רע בכפות הרגלים, שנספג לתוךהגרביים והנעליים – לעתים עד למצב שהסובבים חשים בכך.

מכשיר לייזר חדשני לטיפול בבעיית פטרת הציפורניים

הפתרון היעיל ביותר קיים היום, אשר נמצא גם במרפאתי, הוא מכשיר הלייזרשל חברת Fotona, המבוסס על לייזר מסוג ND:YAG. המכשיר הוא מהמתקדמים בעולםוהוכח כיעיל ביותר בטיפול בבעיות שונות ובכללן גם פטרת הציפורניים.

המכשיר של חברת Fotona, פועל באמצעות גלי אור בעוצמה של 1064 ננומטר.באמצעותו, ניתן להשמיד סוגים רבים של פטריות – ללא כאב וללא מאמץ. הקרןחודרת אל מצע הציפורן, ללא צורך במשחות או חומרים למיניהם וללא חבישותועזרים שונים. הטיפול מתבצע אחת לשבוע והוא אינו כרוך בכאבים.

שיטת הטיפול הלא חודרנית באמצעות הלייזר, הוכחה כיעילה בכ-90% מהטיפוליםומראה תוצאות כבר לאחר הטיפול השלישי. הטיפול אינו מצריך התאוששות כלשהיאו החלמה, באים, מטפלים, הולכים וחוזרים לאחר שבוע לטיפול הבא.

ד"ר יאיר גילוני - מומחה ברפואה אסתטית, עיבוי שפתיים ומילוי קמטים


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ד"ר יאיר גילוני

ד"ר יאיר גילוני - רפואה אסתטית
http://yairgilony.co.il



 


מאמרים נוספים מאת ד"ר יאיר גילוני
 
פילינג עמוק - מי מתאימה לעבור את הטיפול?
טיפול פילינג עמוק הוא טיפול המיועד לנשים המעוניינות בחידוש עור הפנים. הטיפול עצמו נמשך כשעה ובמהלכו נמרח חומר על הפנים, המסיר את השכבות העליונות והחיצוניות של העור, שנפגעו עם השנים. המטופלת נותרת להשגחה בבית החולים ולאחר מכן משוחררת לביתה למשך כשבוע של החלמה.

המסת שומן על ידי קירור - כיצד זה מתבצע?
המסת שומן על ידי קירור, המכונה "קריוליפוליזיס", היא טיפול שצובר פופולריות בעולם ומעבר לעובדה שהוא מוצלח, הוא גם נוח במיוחד עבור המטופלים ועבור הרופא המטפל. השיטה היא העברת קור מקפיא באזורים מסוימים בגוף, הממיס את תאי השומן. מחזור הדם מרחיק את השומנים מהגוף.

מיצוק העור - הזרקת חומר באמצעות מחט הקנולה
מיצוק פנים יכול להיעשות בשיטות שונות, אך מטבע הדברים, ההעדפה היא לא לבצע טיפול ממושך ומסובך, אלא לבחור בשיטה קלה ונוחה ככל שניתן, הן למטופלים והן לרופא המטפל. השיטה שאני משתמש בה באופן אישי וגם זוכה לעדנה בעולם, היא מילוי נפח בהזרקת חומר באמצעות מחט הקנולה.

העלמת נימים על ידי השימוש בלייזר
תופעת הנימים הבולטים שכיחה בעיקר אצל נשים אך גם אצל גברים. בעזרת השימוש בלייזר הפוטונה ניתן לטפל בנימים בתקופה קצרה.

סימני מתיחה - טיפול מקומי להמסת שומן
לצד הדיאטות, התזונה הנכונה והחיים הספורטיביים קיימת שיטה המאפשרת לנו להמיס את השומן. לא מדובר בטיפול המחליף את השיטות הקיימות, אלא פועל בנוסף.

פילינג עמוק
את טיפול הפילינג ניתן לבצע בכל עת ובכל זמן, אך במדינת ישראל בה הקיץ שולט, מומלץ להתחשב בעור הפנים ולבצע את הטיפול בחורף. מדוע ? התשובות לפניכם במדינת ישראל הברוכה במזג אוויר קייצי עם קרני שמש לוהטות, לוקחים בחשבון את עונות גם בטיפולים אסתטיים. אמנם הטיפול יכול להיעשות בכל ימות השנה, אך ישנה עדיפות לתקופת החורף מכיוון שתהליך ההחלמה קל יותר בחורף ובחלק מהטיפולים הופך יעיל יותר בגלל מזג האוויר הקריר יותר.

7 טיפים לטיפול בפצעי בגרות
קיימות דרכים רבות לטיפול בפצעי הבגרות. חשוב מאוד לשמור על פנים נקיות כחלק ממניעת הופעת האקנה גם בגיל ההתבגרות וגם בגילאים מבוגרים יותר.

הסרת סימני מתיחה בעזרת פחמן דו חמצני
סימני מתיחה הם למעשה קרע של העור, אשר לא מסוגל לעמוד במתח של הגוף, בדרך כלל כתוצאה מהשמנה מהירה או הריון, אשר גורמים לגדילה של הגוף ומותחים את העור מעבר לאלסטיות הטבעית וההסתגלות שלו.

הכי יעיל - טיפול לייזר נגד פטריות בציפורניים
פטרת ציפורניים היא תופעה נפוצה מאוד הפוגעת בכ-12% מהאוכלוסיה בארצות המפותחות. פטריות בציפורני הידיים והרגליים, עשויות לגרום לתחושת עקצוצים ואף לכאבים, אך יותר מהכל, חוסר הנעימות נובע מבושתם של הסובלים מהפטרת מלחשוף את רגליהם בחברה (בהליכה יחפה או עם סנדלים).

למה אסור לבצע פילינג עמוק עצמאית - 6 סיבות
מטופלות רבות מגיעות אלי ושואלות מה ההבדל בין טיפול פילינג עצמי או אצל הקוסמטיקאית לבין הטיפול שהן מקבלות אצלי. ההבדלים כפי שתיכף תקראו, הם עצומים ולעתים לא סובבים רק את המחיר והיופי אלא גם כוללים סיכונים מיותרים בטיפול בידיים לא מוסמכות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI