דף הבית רפואה ובריאות קוסמטיקה וטיפוח אקנה בהריון - טיפול פוטותרפי בטכנולוגיית IPL - קרן אור .
אקנה בהריון - טיפול פוטותרפי בטכנולוגיית IPL - קרן אור .
איריס לוי 18/01/12 |  צפיות: 2759

ברוב המקרים מקורה של תופעת האקנה בחוסר איזון הורמונלי בגוף. חוסר האיזון ההורמונלי נפוץ בעיקר בתקופות השינויים ההורמונליים האופייניים לגיל הנעורים, אולם, חשופות לתופעה לא פחות נשים לפני כניסה להריון כשהן מפסיקות את הטיפול בגלולות ונשים בהריון "אקנה הריון".

שינויים הורמונליים קשורים לאקנה, הפסקת הגלולות וההריון עתיר שינויים הורמונליים ובחלק ניכר מהנשים השינויים ההורמונליים מתבטאים בהתפרצות נגעי האקנה.

בשליש הראשון להריון ישנה החרפה ובשני השלישים האחרונים בדרך כלל חוזר האיזון ההורמונלי והאקנה פוחתת בהדרגה.

האקנה כאמור, הינה בעיה רפואית שעיקר השפעותיה הן השפעות קוסמטיות חיצוניות. הטיפול החיוני ביותר משך כל תקופת הופעת המוקדים השומניים והדלקתיים הינו השמירה על נקיון העור. הטיפול היסודי יותר כולל מספר שלבים:

* חיסול זיהומים מקומים מישניים.

* ריכוך העור והוצאת המוקדים הדלקתיים.

* קילוף השכבה הקרנית לקבלת מירקם עור חלק.

* המרצת מחזור הדם לשיפור המטבוליזם של העור, וספיגת ההפרשות הדלקתיות המסייעת באיחוי, ייבוש הפצעים וטיפוח העור.

טיפול שנעשה ע"י קוסמטיקאית, מקצועית פרא-רפואית המיומנת בטיפול בעור אקנתי.

בטיפול "אקנה הריון" אני משלבת תכשירים קוסמטיים תוצרת הארץ "כחול-לבן" (תכשירים המיוצרים למכוני קוסמטיקה/קוסמטיקאיות בלבד המתאימים ביותר לאקלים הישראלי) וסדרות הטיפול לפצעי-בגרות המבוססות על פורמולות טבעיות בשילוב חומרים בטוחים לשחזור ולחידוש מראה עור הפנים (או הגוף), מסייעים לאזן את הפרשת השומן בעור, מונעים היווצרות קומודונים ופצעים חדשים לאורך זמן. ממיטב המעבדות המקצועיות בארץ ובאיכות גבוהה, הנותנים מענה מושלם וריפוי אמיתי וארוך טווח לאקנה המתפרצת בחודשי ההריון. תכשירים המאושרים ע"י משרד הבריאות.


ייחודם של תכשירים אלו בהיותם מבוססים על חומרים טבעיים אנטיספטיים בשילוב עם חומרים ורכיבים צמחיים הידועים כאנטי-דלקתיים ואנטי-בקטריאליים, המסייעים להפחית את כמות הקומודונים באופן ניכר ולצמצם את התדירות והעוצמה של התפרצות האקנה.

וכמומחית לטיפולי אקנה אקנה בני נוער, אקנה מבוגרים, אקנה על רקע הורמונלי, אקנה הריון, אקנה בגב, אקנה בפנים, אקנה בגיל 30  בשילוב טכנולוגית IPL אמליץ בסיום ההריון על המשך טיפול פוטותרפי בטכנולוגית IPL .

מכשיר ה- IPL – פותח בטכנולוגיה חדשנית, המכשיר נותן את המענה הטוב ביותר לבעיות עור אסתטיות הניתנות לשיפור משמעותי ביותר – לטיפול נרשמו אחוזי הצלחה גבוהים ביותר, ללא הזרקות וללא ניתוחים.

עקרון הפעולה של מכשיר ה- IPL הינו החדרת אנרגית אור חזקה ההופכת לאנרגית חום מרוכזת וממוקדת מבלי לפגוע בסביבה הקרובה.

סדרת הטיפולים הפוטותרפים בטכנולוגיית IPL  לאקנה, פצעי בגרות בסיום ההריון נמצאו יעילים במיוחד לצמצום ואף להשמדת חיידקי האקנה (P. ACNE) ללא גרימת נזקים או תופעות לוואי כלשהן . הריפוי מתבצע כאשר האור המוקרן פועל על חומר הפורפירין הנלווה לחיידקי האקנה. עם חשיפת חיידקי הפורפירין לאור המיוחד של המערכת הוא עובר שינוי כימי ומחסל באופן סלקטיבי את חיידקי האקנה.

טיפול פוטותרפי בטכנולוגיית IPL יעילה לא רק בהשמדת הבקטריה אלא גם באיזון יצור הסבום בבלוטות החלב, כיווץ הנקבוביות והבהרת הכתמים (חומים/אדומים) הנלווים לעור אקנתי.

ולפני סיום עוד מספר טיפים לטיפול אקנה הריון :

מומלץ להמנע משימוש בקומפרסים חמים, אדים חמים או מים חמים. החום עלול לגרום לביקוע הנקבוביות ואף לפגוע ביכולתו להילחם בחיידקים המחוללים את הדלקת.

לא להשתמש במוצרי שיער כמו: ג'ל, מוס, מסכה, קרם ומרכך לשיער, חלק מסוגי התכשירים לטיפול ועיצוב השיער גורמים לאקנה והם עלולים להביא ליצירת קומודונים ואפילו נגעים מוגלתיים.

חשוב להקפיד על תזונה נכונה, עשירה באבות המזון, ירקות ופירות טריים, שתיה מרובה של מים ופעילות גופנית (גם בהריון).

והחשוב מכל - לפני חשיפה לשמש למרוח על האזורים הנגועים והחשופים קרם לחות עם מסנן קרינה המרכיבים המצויים בקרם מספקים לעור לחות ומהווים מחסום כנגד נזקי הסביבה.


כתבות נוספות ומידע רב בנושא ניתן למצוא באתר הבית שלי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איריס לוי
מחקרים מראים כי בעזרת קרן אור באורך גל מסוים ניתן להפחית ב - 80 אחוזים לעיתים גם יותר מנגעי האקנה - טיפול פוטותרפי בטכנולוגיית IPL - קרן אור. נגעי האקנה – הפצעים, הפצעונים, הפרונקלים והכתמים המופיעים באזורים מוסתרים, ופחות חשופים בגוף, כמו חזה כתפיים זרועות ישבן ירכיים וגב נוטים להיות פחות מטופלים, כי לא רואים אותם.אך בסיטואציה אינטימית..או כשרוצים ללבוש בגד סקסיעם מחשוף גב... ובקייץ בגד ים...!!! את/ה מתבייש/ת לחשוף את הגב, ללבוש גופיות בקיץ, זה מתפשט ומגרד, זה לא אסטטי ולא נעים...ואם היום לא תטפל/לי זה עלול ללוות אותך עד אחרי הצבא...ואפילו עד גיל 40...! קרני האור בהם משתמשים בטיפול פוטותרפי בטכנולוגיית IPL הינם קרני אור שאינם מסוכנות ואינן גורמות כל נזק לעור. אלו הם קרני אור הנראה לעין, כמו פלש של מצלמה ללא המרכיבים המסוכנים הנמצאים בקרינת השמש (אולטרה ויאולט). במחקרים שנעשו נמצא שהמערכת הפחיתה משמעותית ובאחוזים ניכרים את נגעי האקנה הדלקתיים בכל הרמות ובכל אזורי הגוף, הטיפול מוכח כיעיל מכל שאר השיטות. טיפולקצר,בטוח והתוצאות חד משמעיות. אחד מהיתרונות העיקריים בטיפול פוטותרפי בטכנולוגיית IPL היא ההחלמה המהירה, למעט אדמומית נקודתית ולעיתים תחושת רגישות קלה שחולפת אין כל כאב או אי נעימות וניתן לחזור מיד לשגרה. טיפול המונע את הצורך בשימוש בתרופות: רואקוטן ואנטיביוטיקה - מינוציקלין ללא כאב וללא תופעות לוואי. התהליך כולל סידרת טיפולים בהתאם לאזור ומצבו ונמשך כשעה וחצי . במהלך הטיפול עובר האזור הנגוע ניקוי ניקוז חיטוי ושימור בתכשירים פרא-רפואיים והיפואלרגניים לטיפול ארוך טווחלשימור מצב העור. הטיפול מתאים לבני נוער ומבוגרים בריאים. http://www.iris-levy.co.il/paramedical-ipl/adolescence-age http://www.iris-levy.co.il/paramedical-ipl/body-acne/

 


מאמרים נוספים מאת איריס לוי
 
אקנה, פצעי בגרות בבני נוער בגיל הבגרות טיפול פוטותרפי בטכנולוגיית IPL - קרן אור .
מחקרים מראים כי בעזרת קרן אור באורך גל מסוים ניתן להפחית ב - 80 אחוזים לעיתים גם יותר מנגעי האקנה. גיל הבגרות - גיל ההתבגרות - גיל הנעורים מאופיין בפצעי האקנה, פצעי הבגרות - טיפול פוטותרפי בטכנולוגיית IPL בשילוב תוספי תזונה ייחודיים המהווים מקור לרכיבים תזונתיים רבים העובדים על הסימפטום ותכשירים פרא-רפואיים הינו טיפול הנותן את השיפור המיוחל והרגיעה בהתפרצות נגעי האקנה גם בגיל ההתבגרות טיפול המונע את הצורך בשימוש בכדורים - אנטיביוטיקה, מינוציקלין ורואקוטן וללא תופעות לוואי .

אקנה בהריון - טיפול פוטותרפי בטכנולוגיית IPL - קרן אור .
ברוב המקרים מקורה של תופעת האקנה בחוסר איזון הורמונלי בגוף. חוסר האיזון ההורמונלי נפוץ בעיקר בתקופות השינויים ההורמונליים האופייניים לגיל הנעורים, אולם, חשופות לתופעה לא פחות נשים לפני כניסה להריון כשהן מפסיקות את הטיפול בגלולות ונשים בהריון "אקנה הריון"... הטיפול החיוני ביותר משך כל תקופת הופעת המוקדים השומניים והדלקתיים הינו השמירה על נקיון. הטיפול האופטימלי בתופעות "אקנה בהריון" הינו שילוב של טיפול יום יומי עצמי וטיפול תקופתי ומעקב של קוסמטיקאית מקצועית המתמחה בטיפול בעור אקנתי...

אקנה בישבן טיפול פוטותרפי בטכנולוגיית IPL -קרן אור.
פצעי האקנה המופיעים באזורים מוסתרים, ופחות חשופים בגוף, נוטים להיות פחות מטופלים כי לא רואים אותם...אך בסיטואציה אינטימית, או כשרוצים בקיץ ללבוש בגד ים...! האקנה מופיעה בעיקר באזורי הגוף העשירים בבלוטות חלב. אזורים אלו כוללים את הפנים, החזה, הכתפיים והגב. אולם, אין זה מן הנמנע שתופעות אקנה תופענה גם במקומות אחרים בגוף, כמו בישבן עם נטייה להתפשט לאזור הירכיים. מחקרים מראים כי בעזרת קרן אור באורך גל מסוים ניתן להפחית ב - 80 אחוזים לעיתים גם יותר מנגעי האקנה בישבן בטיפול פוטותרפי בטכנולוגיית IPL...

אקנה, פצעי בגרות בגב טיפול פוטותרפי בטכנולוגיית IPL - קרן אור.
נגעי האקנה הפצעים, הפצעונים, הפרונקלים, והכתמים המופיעים באזורים מוסתרים, ופחות חשופים בגוף, כמו חזה כתפיים ישבן וגב נוטים להיות פחות מטופלים, כי לא רואים אותם. אך בסיטואציה אינטימית..או כשרוצים ללבוש בגד סקסי עם מחשוף גב... ובקייץ בגד ים...!!! ואת/ה מתבייש/ת ללבוש גופיות בקיץ, זה מתפשט ומגרד, זה לא אסטטי ולא נעים...ואם היום לא תטפל/י זה עלול ללוות אותך גם עד גיל 40...! אקנה בגב - נוטה להופיע כאקנה קשה ועיקשת יותר והדרך הטובה ביותר כיום למנוע את התופעה הוא בטיפול פוטותרפי בטכנולוגיית IPL...

טיפול בעור שומני, סבוריאה בפנים - טיפול פוטותרפי בטכנולוגיית IPL - קרן אור.
סבוריאה - דלקת עור חלבית שהינה בעיית עור הגורמת בעיקר להפרעה במראה האסתטי, כמו גם לסבל ולתחושת אי נוחות בעור. מלווה עם קשקשת, אדמומיות, שומניות, פצעונים, קילוף העור ולעתים אף עם תחושת גירוד ועקצוץ.
הטיפול המומלץ לסבוריאה בפנים - טיפול פוטותרפי בטכנולוגיית IPL - טיפול המונע את הצורך בשימוש בתרופות וללא תופעות לוואי. קרני האור בהם משתמשים הינם קרני אור שאינם מסוכנות ואינן גורמות כל נזק לעור. אלו הם קרני אור הנראה לעין, כמו פלש של מצלמה ללא המרכיבים המסוכנים הנמצאים בקרינת השמש (אולטרה ויאולט)..

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI