דף הבית בית משפחה וזוגיות זוגיות ואהבה מתנה לחג האהבה
מתנה לחג האהבה
danielaei 29/01/12 |  צפיות: 3081

שפר מזלה של מדינת ישראל והיא לא זוכה לחגוג את יום האהבה רק פעם אחת אלא פעמיים- יום האהבה הלועזי החל ב-14.2 ויום האהבה העברי החל בט"ו באב. פעמיים בשנה אנו זוכים לראות את החנויות מתקשטות במגוון פרחים ולבבות ואת גברי הארץ הנראים אבודים בעודם משוטטים בין חנות לחנות ומנסים להבין מה מבין שפע המתנות יהיה המתאים ביותר לחג האהבה.

אז מה האופציות העומדות בפנינו בחג האהבה?

· דובי עם לב- במידה והינכם בני נוער או ילדים אשר רוצים להעניק לחברתכם משהו קטן וסמלי אשר יציין את  חג האהבה אך לא יגרום להוצאה כספית גבוהה מדי תוכלו לעבור בין מגוון חנויות הצעצועים והדוכנים שנפתחים בקניון לקראת החג ולבחור את הדובי המתוק ביותר.

· משלוח פרחים- הדרך הרומנטית והקלאסית לציין את חג האהבה. במקום להתרוצץ בין חנויות ולרכוש עוד משהו שבואו נודה בזה, אין לו באמת שימוש שילחו זר פרחים גדול ומרשים. לזר ניתן לצרף כל דבר החל מבקבוק יין יוקרתי ועד לחבילת שוקולדים מהם תוכלו ליהנות שניכם.

· תכשיטים- כמעט ולא ניתן להיכשל עם תכשיט יפה. זה מרשים, זה מצביע על השקעה וזה מראה כי אתם מכירים את הטעם של אהובתכם ויודעים מה היא אוהבת. אך לא כולנו יכולים להרשות לעצמם תכשיט יקר מדי שנה.

· ארוחה רומנטית במסעדה- אופציה נוספת ממנה תוכלו שניכם ליהנות הוא הזמנת שולחן למסעדה טובה. גם כאן יש לשים לב כי למרבית המסעדות יש תפריט מיוחד לחג האהבה ובו המחירים עולים והיציאה יכולה להסתכם בסכום לא פעוט.

גם השנה, כמו בכל חג אהבה, ישנן דרכים רבות לציין את המאורע- בין אם בשליחת זר פרחים לביתה של אהובה או רכישת צמיד יהלומים מרהיב. את המתנה כדאי לבחור בתבונה תוך התחשבות בסכום שהינכם מעוניינים ויכולים להוציא ובעובדה שגם שנה הבאה יהיה עוד יום אהבה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 danielaei


 


מאמרים נוספים מאת danielaei
 
מתנה לחג האהבה
יום האהבה עומד בפתח האם אתם כבר יודעים מה לקנות לאהובה? להלן כמה רעיונות

אפוסטיל-אישור מסמכים במדינות זרות
18/01/12 | כללי
מסמכים רבים דורשים חתימת נוטריון על מנת להוכיח אמיתות. מסמכים אשר נועדו לשימוש בחו"ל, ליתר דיוק לשימוש במדינות החתומות על אמנת האג, דורשים חתימת אפוסטיל.

כל מה שרציתם לדעת על הסכם ממון
17/01/12 | משפחה
מהו הסכם ממון? האם הוא מיועד אך ורק לבני זוג העומדים להינשא? האם יש בו בכלל צורך כאשר החוק הישראלי ממילא מסדיר את חלוקת הרכוש לאחר הגירושין? כל מה שרציתם לדעת ולהבין אודות הסכמי ממון.

תשלום מזונות ילדים בישראל
17/01/12 | משפחה
גם לאחר הגירושין חייבים ההורים להמשיך לכלכל את ילדיהם ולדאוג להם לרמת חיים טובה. מזונות ילדים הינם הדרך לעשות זאת.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI