דף הבית רפואה ובריאות רפואה משלימה תטא הילינג למתקדמים
תטא הילינג למתקדמים
לילך כהן 09/02/12 |  צפיות: 2457


כל מי ששואף לצמיחה ולהתפתחות אישיים כמענה לדאגות, מתחים, אי שביעות רצון וקשיים נוספים במהלך חיי היום יום יודע, כי העבודה והתרגול העצמיים אינם פוסקים לעולם. תטא הילינג למתקדמים מבטאת את העיקרון המנחה הזה במסגרת קורסים שנועדו להמשיך ולהעצים את האפקט המואר של בסיס השיטה. שיטת תטא הילינג היא טכניקת מודעות עצמית המתבצעת באמצעות תקשור עם גלי מוח איטיים המאפיינים את השינה. מדובר על תדר יצירתי אשר תרגול הלך המחשבה שבו מוליד תודעה חדשה, "נקייה" וחיובית המוליכה את האדם לעבר הישגים אישיים, תחושת צמיחה ואושר.

הקורס הבסיסי של תטא הילינג מעניק למעשה "ארגז כלים לחיים" – מיומנויות נרכשות לנטרול בעיות או קשיים המעכירים את החיים וליצירת מציאות חדשה ומבוקשת באמצעות חיבור ותקשור עם כוחה של בריאת המחשבות. תטא הילינג למתקדמים ממשיכה ללוות את המשתתפים בתהליך הבלתי נגמר של השאיפה לאושר באמצעות חידוד המיומנויות, תרגולים נוספים, הרחבת ההבנה בשיטה ורכישת כלים רבים לריפוי המתבססים על "תוכנות" שונות שמבטאות את עקרונות השיטה. קורס זה מומלץ לכל מי שטעם מהשיטה וגילה את יתרונותיה הרבים וגם למי שמעוניין להפוך ל"שגריר" שלה ולהתחיל את דרכו כמטפל מוסמך.

פבקה קציר הינה חלוצת שיטת תטא הילינג בארץ, שרכשה את הכשרתה ממייסדת השיטה – ויאנה סטייבל. פבקה רואה בהנחלת השיטה שליחות של ממש ושאיפתה הבלתי פוסקת היא ריפוי יסודי של קשיים, סבל ובעיות אשר מקורן במחשבות אוטומטיות שליליות. פבקה הקימה את מרכז תטא הילינג בארץ המספק בית חם והכשרה לכל המעוניין לעשות שינוי משמעותי בחייו. המקום מציע קורסים בסיסיים, קורס תטא הילינג למתקדמים וקורסים נוספים המתמקדים בנישות ספציפיות כגון ייעוץ זוגי, מחלות והפרעות ועוד. מומלץ להיכנס לאתר המרכז - "לוטוס", להתרשם ממגוון הקורסים וליצור קשר.

לפרטים נוספים על קורס תטא הילינג מתקדמים התקשרו 09-7429922 או צרו קשר כאן


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI