דף הבית רפואה ובריאות רפואה משלימה תטא הילינג
תטא הילינג
לילך כהן 09/02/12 |  צפיות: 2475


סובלים מחרדות בלתי פוסקות? חשים שחייכם סובבים סביב חששות ואינם מתקדמים? מעוניינים בשינוי אמיתי ושורשי? לכל התהיות האלו יש תשובה ומקום אחד – תטא הילינג ישראל. מקורה של תטא הילינג בארה"ב שם פותחה על ידי ויינה סטייבל לפני 15 שנים במסגרת התמודדותה עם מחלת הסרטן. סטייבל גילתה תוך כדי עבודה עצמית על תת המודע ועל מנגנוני המחשבה שלה שניתן לרפא את הגוף מבחינה פיזית ומנטאלית מרעות חולות כאלו ואחרות. מאז צוברת השיטה תאוצה ואף הגיעה לישראל במטרה להפיץ את הבשורה.

את שיטת תטא הילינג הביאה ארצה פבקה קציר אשר מאז ומעולם מיקדה את חייה בחיפוש אחר שלווה, אושר והבנת היקום עד שמצאה אותם במסגרת המיומנויות שמקנה השיטה. פבקה התלמדה אצל ויינה סטייבל בארה"ב, קבלה את הסמכתה כמטפלת ופתחה את מרכז תטא הילינג ישראל הנקרא "לוטוס" ואת אתר האינטרנט בעל השם הזהה, המפרט אודות הקורסים השונים שבמקום, אשר כולם מתמקדים בצורה כזאת או אחרת בתקשור עם גלי התטא היוצרים ריפוי, תיקון וחידוש מחשבתי ורגשי, ומכאן שהוא המפתח לשינוי משמעותי בחיים. שליפת ושינוי המחשבות בדרך זאת מצליחים להתמודד ביעילות גם עם הכאבים המושרשים והדומיננטיים ביותר בנפשו של אדם וזוהי הסיבה העיקרית להצלחתה של השיטה.

רבים מתייאשים מטיפולים פסיכולוגים ממושכים או מסדנאות שטחיות שמתיימרות לשנות את חייהם. בניגוד לכך, מציעה תטא הילינג כלים ישימים שכל אחד יכול לממש בכדי להתחיל לצעוד בדרך אופטימית וחיובית. במקום להתמודד עם הקיים או לוותר לעצמנו מציעה תטא הילינג מחיקה של החולשות מהתודעה ובניית בסיס חזק במקומו. קורס יסוד, קורסים למתקדמים, השתלמויות בהיבטים נקודתיים והרצאות מועברים בהצלחה במרכז תטא הילינג ישראל במטרה להתקרב צעד נוסף אל האושר המיוחל.

לפרטים נוספים אודות תטא הילינג התקשרו 09-7429922 או צרו קשר כאן


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI