דף הבית הודעות לעיתונות לימודים מכינה לעיצוב - תלמידים מספרים וממליצים
מכינה לעיצוב - תלמידים מספרים וממליצים
בנצי לוי 01/11/08 |  צפיות: 4368

גילת נאור - עיצוב אופנה שנקר
היו לי התלבטויות לגבי עתידי באמנות ובעיצוב בכלל.
הגעתי לשורשים מכינה לעיצוב שבנחלת שבעה המדהימה אני כמו יתר חבריי רותי, נעמה, משה ואלה, התקבלנו להיכן שרצינו. היה נפלא. מתגעגעת. וואלה איזו נוסטלגיה ...  ובאהבה לצוות המכינה.

גילת נאור: 050-9053539

עודד פוקס - ארכיטקטורה בצלאל שנה ב'
נרשמתי למכינה ביואל משה סלומון 10 נחלת שבעה
הלימודים היו מאד אינטנסיביים ותועלתיים וגם בלימודי בבצלאל עדיין התרומה של המכינה נותנת את אותותיה, תודה לצוות המכינה!

עודד פוקס 050-66873205

דייויד שפירו – טכניון ארכיטקטורה, אוניברסיטת ברקלי אדריכלות נוף לתואר שני:

רציתי ללמוד בטכניון ארכיטקטורה ואדריכלות נוף לתואר שני. בנצי ואני ישבנו ועבדנו על תיק העבודות וכן רישום וחשיבה יצירתית. התקבלתי גם לטכניון וגם לאוניברסיטת ברקלי בארצות הברית לתואר שני הודות לבנצי !!! הכי הכי חשוב במכינה זה היחס האישי שניתן לכל תלמיד. תודה גם לצוות המסור.

דייויד שפירו - 054-7910799

אלונה רחמימוב – שנה ב' בצלאל תקשורת חזותית:

האווירה במכינה שורשים הייתה מצוינת, הביקורות נהדרות, האוכל של בנצי טעים. כן, יש גם פינוקים, הפתעות והלימודים חדוות יצירה של ממש !!! וכל זה באווירה קסומה של נחלת שבעה הציורית. ממליצה בחום.

אלונה רחמימוב – 054-6547183

רון – שנה ב' בצלאל עיצוב תעשייתי:

התחלתי ללמוד בשורשים מכינה לעיצוב ואדריכלות לימודי עיצוב וחלומי להתקבל לבצלאל – התגשם. התרומה המכרעת לקבלתי הייתה ההכנה היסודית והמעמיקה בבניית תיק העבודות, תהליך של התפתחות בחשיבה יצירתית, טכניקות בצבע ורישום של בנצי. היה נפלא ותודה לצות המכינה.

רון – 054-9930335

דוד קורנייב – שנה ב' בצלאל עיצוב תעשייתי:

באתי משדרות היישר למכינה בנחלת שבעה ברח' יואל סלומון 10 ובסופו של דבר התקבלתי גם לאדריכלות וגם לעיצוב תעשייתי בבצלאל. יש לי המון הערכה לצוות המורים המנוסה שהדריך וייעץ לי על כל צעד ושעל. תודה מיוחדת לבנצי, דניס ואורי. מבטיח לבקר.

דוד קורנייב – 054-6432121

תלמידים ממליצים נוספים:

גיא משעלי – שנה א' בצלאל עיצוב תעשייתי - 054-5646260

רותי אטיאס – שנה א' בצלאל אמנות - 050-6345516

נעמה ביטון – שנה א' בצלאל אמנות - 052-8550959

אלכס – שנה ב' בצלאל ארכיטקטורה - 054-4684976

בנימין זרקה (בנג'ו) – שנה ד' אוניברסיטת תל-אביב ארכיטקטורה - 052-2966706

אופיר – סיים את מכללת הדסה במגמת עיצוב תעשייתי - 050-7469107

לירון רוזנפלד – סיימה את אוניברסיטת תל-אביב במגמת ארכיטקטורה

חברת בדק בית

בדק


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 בנצי לוי

האדריכל בנצי לוי הוא מייסד "שורשים" –מכינה לעיצוב ואדריכלות הממוקמת בשכונת נחלת שבעה במרכז ירושלים.

בוגר המחלקה לארכיטקטורה בצלאל. בוגר מגמת ארכיטקטורה בבוסטון ארכיטקטור סנטר בארה"ב. קיים תערוכות רישום וציור. עבד במשרדי אדריכלים בארה"ב ובישראל. בשנת 1995 ייסד את המכינה לעיצוב ואדריכלות בנחלת שבעה המיוחדת והציורית. המכינה קולטת לתוכה תלמידים הנהנים מן הלימודים ומשכונת נחלת שבעה עצמה, המהווה נדבך חשוב באווירת הלימודים, בשל הארכיטקטורה הנפלאה והמיוחדת שלה ובשל מיקומה במתחם אורבני בלב ליבה של ירושלים ובסמוך לחומות העיר העתיקה.

בדק בית

טל. 1-800-200-898  או  02-6222822



 


מאמרים נוספים מאת בנצי לוי
 
מכינה לעיצוב - אדריכלות קישוטית עיטורית - נפשית מוזיקלית
מדוע אנו משתמשים בעיטורים-קישוטים לבניינים שאנו בונים ? האין זה מספיק לראות בניין עם מאסה ופרופורציה ? ערום ונקי ללא קישוט ? ובכל זאת לראות בהדר זה פשטות ואצילות ?
אם התבססנו כהלכה בצורות הפשוטות והטהורות, הבה נהפוך אותן, הבה נימנע באופן אינסטינקטיבי מוונדליזם, לא נחפוץ לבצע דבר מה שעלול לעשות צורות אלו לטהורות פחות או לאצילות פחות. עם זאת עלינו ללמוד שבעבור הנפש העיטורים - והקישוטים אינם הכרח אלא מותרות.
בניין שהוא יצירת אמנות לאמיתה (הבניינים שאינם כאלה אינם מענייני) הוא בטבעו, במהותו ובגופו


מכינה לעיצוב - ההבדל בין קיר לעמוד ומה שביניהם
23/05/09 | שיפוצים
עמוד תפקידו לשאת את הגג. נכון שקירות יכולים אף הם לשאת את הגג אך אין זה תפקידם. ולמעשה הם עושים זאת בצורה בזבזנית יחסית לעמודים.
ננסה להסתייע בשני היסטוריונים חשובים האחד זמפר. והשני לוזיה. השונים זה מזה. זמפר בונה את האדריכלות מארבעה אלמנטים: האח, הגג, הטרסה והחלל - התחום. זמפר מקנה עדיפות לחלל התחום כמרכיב הבסיסי ביותר.


מכינה לעיצוב - בעד ונגד
צעירים רבים בוחרים לשפר את סיכוייהם להתקבל לאחד ממוסדות לימודי העיצוב על ידי לימודים במכינה לעיצוב אשר תפקידה לסייע ולעזור למועמד לעמוד בתנאי הקבלה של המוסד אליו הוא שואף להתקבל .מסלולי מכינה לעיצוב מתמקדים במקצועות עיצוב פנים, עיצוב תעשייתי, עיצוב גרפי, אדריכלות, עיצוב אופנה, טקסטיל וצורפות, תקשורת חזותית, צילום ואמנות .
מה יחסם של בתי הספר הגבוהים לעיצוב לנושא זה של המכינות לעיצוב ? כל זאת במאמר שלפניכם.


מכינה לעיצוב - קורס חשיבה יצירתית
הקורס פותח לראשונה לסטודנטים דיון ערכי על ערכי הדיאלקטיקה שבין האובייקט למושג, נפח, חלל ומרחב. לימוד המרחב למרכיביו נעשה באמצעות הפשטת המימד החזותי והאנרגטי.
הקורס יפתח במבוא לתהליכי חשיבה עיצוביים, פיתוח רעיוני, סינון, גיבוש עיצובי וקבלת החלטות בשילוב מגוון מרכיבים אנושיים, שכליים ורגשיים, מתוך נקודת ההתייחסות וההשקפה של הגורם האנושי בעיצוב. הסטודנטים יתבקשו לעבור מהמרחב הרעיוני אל המרחב הקונקרטי דרך הבנה של יסודות ההבעה בדו-מימד ובעיצוב טכנולוגי.


מכינה לעיצוב - תלמידים מספרים וממליצים
01/11/08 | לימודים
שורשים מכינה ירושלמית לעיצוב ואדריכלות. נוסד 1995.
תלמידים לשעבר ממליצים ומספרים על לימודיהם במכינה, על החוויות שעברו בה ועל הערך המוסף שקיבלו לקראת לימודים גבוהים במגמות שחפצו בהן:
אמנות, עיצוב תעשייתי, תקשורת חזותית (עיצוב גרפי), ארכיטקטורה, אדריכלות נוף, עיצוב אופנה ועוד.
זכרו: אין חכם כבעל נסיון.


מכינה לעיצוב ואדריכלות – ניצול נכון של מגרש לבניה
30/09/08 | שיפוצים
ניצול נכון של מגרש לבנייה הוא מורכב מאד וצריך להתחשב בפרטים הקטנים. יש להתאים את הבית המתוכנן למגרש ויש להתחשב באופי הרחוב, המבנה המתוכנן, ברעשים סביבתיים, חוסר פרטיות אפשרית, חוסר בקרינת שמש או חדירת שמש מכיוונים שאינם רצויים, נוף חסום ועוד.

מכינה לעיצוב – מה צריך לכלול קורס עיצוב פנים
30/09/08 | עיצוב
עיצוב פנים הוא תחום מעולם האדריכלות . העוסקים בו מופקדים על התכנון הארכיטקטוני של סביבת האדם בביתו, במקום מגוריו ובאזורי הבילוי, הפנאי והקניות שלו.
קורס עיצוב פנים יכלול בניית תיק עבודות לעיצוב פנים והכנה מיוחדת לקראת מבחני הכניסה במכללות בצלאל, שנקר, המכון הטכנולוגי חולון ועוד.
ההרצאות יכללו נושאים בתכנון ובתרגול כמו היסטוריה ותיאוריה של עיצוב פנים וריהוט, תכונות וטכנולוגיות של חומר גמר, נוחות (אקלימית, תרמית אקוסטית וכו') ריהוט ומוצרים, צבע טקסטיות והיבטים כלליים בעיצוב חללים פנימיים וריהוט.


שורשים - מכינה ירושלמית לעיצוב ואדריכלות
16/08/08 | לימודים
שורשים, המכינה הירושלמית לעיצוב ואדריכלות נוסדה בשנת 1995, זוהי המכינה הותיקה והמצליחה ביותר בירושלים. 98% (!) מתלמידיה מתקבלים בכל שנה ללימודי עיצוב ואדריכלות באקדמיות המובילות בארץ ובעולם.
האווירה במכינה מושפעת באופן מובהק ממיקומה המיוחד בנחלת שבעה המדהימה, בעלת הארכיטקטורה הנפלאה והמיוחדת ובשל מיקומה במתחם אורבני בלב ליבה של ירושלים ובסמוך לחומות העיר העתיקה.

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI