דף הבית רפואה ובריאות קוסמטיקה וטיפוח שמנים ארומאטיים לעיסוי
שמנים ארומאטיים לעיסוי
לילך כהן 19/02/12 |  צפיות: 2280


עיסוי הוא אחד הטיפולים האלטרנטיביים האהובים ביותר על כולם. בנוסף למגע המשחרר יכולות להיות לעיסוי גם השפעות טיפוליות נוספות הנובעות מן השמנים בהם נעשה שימוש במהלך העיסוי. כיום ישנו תחום שלם של שמנים ארומאטיים לעיסוי, אשר מתבסס על עקרונות הארומטרפיה כדי לייחד חומרים מסוימים למטופלים שונים. השמנים הארומאטיים מופקים מפרחים וצמחים שונים, ובאמצעות המגע והריח מעבירים למטופל את תכונותיהם הטיפוליות. לרבים מן השמנים ישנה השפעה ממריצה ומחזקת, הפועלת על מחזור הדם והאיברים הפנימיים. יחד עם האפקט הפיזי על השרירים מאפשר עיסוי שמנים ארומאטיים גם לרענן את הגוף ולהזין אותו בחומרים חיוניים היכולים למנוע עייפות ומחלות, או לטפל בסימפטומים קיימים.

דוגמא טובה לשמן ארומאטי אפקטיבי הוא שמן עץ האורן. שמן זה ידוע כשמן אשר משחרר את העייפות שנטמעה בגוף ומאפשר לגוף להתרענן ולזכות בכוחות מחודשים. לשמן האורן ישנן גם תכונות מועילות מן הבחינה האסתטית, כיוון שהוא יכול להחזיר את הברק והרעננות לעור עייף ויבש. ישנם עוד סוגים נוספים של שמנים ארומאטיים לעיסוי שלהם השפעה ממריצה, כגון שמנים המופקים מעץ האקליפטוס. לשמנים אלו יש השפעה ממריצה והם טובים במיוחד בחורף, כאשר הגוף נלחם במקרים של הצטננות ושפעת. אקליפטוס מסייע בפתיחת דרכי הנשימה (ולכן בחורף מומלץ גם לשתות תה עם עלי אקליפטוס), ומסיבה זו עיסוי עם שמן אקליפטוס הוא אחד הטיפולים האלטרנטיביים השכיחים ביותר עבור מטופלים הסובלים מאסטמה.

כדאי לדעת כי שמנים ארומאטיים לעיסוי משפיעים לא רק על הגוף אלא גם על הנפש. בנוסף לתחושה הטובה שמעניק העיסוי ולאפקט של שחרור העייפות שהצטברה בהם, דוגלת הארומטרפיה בתפיסה כוללת של הגוף והנפש. שמנים ארומאטיים יכולים, לכן, להשפיע גם על מצב הרוח ולהמריץ לא רק את מחזור הדם אלא גם את המחשבות והרגשות. גם כאן צריך לדעת לבחור בשמן המתאים לכל מצב. כך לדוגמא אדם הנתון בלחץ רב יטופל בשמן אחר מאשר אדם הסובל מדיכאון. עיסוי תקופתי בשמנים ארומאטיים יכול לחולל פלאים במצב הרוח, והוא מומלץ לצורך שמירה על אורח חיים בריא לגוף ולנפש כאחד.

לרכישת שמנים ארומאטיים לעיסוי לחץ כאן או חייג לטלפון 054-9535251


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI