דף הבית רפואה ובריאות רפואה משלימה מייסדת שיטת התטא הילינג ויאנה סטייבל
מייסדת שיטת התטא הילינג ויאנה סטייבל
לילך כהן 12/03/12 |  צפיות: 2626


"כשתודעתו של אדם הופכת טהורה, כך גם סביבתו" – משפט בודהיסטי זה מבטא יפה את עקרונות תורת תטא הילינג אשר מכוונת לריפוי באמצעות כוחה של התודעה. מייסדת תטא הילינג ויאנה סטייבל הגתה את השיטה לפני 18 שנים לאחר שרפאה עצמה ממחלת הסרטן בדרך זאת והחליטה להפיץ את הבשורה. סטייבל מאמינה כי חולי פיזי ובעיות נפשיות הם בעלי מקור זהה – דפוסי מחשבה שליליים שמולידים מציאות דומה. לכן, מכוונת שיטת תטא הילינג לשינוי תודעתי אקטיבי ואפקטיבי, אשר קוטע את הרצף השלילי של העבר ויוצר חדש, חיובי, במקומו.

שיטת תטא הילינג הגיעה לישראל לפני כמה שנים, לאחר שנפוצה בהצלחה בעולם כולו. פבקה קציר, אשר החיפוש המתמיד אחר הבנת מהותו של היקום הביא אותה לחקירות ולטיולים רבים מצאה את תטא הילינג אחרי שיטות שונות ומורים רבים והתאהבה בה. לאחר שהוסמכה  כמורה בארה"ב אצל מייסדת השיטה ויאנה סטייבל , פתחה פבקה את "מרכז לוטוס" המהווה בית חם לכל מי שמעוניין לרכוש כלים ומיומנויות לשינוי שורשי ועמוק של חייו, ולהתחיל לצעוד בדרך אל המנוחה והנחלה. אתר האינטרנט "לוטוס" פותח צוהר להיכרות ראשונית עם עקרונות השיטה ומנחה כיצד ליצור קשר עם המרכז ולהשתלב בלימודים שהוא מציע.

העיקרון הבסיסי שעומד בלב שיטת תטא הילינג הוא תקשור עם התודעה באמצעות שהייה בתדר התטא – גלי מוח איטיים המאפיינים שינה או מדיטציה עמוקה. השהייה במצב הזה תוך תרגול הכלים היישומיים של השיטה מאפשר מחיקה של מגמות מחשבה שליליות והשתלת חדשות במקומן, אשר יהיו אחראיות על בניית מציאות דומה ומבוקשת. עקרונות אלו הומצאו לראשונה על ידי מייסדת תטא הילינג ויאנה סטייבל כאשר יושמו בהצלחה במסגרת תהליך הריפוי האישי שלה, והם ממשיכים לסייע למיליוני אנשים ברחבי העולם.

ליצירת קשר לטיפול וקורסים בתטא הילינג התקשרו 09-7429922 או צרו קשר כאן


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI