דף הבית מתכונים ואוכל מתכונים - אחר מוצרי מזון- מפגש של תרבויות
מוצרי מזון- מפגש של תרבויות
VPR 24/03/12 |  צפיות: 4762

הצורך במוצרי מזון הוא מזמן לא רק בסיסי וקיומי, כשכיום מתאפשר באמצעות צריכת מוצרי מזון ממקומות שונים ברחבי העולם, ללמוד רבות אודות תרבויות הקיימות בעולם, דרך מאכליהם השונים. עצם החשיפה למאכלים מוכרים הנהוגים בתרבויות שונות, ישנה התרחבות בכל הקשור לעולמנו הקולינארי, המאפשרת לנו להתקיים על בסיס תפריטי אוכל מגוונים ובעלי טעמים וניחוחות שונים. כיום, ניתן להבחין בהשפעה של תרבויות שונות על מנהגי האכילה היומיומיים שלנו, כשמאכליהם הפכו לאהובים ולפופולאריים ביותר עלינו.  כתוצאה מכך, מוצרי המזון המרכיבים אותם מהווים חלק קבוע מסל הקניות השבועי שלנו.

מוצרי מזון מהמזרח הרחוק

אחד החיבורים הקולינאריים החזקים ביותר שקיים כיום, הוא החיבור למוצרי מזון שמקורם במדינות המזרח הרחוק, למשל, מיפן, תאילנד, ויאטנם, פיליפינים, הודו וסין. חיבור זה מתבטא בצריכה מסיבית של מוצרי מזון המרכיבים מאכלים נפוצים בתרבויות המזרח הרחוק, כשבכל סופרמרקט כיום קיים אף אגף מיוחד למוצרי מזון ולתבלינים מן המזרח הרחוק.

בתוך מוצרי המזון הללו, ניתן למצוא סוגי אטריות רבים, סוגי אורז מיוחדים, אצות, מבחר תבלינים ייחודים, ירקות ורטבים מיוחדים. כמו כן, מעבר לשימוש הביתי, ניתן להבחין בכמות ניכרת של מסעדות ייחודיות למאכלי תרבויות מן המזרח הרחוק, בהם מיובאים מוצרי מזון מן המזרח הרחוק בלבד, כשניתן להנות ממגוון מאכלים גדול וטעים במיוחד.

מוצרי מזון מאיטליה

מדינה נוספת, שהשפיעה באופן ניכר על התרבות הקולינארית בישראל ובעולם כולו, היא כמובן איטליה ששוכנת ביבשת אירופה. כיום, ישנם מוצרי מזון רבים המשמשים אותנו ברמה היומיומית, כשמקורם מאיטליה. פיצות, פסטות למיניהם וריזוטו הם רק חלק ממאכלים שהפכו למועדפים ביותר אצל רבים מאיתנו, כשצריכתם עולה באופן מתמיד, כשמספר המסעדות ובתי העסק שחורטים על דגלם ייבוא ושיווק מוצרי מזון ומאכלים מאיטליה גדול במיוחד.

בנוסף, ניתן להבחין בכמה תבלינים רבים המיובאים מאיטליה ומשפיעים במיוחד על המטבח הישראלי, כששמן זית, פפריקה וחומץ בסוגים שונים הם דוגמאות בולטות ופופולאריות. כמו כן, גם בכל הקשור לחלק המתוק במטבח, ישנה השפעה איטלקית ניכרת, כשהגלידות המוכרות והאהובות, מתבססות על מוצרי מזון מאיטליה, כשכיום כמעט בכל עיר בארץ ניתן למצוא גלידרייה איטלקית משובחת. 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 VPR

VPR בניית אתרים לעסקים בראייה של חברת קידום אתרים מקצועית!



 


מאמרים נוספים מאת VPR
 
גן אירועים – הקיץ מחכה לנו
31/01/13 | חתונות
מאז ומתמיד זוגות מתחתנים יודעים שבשביל לבחור מקום צריך לצאת ולהסתובב בין המקומות, לחפש אתרי אינטרנט עם סיורים וירטואלים כאלו ואחרים על מנת לקבל את הויז'ן הכולל של המקום..

הדברה – הרחקת יונים ושלל פתרונות לבית
אנחנו מאוד אוהבים את הבית הפרטי שלנו, מאוד אוהבים את השקט הנפשי אבל לא תמיד הוא נשאר ככה ולא בגללנו.

כל הפרטים על רכישת טבעות נישואין
22/07/12 | חתונות
אם גם אתה מצאת את בחירת ליבך ומעוניין כבר למסד את הקשר, קרוב לוודאי שאתה מחפש אחר טבעת נישואין. טבעת נישואין היא ללא כל ספק הסממן הגדול ביותר המעיד על הקשר בין בני הזוג..

חתונה - היום הגדול, התכנון המושלם
17/06/12 | חתונות
לתכנן כמעט אף אחד לא אוהב, אבל כאשר מדובר בתכנון חתונה קרובה בני הזוג קופצים לים ומקווים שהם שוחים לכיוון הנכון. אז כמו ברוב המקרים, אלו שמתחתנים הינם זוג טרי אשר לא ידע מעולם על הנושא של חתונה.

ייעוץ משכנתאות - חיסכון של עשרות אלפי שקלים
04/06/12 | משכנתא
מי מאיתנו שעומד בפני הבחירה החשובה והמשמעותית של הלוואת משכנתא שתלווה אותו החל מרכישת נכס (כמו בית למשפחתו) ודרך עשרים או שלושים השנים הבאות של חייו, בוודאי יגלה עניין בנאמר במאמר זה.

עולם שלם של גאדג'טים מחכה לנו
24/05/12 | גאדג'טים
אנחנו כל הזמן רואים בחדשות על איזה פיתוח חדש כזה או אחר אשר משנה את פני העולם לתמיד, אמרו שבין גדולי מוחות ואנשים גדולים..

חוק סיעוד לקשישים- הזכות לקבלת סיוע סיעודי מהמדינה
24/03/12 | גיל הזהב
בכל מדינה מתוקנת ברחבי העולם, מחויבת להיות חקיקה כלשהי, המעגנת את זכויותיהם של האוכלוסייה הקשישה בה. במדינת ישראל, קיים חוק סיעוד לקשישים,

מוצרי מזון- מפגש של תרבויות
הצורך במוצרי מזון הוא מזמן לא רק בסיסי וקיומי, כשכיום מתאפשר באמצעות צריכת מוצרי מזון ממקומות שונים ברחבי העולם, ללמוד רבות אודות תרבויות הקיימות בעולם, דרך מאכליהם השונים.

עולם של עיצוב גרפי
עולם העיצוב כולל בתוכו מספר מקצועות גדול, המושכים את התעניינותם של רבים, כישנה מגמה של התקדמות מתמדת, המביאה להתעניינותם של רבים בכל הקשור לעולם זה.

החרדה ואנחנו
אי אפשר שלא לשים לב איך בישראל יותר ויותר אנשים הולכים לטיפולים משפחתיים ואישיים, טיפול פסיכולוגי וייעוץ על מנת לצאת מהמצב החרדתי שרודף את ההמונים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI