דף הבית רפואה ובריאות בריאות הנפש החרדה ואנחנו
החרדה ואנחנו
VPR 19/03/12 |  צפיות: 4941

אי אפשר שלא לשים לב איך בישראל יותר ויותר אנשים הולכים לטיפולים משפחתיים ואישיים, טיפול פסיכולוגי וייעוץ על מנת לצאת מהמצב החרדתי שרודף את ההמונים.

בשביל לצאת מזה לא צריך להשתגע כי תודות לקדמה יש מספיק מטפלים ויועצים שנוכל לדעת איך ליצור לעצמינו את המסלול הנכון לרוגע והשלווה. טיפול בחרדה אחרי הכל לא משנה כמה יועצים יגיעו אלינו מתחיל רק בתוכנו, מתחיל קודם כל בהבנת הרעיון שיש לנו בעיה כל שהיא בנפש ויש לתקן את זה בדיוק כמו שאנחנו רצים לרופא בכל פעם שאנחנו משתעלים קלות.

טיפול בחרדות מתחיל ברעיון של הבנה מכיוון שחרדות אחרי הכל נמצא בראש שלנו, אנחנו אמורים לדעת שיש בעיה בנפש ואותם פסיכולוגים או יועצים אמורים לעזור לנו להבין את הדרך לטיפול. אבל אם נכחיש זאת – נגיע למבוי סתום. טיפול פסיכולוגי אחרי הכל לא מתקן אותנו אוטומטית ולא אחרי טיפול אחד בלבד, צריך לדעת איך לעמוד מול הבעיה שלו על רגלינו האחוריות ולהבין מה המסלול הנכון על מנת לקחת את הצעד הנכון מול טיפול בדיכאון או בחרדות שלנו בצורה מושלמת.

חרדה חברתית

ישנם כאלו שלא מדובר אצלהם רק על חרדה אישית שכזו שעוברים חרדה בדלתיים סגורות. ישנם גם כאלו שסובלים מחרדה שנקראת חרדה חברתית, חרדה אשר אוחזת אותם כאשר מדובר על להיות בסביבת אנשים נוספים, זה יכול להתפרש פחד מהתקהלות – אגורפוביה וזה יכול להתפרש כחרדת קרובים, אלו שלא מקבלים פרידות, דחייה וכד'.

גם כאן, הרעיון בטיפול הוא אותו רעיון, יש לדעת להכיר בדבר הזה שנקרא לנו חרדה, להכיר בעובדה שאנחנו לא לבד ותמיד יהיו לנו חברים מסביב לנו ובשביל להימנע מהתקפי חרדה לשווא יש לדעת להבין שכל דבר מגיע עם סיבה ולא שאלה יש תשובה, הרעיון הוא להודות ולהכיר ואז לקבל הדרכה נכונה.

תרפיה בדרכים שונות

אין להתעלם מדרכי טיפול שונות ומשונות שנראות לכם, ישנן דרכי תרפיה אשר עוזרים להרבה מאיתנו בצורות שמעולם לא חשבנו. אלו שמעולם לא יצרו אפילו ציור פתאום עוברים טיפול לנפש בעזרת תרפיה באומנות, ואלו שמעולם לא ישבו בשקט לרגע מוצאים את עצמם בטיפולי רוגע של יוגה או ישיבה ממושכת וממושמעת של שקט נפשי רוגע. 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 VPR

VPR בניית אתרים לעסקים בראייה של חברת קידום אתרים מקצועית!



 


מאמרים נוספים מאת VPR
 
גן אירועים – הקיץ מחכה לנו
31/01/13 | חתונות
מאז ומתמיד זוגות מתחתנים יודעים שבשביל לבחור מקום צריך לצאת ולהסתובב בין המקומות, לחפש אתרי אינטרנט עם סיורים וירטואלים כאלו ואחרים על מנת לקבל את הויז'ן הכולל של המקום..

הדברה – הרחקת יונים ושלל פתרונות לבית
אנחנו מאוד אוהבים את הבית הפרטי שלנו, מאוד אוהבים את השקט הנפשי אבל לא תמיד הוא נשאר ככה ולא בגללנו.

כל הפרטים על רכישת טבעות נישואין
22/07/12 | חתונות
אם גם אתה מצאת את בחירת ליבך ומעוניין כבר למסד את הקשר, קרוב לוודאי שאתה מחפש אחר טבעת נישואין. טבעת נישואין היא ללא כל ספק הסממן הגדול ביותר המעיד על הקשר בין בני הזוג..

חתונה - היום הגדול, התכנון המושלם
17/06/12 | חתונות
לתכנן כמעט אף אחד לא אוהב, אבל כאשר מדובר בתכנון חתונה קרובה בני הזוג קופצים לים ומקווים שהם שוחים לכיוון הנכון. אז כמו ברוב המקרים, אלו שמתחתנים הינם זוג טרי אשר לא ידע מעולם על הנושא של חתונה.

ייעוץ משכנתאות - חיסכון של עשרות אלפי שקלים
04/06/12 | משכנתא
מי מאיתנו שעומד בפני הבחירה החשובה והמשמעותית של הלוואת משכנתא שתלווה אותו החל מרכישת נכס (כמו בית למשפחתו) ודרך עשרים או שלושים השנים הבאות של חייו, בוודאי יגלה עניין בנאמר במאמר זה.

עולם שלם של גאדג'טים מחכה לנו
24/05/12 | גאדג'טים
אנחנו כל הזמן רואים בחדשות על איזה פיתוח חדש כזה או אחר אשר משנה את פני העולם לתמיד, אמרו שבין גדולי מוחות ואנשים גדולים..

חוק סיעוד לקשישים- הזכות לקבלת סיוע סיעודי מהמדינה
24/03/12 | גיל הזהב
בכל מדינה מתוקנת ברחבי העולם, מחויבת להיות חקיקה כלשהי, המעגנת את זכויותיהם של האוכלוסייה הקשישה בה. במדינת ישראל, קיים חוק סיעוד לקשישים,

מוצרי מזון- מפגש של תרבויות
הצורך במוצרי מזון הוא מזמן לא רק בסיסי וקיומי, כשכיום מתאפשר באמצעות צריכת מוצרי מזון ממקומות שונים ברחבי העולם, ללמוד רבות אודות תרבויות הקיימות בעולם, דרך מאכליהם השונים.

עולם של עיצוב גרפי
עולם העיצוב כולל בתוכו מספר מקצועות גדול, המושכים את התעניינותם של רבים, כישנה מגמה של התקדמות מתמדת, המביאה להתעניינותם של רבים בכל הקשור לעולם זה.

החרדה ואנחנו
אי אפשר שלא לשים לב איך בישראל יותר ויותר אנשים הולכים לטיפולים משפחתיים ואישיים, טיפול פסיכולוגי וייעוץ על מנת לצאת מהמצב החרדתי שרודף את ההמונים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI