דף הבית רפואה ובריאות בריאות גברים טיפול הזעת יתר בבית השחי
טיפול הזעת יתר בבית השחי
איילת שחר 02/04/12 |  צפיות: 3728

אין אנשים שלא אוהבים להראות הכי יפים, הלא אין שמחה טובה יותר מאיזה תספורת מיוחדת או בגד חדש מצויין עליך ומבליטים את הנכסים הטובים (או אולי יותר נכון מטשטש את האזורים שאנו פחות מרוצים מהם), רק ש לרוב הגיל והגנטיקה משנים את הגוף, בנקודה הזו נכנסת תחום הרפואה המציעה לנו המון פתרונות לשפר את את כל גופנו ועימו גם הבטחון העצמי וזאת בלי הצורך הצורך לעשות חור גדול בחשבון הבנק.

מה יש לבדוק שמתעניינים לעבור ניתוח הזעת יתר? את מה לבדוק להלן כמה טיפים שימושיים שבעזרתם תוכלו לאתר את כל העצות.

תתדרשו ולראות תיק עבודות של המטפל אליו פניתם, באופן כזה יהיה נוח לקבל חוות דעת על נסיונו ולהתרשם מה ניתוחים קוסמטיים אשר ביצע.

אין אפשרות לחפש את תוצאות הניתוח הפלסטי מיד אחרי הורדת התחבושת, חשוב להיות סבלניים כי לאחר ימים ספורים הנפיחות תרד והאף יקבל את הצורה הסופית.

ניתוח פלסטי באף- בשבוע הראשון לאחר שמנתחים את האף לרוב מומלץ להגביה את הראש בזמן ש הולכים לישון כדי להפחית נפחיות מצטברת ולמנוע הצטברות נוזלים בסביבת האף.

להיפטר ממשקפיים- אם הנכם מרכיבים באופן קבוע עדשות או משקפיים דאגו ל עדשות ראיה וזאת מפני ש לאחר טיפול בלתי אפשרי להרכיב משקפיים למשך תקופה של חודש.

ניתוחים בחזה- מומלץ שלא ללכת ל ניתוח הקטנת חזה לפני דיאטה שכן החזה שלנו משתנה במהלך ירידה במשקל וצורתו מקבל עיצוב אחר לכן רצוי לפני הכל להסיר קצת משקל ורק לאחר מכן לגשת לעשות את הטיפול .

מרפאות רבות יראו לכם הדמיה ויזואלית ממוחשבת אפשר לבקש מהרופא שיציג לכם כיצד הגוף יראה בסיום הטיפול ואחרי שבועות ספורים, באופן זה תוכלי להיות משוכנעת כי בחרת את המידות והצורה הראויות.

צריכים טיפול הזעת יתר בבית השחי? כנסו לאתר שלנו ובואו למצוא מידע חשוב בקליק.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איילת שחר


 


מאמרים נוספים מאת איילת שחר
 
השתלות שיניים ושיקום הפה
ממקצועיות ואיכות הטיפול, מיחס אישי למטופל, זמינות רופא השיניים והתאמת הטיפול והמחיר לפי התקציב שברשותכם. מרפאות מתקדמות מתאפיינות במכשור מתקדם

לימודי הנהלת חשבונות 1 2
לשוק העבודה עם תעודה שבסוף רק המצליחים זוכים להוכיח את עצמם בשטח אבל, עליכם לבחור היטב את

כמה עולה מעצב פנים?
22/09/12 | שיפוצים
בררו אצל ידידים וקרובי משפחה אם יוכלו להמליץ לכם אודות אדריכל מסויים או סטודיו

מנהל עסקים לימודי ערב
יהיה איתם? אבל... הבעיה היא שרבים לא הולכים על המקצוע הנכון עבורכם ומבזבזים כסף ושנים רבות על לימודים בתחום שהאפשריות בו מוגבלות. לכן אסור למהר

טיפולי הסרת שיער בגב
להחלטה? אתם יכולים להגיע למרפאה שתעניק לכם את הטיפול בהתאם לתקציב שברשותכם

קורס לימודי אנגלית
היתרונות שבלימוד השפה, שאליהם ניתן להוסיף יכולת לטייל בחו''ל בנוחות ובביטחון

הצרת היקפים בירכיים
אתם חייבים להתאזר בסבלנות אחרי כמה שבועות תחלוף הנפיחות ואפכם יקבל צורה

מחפשים צילום אירועים?
הצלם? אל תתביישו לבקש לראות פורטפוליו. זו הדרך להתרשם מיכולותיו ומכשרונו, אך עם

איך בוחרים תקליטנים מומלצים?
22/09/12 | מוסיקה
האווירה. מוסיקה לאירועים זה בכלל לא מדע מדוייק, היא צריכה להיות רגועה ומרגיעה ברגעים חשובים ובצורה נכונה שכולם ברחבה. תקליטן בחיפה טוב חייב לדעת

מצלמות במעגל סגור לבית
18/09/12 | שיפוצים
מורשה לכך וחשוב מכל מהימן, זאת כדי לחסוך לנו בעיה כי אחרי זמן מסוים, האזעקה חלילה לא תופעל בזמן פריצה וזאת בגלל חוסר מקצועיות. דבר חשוב נוסף שעלינו לשם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI