דף הבית חינוך ולימודים מכינות, בגרות ופסיכומטרי השלמת בגרויות בקיץ 2012
השלמת בגרויות בקיץ 2012
איילת שחר 05/04/12 |  צפיות: 2828

אפשר להגיד שהיום אף אחד לא חייב לסיים תיכון בשביל למצוא עבודה. תעודה עם בגרות מלאה היא לא תמיד מדד המשפיע על עתידנו המקצועי, אבל... אם יש לכם בגרות זאת אחלה של תוספת בקורות החיים ומאוד חשוב למי שרוצה להמשיך ללימודי תואר. מה הנתיב המושלם עבורכם? בואו לקרוא עוד על בגרויות תואר ועוד.

חזרתם מטיול ארוך בארה"ב? עליכם למצוא את עתידכם המקצועי, חייבים לקחת ברצינות את נושא ההשכלה הגבוהה להחליט על המסלול שמתאים לכם. אם מחכים יותר מדי יהיה קשה יותר להשתלב שוב במסגרת לימודים. את כדאי למהר, החליטו מה מתאים לכם וצאו לדרככם!.

מה עם השלמת בגרויות? בגרות מלאה היא תנאי מקדים לאלה הרוצים להמשיך ללימודים באוניברסיטה, אם אין לכם 12 שנות לימוד, תוך מספר חודשים תוכלו להשלים הכל, אם עשיתם רק חצי מהבגרויות, יש מגוון מסלולי לימודים. חשוב לבדוק ולמצוא קורסים שמוכרים בתחום שעות לימוד מתאימות ובעיקר צוות הוראה מקצועי. ואגב, אם אתם אחרי צבא- יש המון הטבות.

כמה חשובה בחינת הפסיכומטרי? הפסיכומטרי הוא המדרגה הגדולה ביותר בדרך ללימודי תואר אבל זה לא בלתי אפשרי, הציון שלכם יחד עם התוצאות של הבגרות קובע את המקצועות שאותם תוכלו ללמוד. ציון גבוהה ואתם בדרך הנכונה, אם לא הלך לכם כל כך טוב לא נורא, תמיד אפשר לנסות שוב זה מצליח יותר בפעם השנייה.

תואר הנדסאי או כלכלה? אולי זה נראה מופרך אבל ליותר מארבעים אחוז מאזרחי המדינה יש תואר. ואתם בדרך לשם? "הבעיה" היא שצעירים רבים לא בוחרים את המקצוע המתאים עבורכם ומשקיעים המון על תחום שלא יועיל להם בעתיד. לכן לא צריך למהר. תעשו בדיקה לגבי התעסוקה בתחום כושר ההשתכרות בתחום הביקוש שקיים – או שלא ורק לאחר שתעשו את כל הבדיקות קבלו את ההחלטה.

בונים על העתיד? מתכננים קרירה מוצלחת? איך אתם עם בגרות בגיאוגרפיה? אתם לא לבד אלפי צעירים נוהרים להירשם לאלפי קורסים בתי ספר ומכללות- כן, אנחנו מעצמה של לימודים ויש המון אפשריות תואר ראשון ושני, בגרות באנגלית, לימודי מחשבים ועוד, רק תבחרו מה שמעניין אתכם ולעשות את זה. עלו והצליחו!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איילת שחר


 


מאמרים נוספים מאת איילת שחר
 
השתלות שיניים ושיקום הפה
ממקצועיות ואיכות הטיפול, מיחס אישי למטופל, זמינות רופא השיניים והתאמת הטיפול והמחיר לפי התקציב שברשותכם. מרפאות מתקדמות מתאפיינות במכשור מתקדם

לימודי הנהלת חשבונות 1 2
לשוק העבודה עם תעודה שבסוף רק המצליחים זוכים להוכיח את עצמם בשטח אבל, עליכם לבחור היטב את

כמה עולה מעצב פנים?
22/09/12 | שיפוצים
בררו אצל ידידים וקרובי משפחה אם יוכלו להמליץ לכם אודות אדריכל מסויים או סטודיו

מנהל עסקים לימודי ערב
יהיה איתם? אבל... הבעיה היא שרבים לא הולכים על המקצוע הנכון עבורכם ומבזבזים כסף ושנים רבות על לימודים בתחום שהאפשריות בו מוגבלות. לכן אסור למהר

טיפולי הסרת שיער בגב
להחלטה? אתם יכולים להגיע למרפאה שתעניק לכם את הטיפול בהתאם לתקציב שברשותכם

קורס לימודי אנגלית
היתרונות שבלימוד השפה, שאליהם ניתן להוסיף יכולת לטייל בחו''ל בנוחות ובביטחון

הצרת היקפים בירכיים
אתם חייבים להתאזר בסבלנות אחרי כמה שבועות תחלוף הנפיחות ואפכם יקבל צורה

מחפשים צילום אירועים?
הצלם? אל תתביישו לבקש לראות פורטפוליו. זו הדרך להתרשם מיכולותיו ומכשרונו, אך עם

איך בוחרים תקליטנים מומלצים?
22/09/12 | מוסיקה
האווירה. מוסיקה לאירועים זה בכלל לא מדע מדוייק, היא צריכה להיות רגועה ומרגיעה ברגעים חשובים ובצורה נכונה שכולם ברחבה. תקליטן בחיפה טוב חייב לדעת

מצלמות במעגל סגור לבית
18/09/12 | שיפוצים
מורשה לכך וחשוב מכל מהימן, זאת כדי לחסוך לנו בעיה כי אחרי זמן מסוים, האזעקה חלילה לא תופעל בזמן פריצה וזאת בגלל חוסר מקצועיות. דבר חשוב נוסף שעלינו לשם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI