דף הבית חברה, פוליטיקה ומדינה צבא וביטחון שגיב עופרי - אבטחת אישים
שגיב עופרי - אבטחת אישים
לילך כהן 22/04/12 |  צפיות: 3587


שירות מגוון שמתאים לרבים

המושג אישים מתאר בד"כ אנשי ממשל, דת, חברה וכיו', אך שירות איכותי של אבטחת אישים הוא למעשה הגנה על כל מי שמרגיש שהוא נמצא תחת איום מסוים. בהיותו של אדם בודד בסיכון מצדם של גורמים עוינים מכל סוג אפשר לראות כיצד אבטחה צמודה יכולה למנוע ממנו נזקים ופגיעות וכמובן גם לאפשר לו להמשיך את עיסוקיו בהתאם למטרותיו.

שגיב עופרי מספק ייעוץ אבטחה בין אם מדובר באנשי עסקים, ב-V.I.P או "סלבס" למיניהם, במשלחות המגיעות מחו"ל או בכל אדם אחר הרי שגוף מקצועי המתמחה בתחום האבטחה יכול ליצור מערך מרשים שיתרום רבות לשקט הנפשי של כל אדם. מאבטחים המוכשרים למשימות אבטחה אישיות יודעים כיצד להתנהל בכל מצבי הסיכון בזכות הכשרתם המקיפה וההשתלמויות שהם עוברים ובכך למנוע מימוש איומים בכל תנאי.

להמשיך את שגרת היום והעיסוק

מי שמנהל עסק למשל, יודע שאין לו דקה אחת מיותרת בשגרת יומו העמוס. לכן בנושא של אבטחת אישים שמות לב חברות מקצועיות לצרכים המיוחדים של כל לקוח בכדי להציג לו את השירות הטוב ביותר. שירות כזה יתאפיין בשילוב של אבטחה התואמת בצורה מושלמת את ניידותו של איש העסקים ואת שגרת יומו העסקית והמשפחתית על מנת למנוע כל פגיעה בהן.

במשך כל שעות היממה יכול המאובטח להרגיש כיצד הוא אינו נחשף לאמצעי ביטחון שונים ומגוונים שננקטים כשהוא יוצא לאירוע מסוים או לפגישה חשובה. כך הוא נהנה מחופש תנועה ומאותן אפשרויות ביצוע שהיו לו בטרם שכר את שירותיה של חברת אבטחה מקצועית. שירות כזה שמציג גם דיסקרטיות ושמירה על הפרטיות מעבר לשמירה על ביטחונו של הלקוח הוא שירות ברמה גבוהה.

ההתאמה המושלמת לכל סוג של מאובטח

מאחר ולכל מאובטח יש צרכים שונים הרי שאפשר לראות כיצד מעבר לאופיו האישי של המאובטח עצמו יש התייחסות מקצועית לאופי העיסוק שלו. כך מוצע מערך אבטחה צמוד יותר שיכול להגן על אדם שמתחכך יותר עם צבורים שונים וכך מוצעת הגנה מעט יותר רחבה הנשענת גם על אמצעים טכנולוגיים חכמים עבור אדם יותר "סטאטי".

רמת ההתאמה שיכול ליצור הגוף המאבטח היא זו שמביאה לביטחון גבוה יותר עבור המאובטח והיא זו שמציגה גמישות רבה ושינויים בהתאם לכל צורך. אבטחת אישים היא משימה מאתגרת מאוד ולכן רק מי שלוקח את העניין בצורה רצינית ומתאים את רמת מאבטחיו לאופי המשימות של המאובטח יכול ליצור את החיץ המוחלט בין סיכונים ואיומים שונים לבין נשוא האבטחה שאותו הוא משרת.

שגיב עופרי מומחה בתחומי האבטחה וישמח לייעץ לכם במגוון תחומים – ליצירת קשר לחץ כאן


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI